Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Vrijwel elke VW TDI zit boven het opgegeven vermogen. Bron: De kerels van de vermogentestbank van Touring.
    Waarschijnlijk zit daar ook een wettelijke tolerantie op. TK weet dat wel ergens te vinden zeker...

Stel dat dat ooit uitkomt.
    Stel dat je met een TDI rijdt die op papier 136pk moet hebben, en je hebt er 143....
    Riskeer je dan een bijkomende BIV of taks te moeten betalen?
    neen, geen boete omdat dit origineel product binnen de opgegeven toleranties valt.

Comment

• @kefkie: Daarom heb ik ook gezegd "Heb mij laten wijsmaken" maar vermoed toch wel dat sommige exemplaren het niet halen omdat bij een atmosferische motor grotere beperkingen zijn dan met een drukgevoede.
      Nu ja, bij de V achten van BMW blijkt het niet zo betrouwbaar te zijn.
      Last edited by Hozee; 27/05/2014, 18:43.

Comment

• Heb de curve's eens op elkaar gelegd ,en stemmen volledig overeen qua opgaan,dus is niks mis met de motor
        Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          In your dreams....... ELKE wijziging/verbouwing is verboden.
          Software wijzigen door kabouter Plop, Pier, Pol of Hansje & Greetje is het wijzigen van de juridische draagwijdte = valsheid, dus verboden !

Dealers kunnen wel updates uitvoeren en zijn daarvoor gemachtigd door hun constructeur (anders ben je géén dealer)
          Deze krijgen ook hun software van hun constructeur en niet van de lokale chipboer in het veld of bos.

Tjoeninghuisjes hebben deze machtigingen NIET en zullen die ook nooit krijgen.
          Nog nie bekan kerel, nu zit je er duidelijk helemaal naast.
          Zolang je binnen de tolerantie valt zal de wet noch de verzekering je helemaal niks in de weg leggen, HELEMAAL NIKS! Dat de constructeur het daar niet mee eens is, is een totaal andere zaak.

Je laat nu zien dat je in al je ignorantie twee zaken door mekaar husselt.
          Laat maar weer eens blijken dat je niet volwassen genoeg bent om een serieuze en onderbouwde discussie te voeren. Het enige wat jij machtig bent is "drammen". Man man man...

Je bent echt een beroerde "motor" in deze threat, jij haalt bijlange na je PK's niet..
          Last edited by Hozee; 28/05/2014, 00:27.

Comment

• Even iets anders, hoe reageren bepaalde personen hier op?
            Niet de vrouw hé btw, zou naar 't schijnt een bekende zijn, die gast
            Last edited by Prancing Moose; 27/05/2014, 19:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Even iets anders, hoe reageren bepaalde personen hier op?
              En dan krijg ik ooit het verwijt persoonlijk te worden en bepaalde mensen te viseren. Proficiat.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Wel offtopic,maar toch: Kan geen antwoord op geven op je vraag maar die vrouw is wel lekker....ze zou zomaar in staat zijn om mijn PK's te stimuleren........Met alle respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  En dan krijg ik ooit het verwijt persoonlijk te worden en bepaalde mensen te viseren. Proficiat.
                  Allee TK mag persoonlijk worden tegen Bruno en Geert, maar niet vice versa
                  Volvo V90 D4

Comment

• Nice ride
                    Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Inderdaad.

Comment

• Is dat TK???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                          Is dat TK???
                          Ik weet niet waar ge het over hebt
                          Volvo V90 D4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Er is wel een verschil in forum lidmaatschap. Bruno en Geert zijn bekende publieke figuren die hier reclame komen maken voor hun zaak, ze komen hier voor de 'commerce' zeg maar. TK is een gewoon forumlid.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

Wie het schoentje past trekke het zich aan.

Comment

Is dat TK???
                                Zou wel zot zijn hé

Then again, geen flauw idee of hij het zou zijn!

Comment

• Ja inderdaad, zotjes.

Maar oppassen, we gaan weer serieus offtopic.

Comment

Ja inderdaad, zotjes.

Maar oppassen, we gaan weer serieus offtopic.
                                    Inderdaad, ze zouden beter antwoorden op kefkie z'n vraag ivm de 18i/20i.

Comment

Er is wel een verschil in forum lidmaatschap. Bruno en Geert zijn bekende publieke figuren die hier reclame komen maken voor hun zaak, ze komen hier voor de 'commerce' zeg maar. TK is een gewoon forumlid.
                                      oh sorry, correctie , ik zit hier ( en zat hier vroeger vaker ) uit passie voor wagens en tuning, zeker niet voor commerce, lees er mijn posts gerust op na ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Even iets anders, hoe reageren bepaalde personen hier op?

Dat is Stijn ( verkoper bij Anti Tune Heinz ) , maar vergeet maar dat hij tuningkid is , dat geloof ik nooit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                          Dat is Stijn ( verkoper bij Anti Tune Heinz ) , maar vergeet maar dat hij tuningkid is , dat geloof ik nooit !
                                          Volvo V90 D4

Comment

Working...
                                          X