Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Dit gaat zo verkeerd aflopen... Wegblijven is de boodschap...
    +1000
    Denk dat dit het verstandigste is dat tot nu toe gezegd is!
    01/2009 - 03/2012 scirocco ±5,2l/100 (sold)
    03/2012 - heden golf 6 GTI ±11,3l/100
    2012 volkswagen golf VI GTI

Comment

• Doet me nostalgisch aan de tijd van mijn scooters terugdenken. Nu begrijp ik ook dat het onverantwoord was in feite maar goed. Je bent jong en je wil wat. Heb er een serieuze boete aan overgehouden destijds.
      Met autos is het in feite anders aangezien niet elke auto hetzelfde gelimiteerd is qua snelheid maar toch..
      Motortuninh kan voor mij als het door wordt verrekend in tax en verzekering.
      Als je hier dan leest dat de megane nog niet normaal was verzekerd (terwijl hij zelfs hoger zou verzekerd moeten zijn) mja... Pech maar eigen schuld. Wordt grappig daar in Ninove, als je iets van verstand hebt blijf je daar weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
        Idd tot alles opgelost is en waaraan oa een ferme boete hangt en geen verbeurdverklaring van het voertuig. Niet verzekerd op de baan vind ik veel erger dan een wagen chipen bvb . Pak nu als voorbeeld die megane die blijkbaar is uitgerust met een andere turbo , dat is standaard al een snellen auto en door een andere turbo zal die waarschijnlijk nog sneller en beter rijden maar daarom maakt dit nog geen levensgevaarlijke wagen. Een kennis van mij heeft zijn 316D laten chipen naar 185 pk en na een ritje had ik niet het gevoel deze wagen niet meester te zijn hoor.
        Die Megane is niet uitgerust met nen anderen turbo...Hoeveel keer nog.
        Jawadde...
        Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid spotnamen worden trouwens altijd met een kleine letter geschreven
        ->
        Vandaar dat het tuningkid is dus...

Comment

• Maar wel vitamine kuur

Comment

• Foutje.
            Last edited by JMM; 04/05/2015, 14:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
              Ik vrees dat die mannen het niet snappen.

Als je niet akkoord bent met bepaalde wet of regelgeving moet je niet bij de politie zijn, maar in het parlement.
              Wat is het nut van een parade van onreglementaire voertuigen voor het oog van de politie? Logica ontgaat mij compleet.

Ivm de zaak zelf: lijkt mij typisch geval van onderschatting van sociale media. Alles leuk posten op internet, maar niet beseffen dat hele wereld (dus ook controlerende instanties) meelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                En hoe zat het nu weer met de verzekering? Wordt beweerd dat je onverzekerd was ten tijde van de aanhouding, klopt dat?
                ik ben niet de eigenaar hoor
                Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid spotnamen worden trouwens altijd met een kleine letter geschreven
                ->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                  Wordt grappig daar in Ninove, als je iets van verstand hebt blijf je daar weg.
                  me ma woont daar, en t is moederdag diene zondag... ik ga nie kunnen wegblijven met mijn golf 2 platte diesel met 'chip' erin .
                  vorige week nog maar nieuwe software in gestoken. sjans da ze men nr plaat CEV217 niet kennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                    ik ben niet de eigenaar hoor
                    Oeps ja foutje, sry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      me ma woont daar, en t is moederdag diene zondag... ik ga nie kunnen wegblijven met mijn golf 2 platte diesel met 'chip' erin .
                      vorige week nog maar nieuwe software in gestoken. sjans da ze men nr plaat CEV217 niet kennen
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• ik zit id Ardennen, ook jammer, anders ging ik eens tot daar kijkje nemen :-)
                        ->

Comment

• Vandaag is de Megane RS die aangeslagen was voor vermeende tuning op de testbank gezet bij Borremans in Kester,zijn gearriveerd op takelwagen met de auto in aanwezigheid van een agent...Wat nu het resultaat was weet ik niet....Ne maat van mij was daar toevallig en de bestuurder van de takelwagen had dit verteld dat het om de aangeslagen RS ging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            Vandaag is de Megane RS die aangeslagen was voor vermeende tuning op de testbank gezet bij Borremans in Kester,zijn gearriveerd op takelwagen met de auto in aanwezigheid van een agent...Wat nu het resultaat was weet ik niet....Ne maat van mij was daar toevallig en de bestuurder van de takelwagen had dit verteld dat het om de aangeslagen RS ging...
                            WOW
                            Allé, geestig, bij een 'motortuner' notabene...:-)
                            Last edited by Fred-RS; 07/05/2015, 13:19.
                            ->

Comment

• Zeer benieuwd naar de uitdraai

Comment

• is dat een geijkte testbank?
                                lets have some more member berries

Comment

• Hoedanook, "ze" hebben bloed geroken. Ik zie dit alles toch niet beperkt blijven tot het Ninoofse en al zeker niet tot enkel deze Megane en GT-R.

Comment

• Dus ze zetten hem op een testbank die niet geijkt is?
                                    Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Die bank dat is stuff voor advocaten. Ondertussen ben je de wagen kwijt, alle geloop om alles in orde te krijgen, eventuele gerechtskosten... ik zou dat al ambetant genoeg vinden, zelfs al krijg je de wagen terug.

Doet er mij aan denken, tijd om mijn KW eens te laten keuren
                                      Last edited by cooper s; 07/05/2015, 14:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                        Die bank dat is stuff voor advocaten. Ondertussen ben je de wagen kwijt, alle geloop om alles in orde te krijgen, eventuele gerechtskosten... ik zou dat al ambetant genoeg vinden, zelfs al krijg je de wagen terug.

Doet er mij aan denken, tijd om mijn KW eens te laten keuren
                                        Ging jij die er niet afsmijten?
                                        Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                        Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Ging jij die er niet afsmijten?
                                          Ik heb der de laatste tijd weer plezier in om iets lager te rijden. Het zal ook mijn laatste wagen met schroefkit zijn, hierna is het gedaan. De KW blijft dus nog even

Comment

Working...
                                          X