Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    In feite moesten ze, naast uw verblijfsvergunning, ook uw rijbewijs inhouden na zo'n bekentenis.
    Hoezo? Hij doet toch niks verkeerd... is een zone 50, hij rijdt 55, min de correctie is dat nog legaal :p Dat het petjesvolk hem inhaalt is niet zijn schuld!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
      Hoezo? Hij doet toch niks verkeerd... is een zone 50, hij rijdt 55, min de correctie is dat nog legaal :p Dat het petjesvolk hem inhaalt is niet zijn schuld!
      Hij zet zijn "madam" (wie dat ook moge zijn) af aan die versmalling :
      a/ hij gooit "madam" al rijdend uit zijn auto (mag niet)
      b/ hij stopt op een rijvak voor zijn "madam" af te zetten (mag niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
        Ts, wie doet nu zoiets!

Kleine ring van Hasselt, vlak na het Dusartplein. Daar komen 2 vakken samen, ik zet daar vaak mijn madam af, en dan kom ik op het rechtse vak uit. het doorgaand verkeer van de ring zit dan links. Eventjes doorduwen tot +/- 55, daar kunnen de kleine-ring-cruisers écht niet tegen en dan stormen ze U voorbij......FLITS!
        Herkenbaar

Sowieso al veel patsers op de kleine ring rond Hasselt. Hilarisch hoe sommigen willen optrekken bij ieder rood licht om dan 5 meter verder terug stil te staan

Ik pak nu gewoon de grote ring, kan je tenminste doorrijden normaal.

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
        In feite moesten ze, naast uw verblijfsvergunning, ook uw rijbewijs inhouden na zo'n bekentenis.
        Ik passeer er wekelijks. Kom maar foto'tjes nemen van mij!

Ik vind wel mijn verblijfsvergunning niet terug... Oh wacht, ik ben hier geboren.
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ja dat is wel waar. Hij is waarschijnlijk die eikel die iedereen daar even ophoudt Ofwel zet hij zich even op die parking langs de weg, bij de paki.
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
            Ja dat is wel waar. Hij is waarschijnlijk die eikel die iedereen daar even ophoudt
            Ik vermoed dat hij naast zijn "madam", ook even een klant "afzet" door ter plekke iets "uit te lezen" met zijn V-ACH-COM.

Comment

Ah hierse. Terug van zijn tijdelijke vrijheidsberoving. Hoe was het eten in Leuven-Centraal, Peter?
              Mijn Skoda

Comment

c/ hij stopt op een parkeerplaats aan de Koning Boudewijnlaan om zijn vriendin uit te laten stappen, na een kus en een knuffel. Dat heet genegenheid. Zou zeker nooit iemand afzetten op een rijvak, 1 van mijn (vele) ergernissen

Kent ge dat, genegenheid? Duidelijk iets wat gij in uw leven te kort zijt gekomen, Peter!...
                Hierse!
                Last edited by TooTall; 08/01/2015, 11:40.
                Mijn Skoda

Comment

Ah hierse. Terug van zijn tijdelijke vrijheidsberoving. Hoe was het eten in Leuven-Centraal, Peter?
                  In de gevangenis van Hasselt is het eten niet slecht naar het schijnt, Leuven is heel wat minder.

Ik vind de frustratie dewelke blijkt uit zijn reacties wel steeds meer en meer hilarisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                    In de gevangenis van Hasselt is het eten niet slecht naar het schijnt, Leuven is heel wat minder.

Ik vind de frustratie dewelke blijkt uit zijn reacties wel steeds meer en meer hilarisch.
                    Ah ik heb er geen ervaring mee. Misschien kan Peter (voormalig tuningkid) zijn ervaringen hier meedelen.

Ik geef toe, in het begin vond ik zijn verklaringen intrigerend. Ik vroeg me af wat erachter zat. Hoeveel hartzeer, leed en tranen.

