Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is te zeggen dat die 1.6 turbo blok standaard al heel betrouwbaar is.. Benieuwd wat jullie binnenkort met de nieuwe 1.5 turbo 3 cilinder doen van bmw.

Comment

• Amai die nieuwe bimmers hebben potentieel.
      @Bruno keep posting.

Comment

• Binnenkort allemaal 114i tjes die een 328i bijhouden.

Van 105pk naar 233 en van 180 Nm naar 320...
        Last edited by Intexxor; 06/12/2014, 17:35.

Comment

• Een 1.600 cc blokje met 233 Pk. En dat blijft ook op lange termijn heel betrouwbaar. Straf dat men dat al op voorhand weet.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Als je ziet wat een marges er zogenaamd zijn ingebouwd, waarom krijgen de topmotorisaties dan in vergelijking zo weinig bij. Je zou gek moeten zijn een 28i te kopen als een 16i bijna hetzelfde vermogen kan leveren als jouw 2 liter biturbo.

Comment

• Ik ben overtuigd dat het blok heel blijft, maar binnen de 4 jaar heb je brokken aan je koppeling/bak of turbo. Wie kan bewijzen dat die x14 exact dezelfde onderdelen heeft als de zwaarste motorisatie? Ik bedoel echt alles hee. Turbo, koppeling, leidingen enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                jawel dat blijft betrouwbaar ook op heel lange termijn ;-)
                Vertel ons eens waarom precies. Dat zal meer mensen overtuigen dan die knipoog hoor
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  Nen clio 3 rs van eind 2011
                  Em hangt wel redelijk goe aan het gas maar het gevoel is er niet 100%, ofwel heb ik last van het pootje
                  Het duurt gewoon te lang om volledige gas te geven en als ik dan snel wil opschakelen duurt het te lang om gas te lossen en trg volledig in te duwen....
                  throttle response is via de boordcomputer en niet via de ECU. geen idee bij renault maar bij benz kan je kiezen tussen 4 stages
                  lets have some more member berries

Comment

• doa ik reed woensdag achter je, je auto hobbelt als een 80's tuningbak

Comment

• Wat ik me afvraag is: Stel nu dat ik 3 100% identieke wagens bij een tuner zou afzetten. En ik zou vragen om van elke wagen te meten hoeveel PK's en Nm ze standaard hebben. Krijg ik dan 3 keer hetzelfde resultaat of niet?
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Een 1.600 cc blokje met 233 Pk. En dat blijft ook op lange termijn heel betrouwbaar. Straf dat men dat al op voorhand weet.
                        Ik heb toch ook zo mijn twijfels bij dit verhaal. Ik zou in ieder geval mijn wagen geen proefkonijn laten spelen voor zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          doa ik reed woensdag achter je, je auto hobbelt als een 80's tuningbak
                          waar?

Comment

• Er gaan zoveel koppelingen sneuvelen bij die 114's en 116's dat het niet schoon meer gaat zijn.
                            Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                            Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Ik ben écht wel benieuwd ook hoe dit op termijn zal zijn qua stukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Wat ik me afvraag is: Stel nu dat ik 3 100% identieke wagens bij een tuner zou afzetten. En ik zou vragen om van elke wagen te meten hoeveel PK's en Nm ze standaard hebben. Krijg ik dan 3 keer hetzelfde resultaat of niet?
                                Nee gaat nooit 3x hetzelfde zijn. Gaat altijd wat speling op zitten.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Ik heb toch ook zo mijn twijfels bij dit verhaal. Ik zou in ieder geval mijn wagen geen proefkonijn laten spelen voor zoiets.
                                  Mijn wagen was ook een auto waar iedereen zen twijfels bij had.

Ik rij nu 70000 km met een stage 3 met pk verdubbeling..

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Er gaan zoveel koppelingen sneuvelen bij die 114's en 116's dat het niet schoon meer gaat zijn.
                                  Alles hangt af hoe je hiermee omgaat. Je krijgt alles kapot..
                                  Zowel origineel als getuned..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    waar?
                                    14 ring brugge (noem ik dat, aan het gevang)

Comment

• ahja expressweg idd.
                                      hobbelt de C dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                        Mijn wagen was ook een auto waar iedereen zen twijfels bij had.

Ik rij nu 70000 km met een stage 3 met pk verdubbeling..

Alles hangt af hoe je hiermee omgaat. Je krijgt alles kapot..
                                        Zowel origineel als getuned..
                                        Je hebt gelijk hoor. Maar de risico's op stukken met zo'n 'pk-verdubbeling' zijn toch wel hoger dan bij een stock exemplaar hoor.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          ahja expressweg idd.
                                          hobbelt de C dan?
                                          om eerlijk te zijn... enorm !
                                          het is zelfs lang geleden ik een vw nog zo heb zien rijden

Comment

Working...
                                          X