Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ach ik moet toegeven ik doe ook graag sprintjes, altijd leuk om een dikke ml of x5 af te kuisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
      Ach ik moet toegeven ik doe ook graag sprintjes, altijd leuk om een dikke ml of x5 af te kuisen
      Die mannen met hun X5 30d en ML 320 CDI denken ook dat ze met Porsches rijden. De acceleratie is respectabel maar nu ook niet dat je jan en alleman naar huis kan rijden.

Comment

• ja er is altijd baas boven baas
        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Wat is het maximum aan pk dat je uit een 3.2 audi a6 van 2004 kunt halen?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Die mannen met hun X5 30d en ML 320 CDI denken ook dat ze met Porsches rijden. De acceleratie is respectabel maar nu ook niet dat je jan en alleman naar huis kan rijden.

zelfs porsches zijn tegenwoordig niet allemaal meer snel , cayenne 3.0D, panamera 3.0D en 3,6 basis naft, boxer en cayman 2,7;macan S dan nog vanachter erop , ligt gewoon een "eenvoudige" 250 pk dieselke in.

ik vind dat allemaal een beetje porsche onwaardige prestaties, maar ja dat verkoopt goed zeker.
            Last edited by BARTVDS; 07/01/2015, 19:55.

Comment

• Vanmorgen kwam ik aan de rode lichten op een 2-vaks baan, er staat al een Peugeot RCZ te wachten en om niet als een "boyracer" over te komen zet ik er mij achter. En ook wel omdat zo'n RCZ een snelle indruk geeft. Niet dat een RCZ veel power heeft, maar tegenover een ongechipte 1.6TDI is alles snel. Licht wordt een tijd later groen en die trekt teeeeergend traag op en alle verkeer op het linkse vak rijdt vrolijk voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                zelfs porsches zijn tegenwoordig niet allemaal meer snel , cayenne 3.0D, panamera 3.0D en 3,6 basis naft, boter en cayman 2,7;macan S dan nog vanachter erop , ligt gewoon een "eenvoudige" 250 pk dieselke in.

ik vind dat allemaal een beetje porsche onwaardige prestaties, maar ja dat verkoopt goed zeker.
                Inderdaad komen ze dan naast een golf r/cupra/meg rs/... Te staan en verschieten ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                  zelfs porsches zijn tegenwoordig niet allemaal meer snel , cayenne 3.0D, panamera 3.0D en 3,6 basis naft, boxer en cayman 2,7;macan S dan nog vanachter erop , ligt gewoon een "eenvoudige" 250 pk dieselke in.

een 911 sc 204 pk, de porsche van mijn jeugd, deed ni veel beter

is die traag...belange ni...de hedendaagse auto's met hun opbod aan pk's zijn gewoon belachelijk snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    een 911 sc 204 pk, de porsche van mijn jeugd, deed ni veel beter

is die traag...belange ni...de hedendaagse auto's met hun opbod aan pk's zijn gewoon belachelijk snel
                    Dat verkoopt goed hé.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      ... Licht wordt een tijd later groen en die trekt teeeeergend traag op en alle verkeer op het linkse vak rijdt vrolijk voorbij
                      echt zo irritant. ik rijd al zuinig met mijn golf, en nog moet ik soms van het gas omdat ze voor mij NOG trager rijden. dat ge zuinig rijd tot daar aan toe, maar als ne fiets sneller over het kruispunt is, rijd ge te traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Haha, het kind in mij vindt het grappig dat er zo een kereltje eens wil sprinten tegen mij. Ik laat m'n auto dan zo tot 70 km/h gewoon gelijk mee opgaan. Dan zie je ze denken dat ze me gaan verslaan. Dan eyeball ik ze terwijl ik m'n gaspedaal van 1/3 naar kickdown vloer en er als een malle vandoor ga.

Dan kom ik opgewonden thuis van deze glorieuze overwinning van mijn ego ten aanzien van een onbekende die ik waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.