Nu ik de ware toedracht (en de persoon Peter aka tuningkid) ken, snap ik het allemaal. Ik wil me bij deze dan ook verontschuldigen bij hem, gezien zijn situatie kan ik echt wel begrijpen waarom hij zo zuur is. Pas op, hij is niet zonder fout. Maar dat neemt niet weg dat wat ze hem hebben aangedaan, van iedereen een gefrustreerde persoon zou maken.

Mea Culpa, Peter. Mea Culpa.
                    Mijn Skoda

Comment

• Peter wie? Kunnen dan es googelen

Comment

• Helaas, ik ga alleen de voornaam gebruiken. Dat was de voorwaarde om erachter te kunnen komen.
                        Mijn Skoda

Comment

Helaas, ik ga alleen de voornaam gebruiken. Dat was de voorwaarde om erachter te kunnen komen.
                          Flauw hoor. Nu blijft hij op mijn negeerlijst staan.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 54 reizen rond de wereld in 5740 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Geef mij een achternaam en +- geboortedatum en ik vind hem zo terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                              Peter wie? Kunnen dan es googelen
                              Doe geen moeite want dat hasselts VAG-uitlees-wonder kent zoveel van mijn voornaam als van boekhouding, BTW nummers, auto's of software : NIETS dus !

Comment

• Ok Peter. Jou beslissing. Wanneer je eindelijk beslist om de ware toedracht van je "kruistocht" hier te posten, zal ik er zijn voor je. Ik zal ook niet je achternaam prijsgeven, ik hoop enkel dat het gebruik van je echte voornaam weldegelijk een invloed gaat hebben op je gemoedstoestand om je zo aan te sporen om je verhaal te doen. En alhoewel je niet zonder fouten bent in dat verhaal, zijn er naar mijn mening toch voldoende "verzachtende" omstandigheden om te verklaren waarom je zo van leer trekt.
                                Mijn Skoda

Comment

• *trekt een pak pringles open

Comment

• Ik denk dat hij "Peter Pan" bedoelt, iemand uit een of ander toverbos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      *trekt een pak pringles open
                                      Dat is niet nodig, er zal geen chips-waardige discussie volgen . Het is Peter zijn beslissing om uit te komen met zijn verhaal dat het forum (of toch dit topic) hier al lange tijd bezig zit te houden.

Ik zal zelfs verder gaan, Peter zit ook op het forum onder een gewone gebruikersnaam, en post nuttige bijdragen in andere topics. Wat toch aantoont dat hij wel in staat is om nuttige bijdrages te leveren!

Natuurlijk is uw manier van doen wel niet goed te praten hier Peter, en ik zou graag ook een verontschuldiging krijgen voor uw aanvallen op mij gericht (en dat mag gerust via PM en dat zal ik ook niet bekendmaken), en nogmaals bij deze excuses voor mijn vaak niet-afgeronde posts naar U toe
                                      Mijn Skoda

Comment

Dat is niet nodig, er zal geen chips-waardige discussie volgen . Het is Peter zijn beslissing om uit te komen met zijn verhaal dat het forum (of toch dit topic) hier al lange tijd bezig zit te houden.

Ik zal zelfs verder gaan, Peter zit ook op het forum onder een gewone gebruikersnaam, en post nuttige bijdragen in andere topics. Wat toch aantoont dat hij wel in staat is om nuttige bijdrages te leveren!

Natuurlijk is uw manier van doen wel niet goed te praten hier Peter, en ik zou graag ook een verontschuldiging krijgen voor uw aanvallen op mij gericht (en dat mag gerust via PM en dat zal ik ook niet bekendmaken), en nogmaals bij deze excuses voor mijn vaak niet-afgeronde posts naar U toe
                                        Het feit dat je zijn gegevens hebt en er heel volwassen mee omgaat typeert u.
                                        Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                        Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

Tip : plug dat betrouwbaar chinees OBDII-geval bij uzelf eens in (daar waar de zon niet schijnt) en push a.s.a.p. "delete".

Comment

Working...
                                          X