Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• neen al hebben ze zelf beslist van op 100k km het koelsysteem te vervangen door een nieuwere versie onder coulance
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      mijn benz is via de officiele benz dealer gechipt en alle garantie bleef normaal

Als ze er zelf geld aan verdienen en ze bieden het aan dan is het ok maar als ze het zelf niet aanbieden en je gaat elders en je hebt problemen dan mag je het zelf betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Groot gelijk! Waar zat ik met mijn gedachten, dit is een ecoforum waarbij zo zuinig mogelijk moet gereden worden!
        Mijn excuses, kan ik u trakteren op een etentje met dbr2, zodat u samen met hem over Skoda kan praten en hoe zuinig deze wagens zijn?
        Vergeet uw rattenvergif ni hé.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
          F-series zijn inderdaad te tunen. BR kon als eerste de diesels (waarvoor respect) Nu volgt de rest omdat de lees en schrijftool voor alle nieuwe BMW's klaar is.
          Wie "maakt" zo'n scrijf en lees tool?

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Ik begrijp niet waarom sommige mensen steeds moeten uitpakken met het aantal pk dat hun al dan niet kleine hatchback voertuig heeft. 50 , 100 of 300 pk , in de file of aan het rode licht maakt dat voor de doorsnee weggebruiker erg weinig verschil. Nog steeds zeer tevreden over de 70 pk /1300 km per tank die ik ter beschikking heb.
          Ik heb een kleine hatchback gereden met meer PK's dan de middelgrote sedan waar ik nu mee rondbol.
          De eerste gaf meer rijplezier, de huidige rijdt beter...
          Laag verbruik is fijn, prestaties zijn dat ook. Ieder moet voor zichzelf bepalen wat het belangrijkste is voor hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
            Wie "maakt" zo'n scrijf en lees tool?

CMD is een zeer grote speler.
            Tegenwoordig heb je ook een andere speler op de markt die de laatste tijd voor CMD uitkomt met tools zoals nu voor de nieuwe opels en Volvo D3, D4 en D5.
            Hij begint meer en meer tuners tot zich te trekken gezien ook zij zien dat hij de laatste tijd eerst is.

En zo zijn er nog tal van bedrijven die niets anders doen.
            Last edited by Geert DVX; 05/12/2014, 12:59.

Comment

• noem ze maar bij naam hoor

Comment

• Ik zou graag een snellere, betere gasrespons willen op men clio rs want het voelt aan alsof ik het gaspedaal 30cm moet induwen om volle gas te geven
                Zou ik nen sprintbooster aanschaffen of de auto laten chippen om een snellere respons te hebben?
                Tis wel een atmo blok voor de pk's hoef ik het al zeker niet te doen....
                Clio 3 rs cup......hailed by CAR Magazine as "the 911 GT3 of hot hatches"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  Ik zou graag een snellere, betere gasrespons willen op men clio rs want het voelt aan alsof ik het gaspedaal 30cm moet induwen om volle gas te geven
                  Zou ik nen sprintbooster aanschaffen of de auto laten chippen om een snellere respons te hebben?
                  Tis wel een atmo blok voor de pk's hoef ik het al zeker niet te doen....
                  vraagske ... van welk jaar is uwe RS? die van mij is van 2012 (mogelijk één van de laatste 3 Rs'en in belgië geleverd) en hangt toch behoorlijk goed aan't gas. toegegeven, ik ben wel niks gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                    vraagske ... van welk jaar is uwe RS? die van mij is van 2012 (mogelijk één van de laatste 3 Rs'en in belgië geleverd) en hangt toch behoorlijk goed aan't gas. toegegeven, ik ben wel niks gewoon.
                    Nen clio 3 rs van eind 2011
                    Em hangt wel redelijk goe aan het gas maar het gevoel is er niet 100%, ofwel heb ik last van het pootje
                    Het duurt gewoon te lang om volledige gas te geven en als ik dan snel wil opschakelen duurt het te lang om gas te lossen en trg volledig in te duwen....
                    Clio 3 rs cup......hailed by CAR Magazine as "the 911 GT3 of hot hatches"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                      Nen clio 3 rs van eind 2011
                      Em hangt wel redelijk goe aan het gas maar het gevoel is er niet 100%, ofwel heb ik last van het pootje
                      Het duurt gewoon te lang om volledige gas te geven en als ik dan snel wil opschakelen duurt het te lang om gas te lossen en trg volledig in te duwen....
                      ok, begrijp nu wat ge bedoelde. op het engelse clio200.net-forum zijn ze d'er in ieder geval enthousiast over. de nieuwste versie is zelfs instelbaar, zodat ge in het gewone verkeer terug de originele setting kunt gebruiken. die dingen kosten iets van een 200 euro, dacht ik. zou wel eens in een clio met sprintbooster willen rijden (of meerijden) om het verschil te voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                        noem ze maar bij naam hoor
                        http://www.magicmotorsport.com

http://www.magicmotorsport.com/category/updates/

nieuwe opels, Volvo D3 D4 ...

Comment

• N13 B16 engine - 114i / 116i / 118i

green: original
                          purple: eco button
                          white: comfort 80%
                          yellow: sport 100%

N20 B20 engine

20i:

25i:

28i:

N55 B30 engine

35i

Comment

• Wtf, meer dan 100% erbij voor de startmotorisaties?

Comment

• mijn persoonlijke favoriet is toch wel deze, rijdt echt super

Comment

• Benieuwd hoelang dat stofzuigermotortje het zal uithouden...
                                Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Wtf, meer dan 100% erbij voor de startmotorisaties?
                                  viel ook van mijne stoel. kan de versnellingsbak die 330NM aan?

Comment

• In de F-series zit idd veel potentieel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                      mijn persoonlijke favoriet is toch wel deze, rijdt echt super
                                      Hoelang zal deze, en alle andere Fxx'en getuned blijven ?

Jij vertelt toch, zoals jij altijd beweert, de waarheid aan elke klant ?

Als de timestamp in uw bootloader vervalt, hoe zit het dan ? Ga de klant het geld dan moeten teruggeven ?

Comment

• Kijk met alle respect voor jullie vakwerk en kennis maar mij kan je onmogelijk wijsmaken dat zo een eendje met 100 pk naar 200+ pk het 4 jaar volhoud, ok er is marge en BMW is degelijk maar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                          Kijk met alle respect voor jullie vakwerk en kennis maar mij kan je onmogelijk wijsmaken dat zo een eendje met 100 pk naar 200+ pk het 4 jaar volhoud, ok er is marge en BMW is degelijk maar ...
                                          ter info het is een begrensde motor,vandaar de grote winst en jawel dat blijft betrouwbaar ook op heel lange termijn ;-)

Comment

Working...
                                          X