Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dixie
    replied
    Hier ne foto toen ze het slachtoffer zijn Megane gingen afladen voor de testbank run..

Leave a comment:

• Fred-RS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    das straf. wat gebeurd er als ze die motor opblazen tijdens die run (of andere brokken)? heeft de eigenaar toestemming gegeven dat ze zoiets gaan doen?
    Was dat nu voor zever....Wat dan op keuring?
    daar revven ze toch ook met diesels... weliswaar minder lang wschl, maar toch...

En die vragen die gij stelt daar hebben wij ook geen antwoord op hé

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Vandaag is de Megane RS die aangeslagen was voor vermeende tuning op de testbank gezet bij Borremans in Kester,zijn gearriveerd op takelwagen met de auto in aanwezigheid van een agent...Wat nu het resultaat was weet ik niet....Ne maat van mij was daar toevallig en de bestuurder van de takelwagen had dit verteld dat het om de aangeslagen RS ging...
    das straf. wat gebeurd er als ze die motor opblazen tijdens die run (of andere brokken)? heeft de eigenaar toestemming gegeven dat ze zoiets gaan doen?

Leave a comment:

• cooper s
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Ging jij die er niet afsmijten?
    Ik heb der de laatste tijd weer plezier in om iets lager te rijden. Het zal ook mijn laatste wagen met schroefkit zijn, hierna is het gedaan. De KW blijft dus nog even

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
    Die bank dat is stuff voor advocaten. Ondertussen ben je de wagen kwijt, alle geloop om alles in orde te krijgen, eventuele gerechtskosten... ik zou dat al ambetant genoeg vinden, zelfs al krijg je de wagen terug.

Doet er mij aan denken, tijd om mijn KW eens te laten keuren
    Ging jij die er niet afsmijten?

Leave a comment:

• cooper s
    replied
    Die bank dat is stuff voor advocaten. Ondertussen ben je de wagen kwijt, alle geloop om alles in orde te krijgen, eventuele gerechtskosten... ik zou dat al ambetant genoeg vinden, zelfs al krijg je de wagen terug.

Doet er mij aan denken, tijd om mijn KW eens te laten keuren
    Last edited by cooper s; 07/05/2015, 14:25.

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Dus ze zetten hem op een testbank die niet geijkt is?

Leave a comment:

• cooper s
    replied
    Hoedanook, "ze" hebben bloed geroken. Ik zie dit alles toch niet beperkt blijven tot het Ninoofse en al zeker niet tot enkel deze Megane en GT-R.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    is dat een geijkte testbank?

Leave a comment:

• ReV
    replied
    Zeer benieuwd naar de uitdraai

Leave a comment:

• Fred-RS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Vandaag is de Megane RS die aangeslagen was voor vermeende tuning op de testbank gezet bij Borremans in Kester,zijn gearriveerd op takelwagen met de auto in aanwezigheid van een agent...Wat nu het resultaat was weet ik niet....Ne maat van mij was daar toevallig en de bestuurder van de takelwagen had dit verteld dat het om de aangeslagen RS ging...
    WOW
    Allé, geestig, bij een 'motortuner' notabene...:-)
    Last edited by Fred-RS; 07/05/2015, 13:19.

Leave a comment:

• dixie
    replied

Leave a comment:

• Fred-RS
    replied
    ik zit id Ardennen, ook jammer, anders ging ik eens tot daar kijkje nemen :-)

Leave a comment:

• CaliforniaDream
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    me ma woont daar, en t is moederdag diene zondag... ik ga nie kunnen wegblijven met mijn golf 2 platte diesel met 'chip' erin .
    vorige week nog maar nieuwe software in gestoken. sjans da ze men nr plaat CEV217 niet kennen

Leave a comment:

• JMM
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
    ik ben niet de eigenaar hoor
    Oeps ja foutje, sry.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
    Wordt grappig daar in Ninove, als je iets van verstand hebt blijf je daar weg.
    me ma woont daar, en t is moederdag diene zondag... ik ga nie kunnen wegblijven met mijn golf 2 platte diesel met 'chip' erin .
    vorige week nog maar nieuwe software in gestoken. sjans da ze men nr plaat CEV217 niet kennen

Leave a comment:

• Fred-RS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
    En hoe zat het nu weer met de verzekering? Wordt beweerd dat je onverzekerd was ten tijde van de aanhouding, klopt dat?
    ik ben niet de eigenaar hoor

Leave a comment:

• FloR
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
    Ik vrees dat die mannen het niet snappen.

Als je niet akkoord bent met bepaalde wet of regelgeving moet je niet bij de politie zijn, maar in het parlement.
    Wat is het nut van een parade van onreglementaire voertuigen voor het oog van de politie? Logica ontgaat mij compleet.

Ivm de zaak zelf: lijkt mij typisch geval van onderschatting van sociale media. Alles leuk posten op internet, maar niet beseffen dat hele wereld (dus ook controlerende instanties) meelezen.

Leave a comment:

• JMM
    replied
    Foutje.
    Last edited by JMM; 04/05/2015, 14:09.

Leave a comment:

• ReV
    replied
    Maar wel vitamine kuur

Leave a comment:

Working...
X