Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er toevallig chiptuners die een korting aanbieden aan leden van autoforum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
      Zijn er toevallig chiptuners die een korting aanbieden aan leden van autoforum?
      Zou ik ook wel tof vinden, ik zag onlangs dat ik serieuze kortingen met de eindejaarsperiode ben misgelopen
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Iedereen krijgt daar korting. Afbieden, net als aan een marktkraam is de boodschap.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Edit bij nader inzien.
          Last edited by Prancing Moose; 02/02/2015, 15:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            21% korting.

Is dat niet gewoon de 'zonder-factuur-korting'?

Last edited by Smilin' Jack; 02/02/2015, 17:08.
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Zou ik hier niet posten Bimmer
              Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Zou ik hier niet posten Bimmer
                Ge hebt gelijk, aangepast, ik snap wat ge bedoelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Zou ik hier niet posten Bimmer
                  Iemand heeft het al een quote Ik wou bimmer net een PM sturen.
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Die 21 pr korting krijg je zowat overal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Iedereen krijgt daar korting. Afbieden, net als aan een marktkraam is de boodschap.
                      Aha, dan ga ik een Turkse vriend meenemen. Die hebben een natuurlijke aanleg.

En dit bedoel ik niet racistisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                        Aha, dan ga ik een Turkse vriend meenemen. Die hebben een natuurlijke aanleg.

En dit bedoel ik niet racistisch

Nee dat is, mijnen Turkse buur is daar super goed in
                        Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                        Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                          Is dat niet gewoon de 'zonder-factuur-korting'?

Ssst straks leest tuningkid dat.

Comment

• Zwartwerk bestaat niet meer bij zelfstandigen, net zoals er geen luieriken van ambtenaars meer werken bij de overheid.

Comment

Via dit specifiek forum nog niet gezien. Vaak zijn er wel kortingsacties tijdens feestdagen of vakantieperiodes, en andere forummeetings met korting.

Kan de moeite waard zijn om je te registreren op meerdere fora (bvb. vwforum, seatforum, skodaforum etc.) en als er dan ergens een kortingsactie is kan je meedoen.

Wel niet dàn gaan registreren en je aanmelden, dat valt wel een beetje hard op natuurlijk
                              Mijn Skoda

Comment

Zwartwerk bestaat niet meer bij zelfstandigen, net zoals er geen luieriken van ambtenaars meer werken bij de overheid.
                                Als de horeca zo in het zwart wil werken, mogen de andere sectoren dat ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  een drijfstang is een drijfstang, een drijfstangbout is een drijfstangbout. BMW gaat geen drijfstangen maken die 300pk aankunnen om die dan in een 100pk sterke 114i te steken.
                                  in zowat al mijn vorige reply's heb ik altijd "kan problemen geven" gebruikt, in de laatste dus niet. verschil tussen 114i en 116i is er niet, maar wel met een 118i en dat zal zich ergens laten merken. misschien niet nu, of niet na 100k km, maar misschien ooit
                                  Ik lees hier de laatste tijd enkel mee maar dat van die aandrijfstangen ga je toch een beetje moeten nuanceren vrees ik.
                                  Ik geef hier maar even een voorbeeld vanuit de scheepsbouw maar dit kan (en zal) even goed bij een autoconstructeur plaats vinden.

Enkele maanden geleden was er aan een nieuwbouw schip van een bekende motorenbouwer een "groot" mankement aan de aandrijfstangen. Wat bleek de motorenbouwer liet die aandrijfstangen afdraaien in Roemenië waar ze een mindere kwaliteit aan staal gebruikten maar wel precisiewerk afleverden. De gevolgen waar dan ook nefast voor de eigenaar van de nieuwbouwschepen.
                                  Om maar te zeggen, ik kan me niet inbeelden dat dit ook mogelijk zou kunnen zijn bij de autoconstructeurs. Dus bij overdreven belasting (met of zonder tuning) gaat dat sowieso stuk, alleen in tijd ga je dit niet kunnen bepalen.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 55 reizen rond de wereld in 5843 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                    Die 21 pr korting krijg je zowat overal
                                    Inderdaad, kortingen zijn eigenlijk geen kortingen meer. De normale prijs wordt gewoon naar boven aangepast.

Comment

Zwartwerk bestaat niet meer bij zelfstandigen, net zoals er geen luieriken van ambtenaars meer werken bij de overheid.

Comment

• Gewoon een mailke sturen met de vraag of ze deftige tuning willen leveren voor 300 euro of dat ge anders overloopt naar "team Tuningkid"
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

Ja! Met TUNINGKID als kortingscode.
                                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                                          X