Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het ging over 100-200...

Comment

• Hier nog een meting van mijn ex Porsche 996 turbo..

Comment

• Dat is de moeite.
        Vermogensgrafiek ook toevallig?

Comment

• Puur 0-200 kan bijna niks volgen, zeker al geen hothatches moet al exotic zijn?

Comment

• Volgens mij was de MCLaren F1 een van de eerste stock auto's die minder dan 10s nodig had voor een 0-200. Ondertussen is het lijstje wel denser geworden, maar uitzonderlijk blijft het zeker.

http://www.supercarworld.com/cgi-bin/showtop10.cgi?22

Dan missen we nog een aantal exoten zoals Saleen, Henessey enz.

Comment

• Die grafiek ziet er goed uit.
              Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Hier nog een meting van mijn ex Porsche 996 turbo..

F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                Puur 0-200 kan bijna niks volgen, zeker al geen hothatches moet al exotic zijn?
                Ik ga met mijne hothatch toch mijn best doen om 0-200 richting 10 te krijgen volgende maand
                F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                  Ik ga met mijne hothatch toch mijn best doen om 0-200 richting 10 te krijgen volgende maand
                  Zeggen ze op de keuring niks van al die "zichtbare" mods?
                  "Als we aan het zoeken waren naar potente volvo oldie hebben we er eentje laten staan met 3 inch uitlaat, andere turbo, blauwe koelslangen, sportluchtfilter.
                  Alleja twas duidelijk als je de motorkap opentrok dat het geen braaf familliebakske was."
                  Wat ga je er nog aan veranderen?

Comment

• Ok maar de Porsche is stock zo snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                      Ok maar de Porsche is stock zo snel
                      Ik denk niet dat die grafiek van de 996 turbo over een stock turbo gaat. Die is ook op zijn minst gemapt

Moest ik ooit een porsche turbo kopen zou ik die ook naar 700 pk brengen trouwens. Maar dat is nog wel een andere prijsklasse.
                      Last edited by darkiedm4; 20/02/2015, 15:58.
                      F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icevolvo Bekijk Berichten
                        Zeggen ze op de keuring niks van al die "zichtbare" mods?
                        "Als we aan het zoeken waren naar potente volvo oldie hebben we er eentje laten staan met 3 inch uitlaat, andere turbo, blauwe koelslangen, sportluchtfilter.
                        Alleja twas duidelijk als je de motorkap opentrok dat het geen braaf familliebakske was."
                        Wat ga je er nog aan veranderen?
                        Als je die van mij open doet ga je er niks aan zien hoor. Turbo is hybrid turbo. Ziet oem uit. Stock intake is op 5 min gestoken. Uitlaat is met E attest. Verlaging ook. En die meth kit is ook op 20 min uit het zicht gehaald en ik heb nog 2 jaar voor ik naar keuring moet. Tegen dan zet ik em stock en verkoop ik em.

Wat ik nog ga doen? Geen idee. het zal wel goed zijn zo denk ik.
                        F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Onbeperkt stukje tussen Stabroek en net voor de douane van de Nederlandse grens
                          Hehe, daar vlam ik ook altijd. Nog nooit weten staan flitsen daar. Heb daar al snelheden gereden van +250km/u. Heb daar wel eens een anonieme BMW van de politie voorbij gestoken tegen +200. Ben daar vanaf gekomen met 150€. Hebben maar 160km/u aangerekend wegens geen meting. Serieus chance gehad.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT

BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack

Kreidler RS 50 golfgrun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            E17 tussen Gent en Antwerpen zijn er denk ik 4 plaatsen waar ze kunnen staan, daar gewoon even inhouden. E34 richting Antwerpen gaat vanaf Vrasene. Daar kunnen ze eigenlijk nergens staan en als ze er wel staan zie je dat van héél ver al.
                            Daar deed ik vaak mijn speedruns. Met de 600rr daar eens 257 gehaald

En verleden tijd, dat is nog niet zo lang geleden ze...

Anonieme wagens, tja, elke BMW e90 met dubbele pijp is voor mij verdacht
                            En als autokenner haal je een 3 serie er ook wel uit op toch zeker 100m afstand.
                            Ik tel er 7 ipv 4.
                            Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                            Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• ATM tuning en AEP tuning te Houthalen op hetzelfde adres ???? 101 en 101/2 maar met dezelfde telefoonnummer ???

