Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Vandaag is de Megane RS die aangeslagen was voor vermeende tuning op de testbank gezet bij Borremans in Kester,zijn gearriveerd op takelwagen met de auto in aanwezigheid van een agent...Wat nu het resultaat was weet ik niet....Ne maat van mij was daar toevallig en de bestuurder van de takelwagen had dit verteld dat het om de aangeslagen RS ging...
    das straf. wat gebeurd er als ze die motor opblazen tijdens die run (of andere brokken)? heeft de eigenaar toestemming gegeven dat ze zoiets gaan doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      das straf. wat gebeurd er als ze die motor opblazen tijdens die run (of andere brokken)? heeft de eigenaar toestemming gegeven dat ze zoiets gaan doen?
      Was dat nu voor zever....Wat dan op keuring?
      daar revven ze toch ook met diesels... weliswaar minder lang wschl, maar toch...

En die vragen die gij stelt daar hebben wij ook geen antwoord op hé
      Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid spotnamen worden trouwens altijd met een kleine letter geschreven
      ->
      Vandaar dat het tuningkid is dus...

Comment

• Hier ne foto toen ze het slachtoffer zijn Megane gingen afladen voor de testbank run..

Comment

• Zouden ze die koud op de rollenbank zetten en direct meten, of eerst mooi warm rijden

Comment

• Als die ambtenaar aan het gaspedaal zat dan zal het vermogen er wel koud uitgeperst zijn.

Comment

• Gaat hij de resultaten van de Dyno Run in zijn handtekening zetten? Gelijk de echte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Hier ne foto toen ze het slachtoffer zijn Megane gingen afladen voor de testbank run..

Wat wel straf is ; dat daar nog altijd platen ophangen :-)
                ik wil wel een bod doen op de megane anders , maar enkel als er genoeg vermogen uitkomt / kwam

En ondertussen, het leven zoals het is, bij "Heinz";
                http://heinz-performance.com/nl/news...s-actie-in-mei

Kom met al je vrienden om je wagen te laten tunen
                Last edited by Fred-RS; 08/05/2015, 09:17.
                Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid spotnamen worden trouwens altijd met een kleine letter geschreven
                ->
                Vandaar dat het tuningkid is dus...

Comment

• Ik ben benieuwd naar de run.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Als er een elektronische boostcontroller in zit gewoon even boost beperken tot 0,5 bar en die draait onder zijn vermogen
                    1988 BMW e30 316

2000 Volvo C70 2.5T cabriolet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                      Was dat nu voor zever....Wat dan op keuring?
                      daar revven ze toch ook met diesels... weliswaar minder lang wschl, maar toch...
                      ff revven zonder versnelling is niet hetzelfde als onder volle belasting er alles uithalen. k vind het al straf dat de politie dat zo overal maar mag, en dan nog bij een gewoon bedrijf.

stel nu dat jij je auto hebt laten tunen bij zo een bedrijf, dan is het niet moeilijk om voor hen ff een uitdraai van je 'voor-de-tuning-dyno' af te geven

Comment

• en wie zegt dat die met zijn rollenbank objectief gaat blijven? Niet dat die het gaat doen. Maar hoe bewijst ge dat die een objectieve meting heeft gedaan? Want je kan met allerhande parameters spelen die wel van invloed zijn op de uiteindelijke meting.
                        www.peugeotforum.be

Comment

• TK zou hiervan smullen
                          Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                            En ondertussen, het leven zoals het is, bij "Heinz";
                            http://heinz-performance.com/nl/news...s-actie-in-mei

Kom met al je vrienden om je wagen te laten tunen
                            Ninove is niet zo ver van Aalst, goed gezien van de ketchup-man
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              TK zou hiervan smullen
                              Waar is TK trouwens?
                              www.skodaforum.eu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                Zou me sterk verwonderen,hij weet dat ik nieuwsgierig geworden ben en op zoek ben naar informatie,ik sluit niks uit,mocht het zo zijn,zal ie rap door de mand vallen...
                                En?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                                  Waar is TK trouwens?
                                  Banned
                                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                                    Waar is TK trouwens?
                                    Zit in het gevang na al die aanklachten tegen hem.

Sent from here
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      ff revven zonder versnelling is niet hetzelfde als onder volle belasting er alles uithalen. k vind het al straf dat de politie dat zo overal maar mag, en dan nog bij een gewoon bedrijf.

stel nu dat jij je auto hebt laten tunen bij zo een bedrijf, dan is het niet moeilijk om voor hen ff een uitdraai van je 'voor-de-tuning-dyno' af te geven
                                      denk je dat die mannen niet kunnen foefelen met zo'n uitdraai? Wat bewijst dat eigenlijk?
                                      Midlife sucks !!

Comment

• Die megane RS is 2dehands gekocht als ik mij niet vergis. En stond reeds "getuned" bij die handelaar.

Comment

• Ik dacht hier gelezen te hebben dat die Rs een 265 was die redelijk "stock" was?
                                          enkel agent wist niet dat het een speciale rreks 265 was?

en waarom die wel op de rollen en de GT-R niet

waarm die rollen en niet bij ...

Comment

Working...
                                          X