Het vrouwtje zal het 's avonds geweten hebben.
                        in de zomer daag ik altijd de petjes uit aan de lichten van de elisabethlaan in oostende. niet veel verder staat er een flitspaal en mag je max 50
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          in de zomer daag ik altijd de petjes uit aan de lichten van de elisabethlaan in oostende. niet veel verder staat er een flitspaal en mag je max 50
                          Ts, wie doet nu zoiets!

Kleine ring van Hasselt, vlak na het Dusartplein. Daar komen 2 vakken samen, ik zet daar vaak mijn madam af, en dan kom ik op het rechtse vak uit. het doorgaand verkeer van de ring zit dan links. Eventjes doorduwen tot +/- 55, daar kunnen de kleine-ring-cruisers écht niet tegen en dan stormen ze U voorbij......FLITS!
                          Mijn Skoda

Comment

Haha doe ik ook soms en die toeristen lopen daar in hee xD

Comment

• petjesvolk...

jullie zijn het petjesvolk, ook al heb je er mss geen op

Comment

heb ik eens gedaan op de ninoofsesteenweg. ik kwam eens naar huis met men capri van de avondschool. denk zo rond de maanden maart-april waarbij het om 22h toch al aardig donker wordt.
                                de capri was lichtjes getuned, spaghetti uitlaat, beetje an de carb geregeld zodat die rijker liep, k&n sportluchtfilter erop. het schone was dat die auto altijd muisstil was, tot je volgas ging. die 2de klep in de carbu ging open en je kreeg zo een heel laag dreunend geluid vanonder de motorkap. echt een diepe roffel.

dit volledig in tegenstelling met iemand die een open uitlaat steekt. die maakt altijd kabaal, ook al rijden ze tegen 30km/h en trekken ze traag op.
                                de ninoofsesteenweg is gekend voor de vele verkeerslichten en flitsers aan die lichten. maar er zijn een 4tal plaatsen waar ik flitsers in het midden staan. ik sta aan zulke lichten, komt er ene naast mij en er is geen sprake van uitdagen.het licht wordt groen, ik vertrek en de andere rijd ook vlot door. ik duw dus ff door, en dan komt dat geluid natuurlijk hé . die kerel naast mij heeft dat gehoord, schakeld omlaag en begint ook mee te gaan. t ging nogal gelijk op.
                                aan de volgende lichten dus pech en beide weer voor het rood. nog geen van beide aan het uitdagen, maar toch allebei goed van plan vlot weg te zijn. nadeel: paar 100meter verder een flitser.

ik trek dus redelijk door en diene auto blijft gewoon verder gaan en gaat mij voorbij (ik liet gas los voor de flitser). FLITS...
                                zo een 2-3 lichten weer hetzelfde, ik trok heel goed door en vlak voor de flitsers hield ik wat in zodat hij dacht: 'ja, k heb hem'. en ik dan VOL in de remmen voor de flitser. FLITS.
                                duidelijk iemand die de baan niet kent en ook de flitsers in het donker niet wist staan. is 3keer geflitst geweest op die 20km 4vaksbaan .

en dat allemaal doordat er een sportluchtfilter opzat en het geluid daardoor iets anders was als ik vertrok. men volgende capri was ook licht getuned en daar stond nog 1.3 op de voorvleugels (liet ik schoon hangen). om goed uitdagend te maken, dikke spoiler op de koffer, brede wielen en banden, witte letters op de banden geschilderd en grote uitlaat. vele hebben zich mispakt aan die '1300cc'. vooral omdat er geen 1300 inzat. ik ging voor de schaap in wolfskleren look, alleen was dat schaap aan de steroiden.
                                om de één of andere reden trok dat altijd van die vw/seat tdi rijders enzo aan en nooit geen beemers.
                                http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0888.jpg
                                http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0865.jpg
                                Last edited by fcapri; 08/01/2015, 08:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  heb ik eens gedaan op de ninoofsesteenweg. ik kwam eens naar huis met men capri van de avondschool. denk zo rond de maanden maart-april waarbij het om 22h toch al aardig donker wordt.
                                  de capri was lichtjes getuned, spaghetti uitlaat, beetje an de carb geregeld zodat die rijker liep, k&n sportluchtfilter erop. het schone was dat die auto altijd muisstil was, tot je volgas ging. die 2de klep in de carbu ging open en je kreeg zo een heel laag dreunend geluid vanonder de motorkap. echt een diepe roffel.