Comment

... En die meth kit is ook op 20 min uit het zicht gehaald en ik heb nog 2 jaar voor ik naar keuring moet. ....
                                hoe zijt ge der eigenlijk op gekomen om methanol in de koffer te steken? dat is iets dat ze 20jaar geleden veel uithaalden maar wist niet dat ze het nu nog deden.
                                merk je dat ook niet dat je daarop rijd? toen ik dat in men eerste capri deed, kreeg ik toch de opmerking van de volgers (kameraden) dat er 'iets' raar rook aan de auto. ene sprak zelf over verfgeur (geen idee waar hem dat vandaag haalde want methanol ruikt niet als verf). nogthans wist geen kat dat ik daar op reed ( k moest toch iets doen om die TDCI's achter mij te houden met mijn 2.0 naft motortje.

moet nog eens werk maken van men nitro-methaan inspuiting. tot nu toe niet succesvol geweest (testfase is nogal lastig, 1 fout = BOEM).
                                ik kan niet wachten tot ze die benzine allemaal weggooien en op bio-brandstof gaan bollen (ehtanol, methanol, ETBE, MTBE (=octaanboosters!!)...). veeeel beter spul en veel meer mogelijkheden met die oude carbu blokjes.

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Het ging over 100-200...
                                heb ik ook eens gedaan met de golf, dacht in september 2013, ben nog steeds aan het tellen en zit op 528dagen nu...
                                k geraak toch al op 25sec van 100 naar 150
                                Last edited by fcapri; 20/02/2015, 19:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door casper1 Bekijk Berichten
                                  ATM tuning en AEP tuning te Houthalen op hetzelfde adres ???? 101 en 101/2 maar met dezelfde telefoonnummer ???
                                  Nee, ze hebben hetzelfde telefoonnummer.
                                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik denk niet dat die grafiek van de 996 turbo over een stock turbo gaat. Die is ook op zijn minst gemapt

Moest ik ooit een porsche turbo kopen zou ik die ook naar 700 pk brengen trouwens. Maar dat is nog wel een andere prijsklasse.
                                    Nee was niet meer origineel,turbo's waren uitgefreesd voor een groter kompressorwiel,betere intercoolers,grotere gasklep,Europipe uitlaat en FVD tuning,de grafiek onderaan is genomen toen ik op 1 bar turbodruk reed,daarna heb ik nog een tuning laten doen op 1.2 bar maar daar heb ik geen grafiek van,ik schat dat hij toen rond de 600 pk zat...

Comment

• Serieus golvende curve na 4000tr/m, wielslip?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                        hoe zijt ge der eigenlijk op gekomen om methanol in de koffer te steken? dat is iets dat ze 20jaar geleden veel uithaalden maar wist niet dat ze het nu nog deden.
                                        merk je dat ook niet dat je daarop rijd? toen ik dat in men eerste capri deed, kreeg ik toch de opmerking van de volgers (kameraden) dat er 'iets' raar rook aan de auto. ene sprak zelf over verfgeur (geen idee waar hem dat vandaag haalde want methanol ruikt niet als verf). nogthans wist geen kat dat ik daar op reed ( k moest toch iets doen om die TDCI's achter mij te houden met mijn 2.0 naft motortje.

moet nog eens werk maken van men nitro-methaan inspuiting. tot nu toe niet succesvol geweest (testfase is nogal lastig, 1 fout = BOEM).
                                        ik kan niet wachten tot ze die benzine allemaal weggooien en op bio-brandstof gaan bollen (ehtanol, methanol, ETBE, MTBE (=octaanboosters!!)...). veeeel beter spul en veel meer mogelijkheden met die oude carbu blokjes.

heb ik ook eens gedaan met de golf, dacht in september 2013, ben nog steeds aan het tellen en zit op 528dagen nu...
                                        k geraak toch al op 25sec van 100 naar 150
                                        Ik heb dat vooral gedaan owv octaanverhoging. Nu ik rij ook op 30% ethanol

Mss ga ik de methanol droppen en E50 rijden.
                                        F20 M135i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                          Nee was niet meer origineel,turbo's waren uitgefreesd voor een groter kompressorwiel,betere intercoolers,grotere gasklep,Europipe uitlaat en FVD tuning,de grafiek onderaan is genomen toen ik op 1 bar turbodruk reed,daarna heb ik nog een tuning laten doen op 1.2 bar maar daar heb ik geen grafiek van,ik schat dat hij toen rond de 600 pk zat...

Heb je hem nog? Zal wel bruut gereden hebben. Nice dat je dat gedaan hebt. Mijn stage 1 turbo heeft ook groter compressor wiel.
                                          F20 M135i

Comment

Working...
                                          X