Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
    De inbeslagname nu lijkt me eerder om het te kunnen nakijken en iets te vinden. Kans is groot dat je em terugkrijgt, ook al vinden ze wel iets
    Die R34 staat toch al een jaar en half bij hun op slot en grendel.
    Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Die R34 staat toch al een jaar en half bij hun op slot en grendel.
      Het Openbaar Ministerie is niet van de snelste hoor
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Hopelijk bij ons niet het geval hoor en hebben we hem snel terug of horen we snel iets van wat we kunnen doen zou ook al veel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RenaultMRST Bekijk Berichten
          Hopelijk bij ons niet het geval hoor en hebben we hem snel terug of horen we snel iets van wat we kunnen doen zou ook al veel zijn
          Bij de keuring noemen ze bijv. getinte ruiten ook "tuning" ..dus ik zou niet te snel veronderstellen dat ze de auto voor een vermeende motortuning in beslag hebben genomen.

Misschien was je wagen in hun ogen een "knallende foorbak" die onmiddellijk van de baan moest verwijderd worden maar daar kan ik verder niet over oordelen.
          Ben in ieder geval wel benieuwd naar het staartje van dit verhaal.

Comment

• http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-n..._content=regio

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-n...slag-a2302956/

enige verschil de wagen was wel degeijk verzekerd

Comment

• Tuningkid zit hier zeker voor iets tussen. :p

Comment

• Dit is geschift... auto's tegenhouden op verdenking van chiptuning...
                  Statistics

Comment

• Wow...

Comment

• De politie zal heus niet elke auto gaan checken. Deze sprongen misschien in het oog wegens optische tuning, rijgedrag of misschien zelfs op basis van (anonieme) klachten van derden.

Als je met je gechipte opel astra zonder optische meuk rijdt zal niemand je tegenhouden. Tenzij met enorm roetende volvo's ofzo

Hier in het dorp rijdt er al jaren een roetende E90 335d met een gigantische powered by divx sticker op de achteruit. Die mannen van dat clubje antwerp expendables showen op Facebook hun motorische tuning (testbank runs, foto's van nieuwe turbo's etc etc) . Die rijden al jaren rond met enorm opvallende, vlammen spuwende GTR 's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RenaultMRST Bekijk Berichten
                        http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-n...slag-a2302956/

enige verschil de wagen was wel degeijk verzekerd

Het is dus toch waar. Alle haters en zeikers in dit topic zullen nu zeer stil zijn...

Comment

• neenee, de haters gaan in hun nopjes zijn.

Comment

• Kom dat tegen

Sent from over-priced mobile device
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Maar als je nu echt zeker bent dat de wagen stock is kunnen ze toch echt niks bewijzen?

Comment

• ze hebben zelf geen geijkte bank, dus volgens mij kunnen ze helemaal niets doen.

Comment

• Een goede advocaat kan dit oplossen... maar ik snap het niet goed. Ze houden de wagens van de baan maar doen er zelf niks mee... geen expert of niks. Wat is daar de bedoeling van.
                                  Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    ze hebben zelf geen geijkte bank, dus volgens mij kunnen ze helemaal niets doen.
                                    Dat vind ik ook. Vraag is hoe lang dit gaat duren. Als "ze" bloed ruiken zou dit wel eens kunnen veranderen. De constructeurs zouden ook kunnen helpen. Het hangt er ook vanaf wat de eigenaars verklaard hebben, als je toegeeft dat de boel opgevoerd is... Doe het maar eens bij een ondervraging dit staalhard ontkennen.

Comment

• Het lijkt er volgens mij op dat ze daar het principe van de omgekeerde bewijslast gebruiken; jij moet bewijzen dat de wagen niet opgedreven is, tot dan houden ze je auto gewoon vast. Probeer dat maar eens...

En wat met mensen die een tweedehands kopen die zonder dat ze het weten gechipt is? Wat een smeerlappen daar in Oost Vlaanderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Een goede advocaat kan dit oplossen... maar ik snap het niet goed. Ze houden de wagens van de baan maar doen er zelf niks mee... geen expert of niks. Wat is daar de bedoeling van.
                                        Jaloerse buren, machtsmisbruik, te veel tijd als agent,...

Maar dan klagen dat ze teveel werkdruk hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Het is dus toch waar. Alle haters en zeikers in dit topic zullen nu zeer stil zijn...
                                          Echt eh

Comment

Working...
                                          X