Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    De Tesla p85d doet de 0-100 in 3,2 s.
    Zijn die er al ?

Comment

• 0-200 is de tesla niet zo goed hoor Ca 19 seconden even snel als mijn cupra

Comment

• Gisteren is mijn vader met zijn 530 tegen gehouden voor controle, nadat alles inorde was zei hij tegen de agent in kwestie "ah ja ,mijn auto is gechipt" louter om te zien wat de reactie is. Waarop de agent antwoorde " mijne Scirocco ook, waar ben jij geweest" Mijn pa vroeg dan mag het nu of mag het ni," pfff zegt die wie kan het wat schelen, tenzij een zwaar ongeval met doden, maar dan nog wordt dat zelden nagezien".

Dus tuningkid, ge hebt gelijk het mag ni. Maar niemand valt erover, dus stopt met uw gezaag en ga nog wa bomen knuffelen.

Of naar het Flair, daar zitten ook oude wijven om tegen te zagen.

Prettige feesten.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
          stopt met uw gezaag en ga nog wa bomen knuffelen.
          mag het een kerstboom zijn?
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Gisteren is mijn vader met zijn 530 tegen gehouden voor controle, nadat alles inorde was zei hij tegen de agent in kwestie "ah ja ,mijn auto is gechipt" louter om te zien wat de reactie is. Waarop de agent antwoorde " mijne Scirocco ook, waar ben jij geweest" Mijn pa vroeg dan mag het nu of mag het ni," pfff zegt die wie kan het wat schelen, tenzij een zwaar ongeval met doden, maar dan nog wordt dat zelden nagezien".

Dus tuningkid, ge hebt gelijk het mag ni. Maar niemand valt erover, dus stopt met uw gezaag en ga nog wa bomen knuffelen.

Prettige feesten.
            Morgenvroeg om 5u komt het speciaal interventie eskadron je pa uit z'n bed lichten.

Ps: je pa was bij PPE geweest? Werken die met een box of flash?

Comment

Gisteren is mijn vader met zijn 530 tegen gehouden voor controle, nadat alles inorde was zei hij tegen de agent in kwestie "ah ja ,mijn auto is gechipt" louter om te zien wat de reactie is. Waarop de agent antwoorde " mijne Scirocco ook, waar ben jij geweest" Mijn pa vroeg dan mag het nu of mag het ni," pfff zegt die wie kan het wat schelen, tenzij een zwaar ongeval met doden, maar dan nog wordt dat zelden nagezien".

Prettige feesten.
              Sinds wanneer is een agent en referentie, inzake de wetgeving ? Het zijn maar marionetten die opdrachten uitvoeren hoor. En als ze de opdracht niet krijgen...
              En juist dat zij de tuning moeten opsporen... zit niet in hun opleiding. De tijd dat agenten een voorbeeldfunctie hebben is al lang voorbij... Er zijn altijd uitzonderingen ;-)

Comment

• Een agent is uitvoerende macht, geen wetgevende. Marionetten zoals hierboven gezegd, is mooi verwoord. Doen, niet denken en zekere geen mening geven

Comment

zei hij tegen de agent in kwestie "ah ja ,mijn auto is gechipt" louter om te zien wat de reactie is. Waarop de agent antwoorde " mijne Scirocco ook, waar ben jij geweest"

hahahahaha dees vind ik schitterend
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Morgenvroeg om 5u komt het speciaal interventie eskadron je pa uit z'n bed lichten.
                    Alvast gecondoleerd.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Erendriel, er staan klanten op uw koude stoep die gaarne tegen betaling aan uw deurbel willen trekken.

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      Sinds wanneer is een agent en referentie, inzake de wetgeving ? Het zijn maar marionetten die opdrachten uitvoeren hoor.
                      Dit is sinds "Niko80" zijn/haar vader dit overgediplomeerd weg-orakel blindelings geloofd. Typisch voor mensen met een Stockholm syndroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                        Zeker ,dan blijven de pinnekes misschien in zijn teut steken en zwijgt hem.

Comment

Dacht flash, maar ben ni zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Sinds wanneer is een agent en referentie, inzake de wetgeving ? Het zijn maar marionetten die opdrachten uitvoeren hoor. En als ze de opdracht niet krijgen...
                            En juist dat zij de tuning moeten opsporen... zit niet in hun opleiding. De tijd dat agenten een voorbeeldfunctie hebben is al lang voorbij... Er zijn altijd uitzonderingen ;-)
                            Tis maar om te zeggen dat daar ni speciaal op gejaagt wordt op getunde auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                              Erendriel, er staan klanten op uw koude stoep die gaarne tegen betaling aan uw deurbel willen trekken.

Dit is sinds "Niko80" zijn/haar vader dit overgediplomeerd weg-orakel blindelings geloofd. Typisch voor mensen met een Stockholm syndroom.
                              Wat kan mijn pa da schelen dat die smurf de waarheid spreekt of zever verkoopt. Als ze zijn 530 in beslag zetten koopt gewoon ne nieuwe.

Die blijft ni blijten gelijk gij over uw 320d, allé ja da waart gij ni hé.

Comment

Die steken ze nimeer in het gevang ,hij is te ziek.

Comment

Tis maar om te zeggen dat daar ni speciaal op gejaagt wordt op getunde auto's.
                                  En dan nog. Het zou niet de bevoegdheid van de politie zijn om op zoiets te jagen maar wel van de douane. Politiediensten kunnen ook niet controleren of je verkeersbelasting/BIV betaald is, dat zijn ook agenten van de douane die dat controleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Politiediensten kunnen ook niet controleren of je verkeersbelasting/BIV betaald is, dat zijn ook agenten van de douane die dat controleren.
                                    ??????
                                    😕

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 55 reizen rond de wereld in 5843 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Buiten een paar mensen hier is er niemand die het een bal kan schelen of uw auto nu gechipt is of niet,ik ken massa mensen die hun wagen gechipt hebben en ik ken niemand die er al zever mee gehad heeft.

Comment

• dat zou pas gevolgen kunnen hebben als er dingen niet kloppen aan de auto. bv een auto die op papier 165km/H kan en een ongeluk veroorzaakt tegen 225km/h. als ze dan chiptuning tegen komen, hebt ge da zeker vlaggen. en das net hetzelfde als een audi 3.5 tfsi motor in een golf 5 1.6benzine te leggen.

maar als gij ne bmw hebt die 250km/h kan en die wordt gechipt dat hem de volle 285km/h haald, dan zal geen haan der naar kraaien als ge in bebouwde kom tegen 50km/h ne fietser omver rijd. allemaal iets van oorzaak en gevolg.
                                        moest diene bmw ook iets aan zijn remmen hebben veranderd, en die verandering (fout/remfalen) is oorzaak van het ongeluk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          En dan nog. Het zou niet de bevoegdheid van de politie zijn om op zoiets te jagen maar wel van de douane. Politiediensten kunnen ook niet controleren of je verkeersbelasting/BIV betaald is, dat zijn ook agenten van de douane die dat controleren.

dan ben jij nog niet door Mechelen gereden....

verder kun je zelf al controleren of een laat al dan niet is ingeschreven etc.

http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub...SSIONID=533791
                                          Last edited by Timmie; 27/12/2014, 21:06.

Comment

Working...
                                          X