Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tuningkid zal wel juist zijn zeker gezien zijn kennis op dat gebied

Comment

• serieuze stijging

Comment

• Is dit de nieuwe wagen van Ford lover ?

Comment

• Ik vind dat 'dieptepunt' rond zo'n 3700 rpm anders ook wel raar ...
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Ge moet eens de file bezien van een mini. Daar zitten pas dipjes in

ik kan nu nie de curve van die van mij laten zien maar die dip voelde in het echt toen enorm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
              Is dit de nieuwe wagen van Ford lover ?
              Jep, is een buske dat even goed rijdt en bochten pakt als een hot hatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Jep, is een buske dat even goed rijdt en bochten pakt als een hot hatch
                Wel enkel op BP Ultimate Diesel hé.

Comment

• Just, al vergeten!

Comment

Ge moet eens de file bezien van een mini. Daar zitten pas dipjes in

ik kan nu nie de curve van die van mij laten zien maar die dip voelde in het echt toen enorm
                    Voila, zie wat een dipjes die had standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Wel enkel op BP Ultimate Diesel hé.

Hij heeft zelfs nog eens 20pk meer als hij die in Duitsland tankt! Gene justen ze
                      Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                      Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

Voila, zie wat een dipjes die had standaard

Ne rollercoaster is er niks tegen Dat is inderdaad wel fameus ... hoe komt dat eigenlijk? Denk toch dat men van BMW uit een zo vlak mogelijke curve zou willen ? Of is dat door slijtage of dergelijke ? Uitgebreide info hierover is wel interessant vind ik
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• slijtage lijkt me nogal onlogisch. karreke had toen maar 10k km dacht ik.

heb enige tijd geleden een mini cabrio gereden voor enkele dagen, en die had dat ook dus zal wel "normaal" zijn.

Comment

slijtage lijkt me nogal onlogisch. karreke had toen maar 10k km dacht ik.

heb enige tijd geleden een mini cabrio gereden voor enkele dagen, en die had dat ook dus zal wel "normaal" zijn.
                            Idd een karaktertrekje van deze motoren ;-)

Comment

• Zijn dat die PSA motoren?

Comment

• dacht van wel

Comment

• De motoren zijn tot stand gekomen door een samenwerking van Bmw en Psa en zijn geen aangekochte motoren.
                                  In een ander interview werd er gezegd dat het psa motoren zijn die door Bmw zijn aangepast.
                                  De waarheid zal daar wel ergens tussen liggen zeker.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Als het dan geen slijtage is, waarom dan deze kromme? Lijkt me toch niet zo 'handig' om zo een te hebben? PSA/BMW heeft serieus wat geld in deze motoren gepompt, dus ik vraag me af waarom ze dan zo rare krommes hebben... Ik kan maar moeilijk geloven dat er niks achter zit en dat dit 'gewoon' zo is..
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                      Als het dan geen slijtage is, waarom dan deze kromme? Lijkt me toch niet zo 'handig' om zo een te hebben? PSA/BMW heeft serieus wat geld in deze motoren gepompt, dus ik vraag me af waarom ze dan zo rare krommes hebben... Ik kan maar moeilijk geloven dat er niks achter zit en dat dit 'gewoon' zo is..
                                      De originele kromme wordt natuurlijk een beetje "getuned", net zoals de "na-tuning-kromme" een beetje wordt "getuned" door de tjoeninghutjes.

Alle middelen zijn nu eenmaal goed om hun klant ervan te overtuigen hoe slecht die prutsers bij BMW, PSA, AUDI etc... wel niet zijn.

Of m.a.w. hoe een ex-kroegbaas die dekselse ingenieurs in een handomdraai kan verslaan !

Comment

• edit.
                                        Last edited by kefkie; 13/06/2014, 16:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                          De originele kromme wordt natuurlijk een beetje "getuned", net zoals de "na-tuning-kromme" een beetje wordt "getuned" door de tjoeninghutjes.
                                          Is nu toch wel jammer zeker dat ik die dipjes in de originele map ook voel tijdens het rijden.

Comment

Working...
                                          X