dit volledig in tegenstelling met iemand die een open uitlaat steekt. die maakt altijd kabaal, ook al rijden ze tegen 30km/h en trekken ze traag op.
                                  de ninoofsesteenweg is gekend voor de vele verkeerslichten en flitsers aan die lichten. maar er zijn een 4tal plaatsen waar ik flitsers in het midden staan. ik sta aan zulke lichten, komt er ene naast mij en er is geen sprake van uitdagen.het licht wordt groen, ik vertrek en de andere rijd ook vlot door. ik duw dus ff door, en dan komt dat geluid natuurlijk hé . die kerel naast mij heeft dat gehoord, schakeld omlaag en begint ook mee te gaan. t ging nogal gelijk op.
                                  aan de volgende lichten dus pech en beide weer voor het rood. nog geen van beide aan het uitdagen, maar toch allebei goed van plan vlot weg te zijn. nadeel: paar 100meter verder een flitser.

ik trek dus redelijk door en diene auto blijft gewoon verder gaan en gaat mij voorbij (ik liet gas los voor de flitser). FLITS...
                                  zo een 2-3 lichten weer hetzelfde, ik trok heel goed door en vlak voor de flitsers hield ik wat in zodat hij dacht: 'ja, k heb hem'. en ik dan VOL in de remmen voor de flitser. FLITS.
                                  duidelijk iemand die de baan niet kent en ook de flitsers in het donker niet wist staan. is 3keer geflitst geweest op die 20km 4vaksbaan .

en dat allemaal doordat er een sportluchtfilter opzat en het geluid daardoor iets anders was als ik vertrok. men volgende capri was ook licht getuned en daar stond nog 1.3 op de voorvleugels (liet ik schoon hangen). om goed uitdagend te maken, dikke spoiler op de koffer, brede wielen en banden, witte letters op de banden geschilderd en grote uitlaat. vele hebben zich mispakt aan die '1300cc'. vooral omdat er geen 1300 inzat. ik ging voor de schaap in wolfskleren look, alleen was dat schaap aan de steroiden.
                                  om de één of andere reden trok dat altijd van die vw/seat tdi rijders enzo aan en nooit geen beemers.
                                  http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0888.jpg
                                  http://fcapri.homelinux.com/fcapri/c...k/Pcdv0865.jpg
                                  Netjes die auto :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    petjesvolk...

jullie zijn het petjesvolk, ook al heb je er mss geen op
                                    hihi ...
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                      hihi ...
                                      I proudly admit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                        Ts, wie doet nu zoiets!

Kleine ring van Hasselt, vlak na het Dusartplein. Daar komen 2 vakken samen, ik zet daar vaak mijn madam af, en dan kom ik op het rechtse vak uit. het doorgaand verkeer van de ring zit dan links. Eventjes doorduwen tot +/- 55, daar kunnen de kleine-ring-cruisers écht niet tegen en dan stormen ze U voorbij......FLITS!
                                        In feite moesten ze, naast uw verblijfsvergunning, ook uw rijbewijs inhouden na zo'n bekentenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                          Ts, wie doet nu zoiets!

Haha ook al gehad daar :p & ook eens ene met een BMW gehad die aan de rode lichten een burnout begon te doen aant dusart toen hij door had dat em niet sneller was als mijn Clio toen

Comment

Working...
                                          X