Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, uw beslissing. Ik snap dat het U wat zal overvallen (en misschien voel je de "druk" om aan je personage trouw te blijven?)

In ieder geval, ik zal niet meer posten in reactie op U, hoop alleen dat ge een beslissing maakt waar ge mee kunt leven. En indien ik iets voor U kan betekenen, pm maar!

En nu terug on-topic (of off-topic, wat ge ook verkiest )
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Geef mij een achternaam en +- geboortedatum en ik vind hem zo terug
      zo is het niet moeilijk hé.
      ik gok dat zijn jaartal met een 3 eindigd

hij is volgens mij ook nog goed actief op andere forums en probeerd iedereen te waarschuwen voor de illegaliteit van tuning. waarschijnlijk ook met verschillende nicknames zodat ze die niet kunnen linken en dit geen probleem geeft voor zijn eigen rechtzaak

tuningkid: als ik juist zit, dan geeft ge net teveel details kwijt want ze gaan alles kunnen linken. als ik fout zit, ben je goed bezig
      Last edited by fcapri; 08/01/2015, 13:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

hij is volgens mij ook nog goed actief op andere forums en probeerd iedereen te waarschuwen voor de illegaliteit van tuning. waarschijnlijk ook met verschillende nicknames zodat ze die niet kunnen linken en dit geen probleem geeft voor zijn eigen rechtzaak

tuningkid: als ik juist zit, dan geeft ge net teveel details kwijt want ze gaan alles kunnen linken. als ik fout zit, ben je goed bezig
        1/ Eigen rechtzaak ? Moa vent toch, omdat ik wetteksten uittyp die wreed storend zijn voor de tjoening-busieness ? Dat is mijn recht en zelfs burgerplicht.

2/ Ge zit fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
          En indien ik iets voor U kan betekenen, pm maar!
          Ja, ge kunt u nuttig maken :
          Graag mijn achternaam posten zodat ik die vervelende tjoeners en pseudo-ingenieurs eens eindelijk op bezoek krijg.
          Ook handig voor greetje die dan zijn klacht tegen "onbekenden" kan wijzigen in een "bekende"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
            2/ Ge zit fout.
            Nee Peter, het is te makkelijk om U er zo vanaf te maken. En gezien uw voorgeschiedenis qua reacties op privacyschendigen ga ik ook uw achternaam niet op het net zwieren, die eer laat ik aan uzelf. Remember 2006
            Mijn Skoda

Comment

Nee Peter, het is te makkelijk om U er zo vanaf te maken. En gezien uw voorgeschiedenis qua reacties op privacyschendigen ga ik ook uw achternaam niet op het net zwieren, die eer laat ik aan uzelf. Remember 2006
              Mijn reactie was helemaal niet voor u, maar voor "fcapri" bedoeld. Maar lezen en OBD-uitlezen zijn u wellicht wereldvreemd hé beunhaasje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                *trekt een pak pringles open
                * komt er naast zitten en eet er van mee

Comment

Die michael daar met zijn 320d die hier ook eens poste omdat zijn auto zou aangeslagen zijn?

Tuningkid zei dat hij dat niet was

Comment

1/ Eigen rechtzaak ? Moa vent toch, omdat ik wetteksten uittyp die wreed storend zijn voor de tjoening-busieness ? Dat is mijn recht en zelfs burgerplicht.

2/ Ge zit fout.

zoveel te beter voor u dan.
                    wel toevallig dat u "tuningkid"profiel gestart is toen het oude stopte met posten, dat ge onder die andere naam ook ongeveer dezelfde stijl post met referenties naar wetten.
                    er zijn nog bepaalde teksten op internet die dezelfde argumenten aanhaalt (oa het weergeven van chassisnr's op facturen) en ik nog forums vind waar 1 specifiek persoon tegenstrijdig is tegen al de rest op vlak van illegaliteit van tuning.

als ik fout zit, hebt ge nog zo ne medemens die het zijn plicht voelt om iedereen te waarschuwen. k zou gaan samenwerken als ik u was. ook jammer dat het wegcode forum verdwenen is

Comment

zoveel te beter voor u dan.
                      wel toevallig dat u "tuningkid"profiel gestart is toen het oude stopte met posten, dat ge onder die andere naam ook ongeveer dezelfde stijl post met referenties naar wetten.
                      er zijn nog bepaalde teksten op internet die dezelfde argumenten aanhaalt (oa het weergeven van chassisnr's op facturen) en ik nog forums vind waar 1 specifiek persoon tegenstrijdig is tegen al de rest op vlak van illegaliteit van tuning.

als ik fout zit, hebt ge nog zo ne medemens die het zijn plicht voelt om iedereen te waarschuwen. k zou gaan samenwerken als ik u was. ook jammer dat het wegcode forum verdwenen is
                      fcapri, gij stamt uit een tijd dat de pastoors het nog voor het zeggen hadden.

Ik raad u aan om mijn uitspraken eens te toetsen adhv juridische toelichting van bv strafpleiters of magistraten. Daarna mag u hier eens terugkomen.

Comment

• Oh god we took a sharp left to the feelings & memory lane.

