Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Davyrox Bekijk Berichten
    Bruno, jij laat een siemens ecu zien, dus geen bosch, dus het kan ook gewoon een siemens PCR van een 1.6tdi zijn.

Allemaal mooi zo'een ecu, maar je bent er helaas niets mee als je die andere dingen niet hebt (je weet wel wat).

Gewoon even ter info hoor
    man man man, nogmaals het is niet omdat jij geen materiaal hebt, dat wij dat niet hebben, uiteraard heb ik alles wat erbij hoort van apparatuur, dat is dan het verschil tussen een professionele tuner en een amateur

Comment

• En we zijn wederom vertrokken met moddergooien
      Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
        En we zijn wederom vertrokken met moddergooien
        Tuurlijk dat.

ooit anders geweten?

soit ontopic.

al iets gekend voor een carrera S'je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
          man man man, nogmaals het is niet omdat jij geen materiaal hebt, dat wij dat niet hebben, uiteraard heb ik alles wat erbij hoort van apparatuur, dat is dan het verschil tussen een professionele tuner en een amateur

vind ik leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            En we zijn wederom vertrokken met moddergooien
            En dan maar collectief afgeven op TK hé.

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              En dan maar collectief afgeven op TK hé.
              vind ik leuker

Comment

"man man man"
                Professioneel antwoord wederom van een professionele tuner.

Comment

• Peuters !!
                  Gezocht: deftige chauffeur CE (wonende regio Mechelen - Willebroek) voor binnenlandse distributie, indien interesse stuur pm !

Comment

• Tijd om iets van 2 jaar geleden boven te halen.
                    Blijkbaar komen we meer en meer in het vaarwater van, en vormt dit frustraties.
                    Ook ik laat me eens gaan. Maar in spee zijn we ooit vrienden geweest en had ik ooit een iets wat beter en helder inzicht. Beroepsmisvorming?
                    Bruno, als er iets op u maag ligt, bel mij en laat het hier terug een forum voor volwassenen worden. Ik ga me er in ieder geval terug van onthouden.
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Last edited by Geert DVX; 05/06/2014, 21:33.

Comment

BrunoL = Tuningkid!
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 53 reizen rond de wereld in 5597 dagen. Maar daar zal wel nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        BrunoL = Tuningkid!
                        correctie BrunoL=Tuningmaster!

Comment

• Ik vond dat het hier aan't stilvallen was. 😇

Sent from somewhere, using Tapatalk
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 53 reizen rond de wereld in 5597 dagen. Maar daar zal wel nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

BrunoL = Tuningkid!
                            Stel u dat voor!

Comment

• Gezien TK zijn technische kennis zou het me niet verwonderen mocht hij een dubbele identiteit hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Gezien TK zijn technische kennis zou het me niet verwonderen mocht hij een dubbele identiteit hebben
                                Familie ?? Thuis ?? Dallas ?? Dynasty ??
                                Soapgehalte is in elk geval niet ver af.
                                Opel Movano 2.3, 125 pk, tecshift

Comment

BrunoL = Tuningkid!

Correctie : Tuningkid=TuningProfessor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                    Das zeker dat, tuurlijk, zonder twijfel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                      Correctie : Tuningkid=Anti tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Das zeker dat, tuurlijk, zonder twijfel....
                                        En heeft een doctoraat in de criminologie.

Comment

• Altijd fijn hier bij te lezen

Random vraagje. Stel ik zet op mijn auto een ITB injectie systeem, COP, uitlaatspruitstuk, nokkenassen, you get it. Kan DVX die hele mapping schrijven of is dat teveel gevraagd van de chiptuners?
                                          1988 BMW e30 316

2000 Volvo C70 2.5T cabriolet

Comment

Working...
                                          X