Het was nu net men hoogtepunt van de dag op tuningkid te zien flippen
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

fcapri, gij stamt uit een tijd dat de pastoors het nog voor het zeggen hadden.

Ik raad u aan om mijn uitspraken eens te toetsen adhv juridische toelichting van bv strafpleiters of magistraten. Daarna mag u hier eens terugkomen.
                          Aanwezig! En ik zal het nogmaals herhalen: ik vind dat je argumentatie niet veel inhoudt
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• En voila, wie we daar hebben, een strafpleiter!

Ik denk dat het hele "tuningkid"-tijdperk zijn beloop wel heeft gekend. Maar het is toch tijd dat het nu gedaan is en we als volwassenen kunnen babbelen, zonder dat moddergooien (van beide kanten, en ook van mezelf). Nuja, dat is mijn mening he.
                            Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Geef mij een achternaam en +- geboortedatum en ik vind hem zo terug
                              Geef mij zijn adres en ik weet hem ook te vinden.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hoe meer onzin je hier uitkraamt, hoe meer uw broek scheurt want hier verdien je ook niets.
                                DVX zoekt nog een jonge en onervaren advocaat (maximaal 24 jaar) om zijn lasterlijke aanklacht tegen mij in behandeling te nemen.
                                Hij zal met plezier een illegale tjoening aanbieden in ruil voor wat juridisch gebrabbel.
                                Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                2/ Ge zit fout.
                                geen rechtzaak dan?

en ook leuk dat de persoon die ik voor ogen heb, typefouten verbeterd, en gij dat hier regelmatig ook doet.
                                ohja, t zal de medicatie zijn die ik nu pak. die hebben psychotische reacties als bijwerking

Comment

En voila, wie we daar hebben, een strafpleiter!.
                                  ? een jurist in een té strak maatpak die deurwaarders helpt kunde moeilijk een strafpleiter noemen.

Comment

• Maak toch zoveel woorden niet vuil aan die kwispel, mannen...pff

Ontopic: Om ff terug te komen op de belangrijkheid van koppel t.o.v. pk's of andersom vind ik het persoonlijk ideaal dat beide zoveel mogelijk moeten zijn in de zin van: Zolang mogelijk veel koppel en zoveel mogelijke "stijgende" pk's die pas eindigen op het hoogste mogelijke toerental. Vooral dat "stijgende" vind ik zeer belangrijk.

Ik bezit zo'n midrange pk mobiel en het is heerlijk om de kracht te voelen bij ieder toerental.
                                    Als voorbeeld: Bij ff constant 4000tr/m ineens planken geeft nog steeds een duw in de rug tot 4600tr/m en dat in die korte tijdspanne van maar 600 toeren, ik blijf genieten.
                                    Last edited by Hozee; 08/01/2015, 15:37.

Comment

? een jurist in een té strak maatpak die deurwaarders helpt kunde moeilijk een strafpleiter noemen.
                                      jurist <=> advocaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Maak toch zoveel woorden niet vuil aan die kwispel, mannen...pff

Ontopic: Om ff terug te komen op de belangrijkheid van koppel t.o.v. pk's of andersom vind ik het persoonlijk ideaal dat beide zoveel mogelijk moeten zijn in de zin van: Zolang mogelijk veel koppel en zoveel mogelijke "stijgende" pk's die pas eindigen op het hoogste mogelijke toerental. Vooral dat "stijgende" vind ik zeer belangrijk.

Ik bezit zo'n midrange pk mobiel en het is heerlijk om de kracht te voelen bij ieder toerental.
                                        Als voorbeeld: Bij ff constant 4000tr/m ineens planken geeft nog steeds een duw in de rug tot 4600tr/m en dat in die korte tijdspanne van maar 600 toeren, ik blijf genieten.
                                        Mijn auto koopt niet in de verste verte in de buurt van jouw auto. Ik vind die "duw" ook wel leuk, maar ik vond dat een benzine toch aangenamer rijdt. Al rijdt een diesel wel "rustiger".

"die pas eindigen op het hoogste mogelijke toerental": dan mis jij toch ook benzine, of niet ?

Comment

• benzine is leuk als je graag de motor hoort en hoogtoerig rijd, en een dikke benzine is zeker leuk omdat die op lage toeren de kracht ook bezig. alleen kost die benzine zoveel hé.

een diesel is daartegen een rustigere cruizer waar ge met gemak rond de 1000-1500rpm kunt rijden en is heel zuinig. alleen zou ik mezelf geen snelle diesel kopen, alsook geen kleine naft.

voor mij is diesel rijden = zuinig rijden en dat doen ik met een zo klein mogelijke diesel
                                          en benzinerijden = sportief rijden en dan kijk je niet naar het verbruik (dikke V6/V8 ). of ik elke dag in de file wil staan met een benzine V6: tuuuuurlijk. kan het alleen niet betalen.
                                          als ik me dan een 300pk diesel zou kunnen betalen, zou ik eerder een 200pk benzine nemen.

advocaat tijdens het rijden, da mag niet hé
                                          Last edited by fcapri; 08/01/2015, 16:33.

Comment

Working...
                                          X