Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik vind dbr2 nog een grappige trol.
    Vind ik ook. Altijd grappig z'n tussenkomsten.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Ik begrijp niet waarom sommige mensen steeds moeten uitpakken met het aantal pk dat hun al dan niet kleine hatchback voertuig heeft. 50 , 100 of 300 pk , in de file of aan het rode licht maakt dat voor de doorsnee weggebruiker erg weinig verschil. Nog steeds zeer tevreden over de 70 pk /1300 km per tank die ik ter beschikking heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Ik begrijp niet waarom sommige mensen steeds moeten uitpakken met het aantal pk dat hun al dan niet kleine hatchback voertuig heeft. 50 , 100 of 300 pk , in de file of aan het rode licht maakt dat voor de doorsnee weggebruiker erg weinig verschil. Nog steeds zeer tevreden over de 70 pk /1300 km per tank die ik ter beschikking heb.
        Groot gelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Met de juiste banden , juiste temp. omstandigheden , juiste launch techniek en powershiften lukt dat wel.

0-100km/h tijden moet je niet op blindstaren als je een wagen koopt.
          Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
          Weet ik ik kijk naar 0-200 waardes
          Kijk daar ook nooit naar. Van 0 > 1000m is voor mij belangrijk en zegt veel over een motorisatie. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 55 reizen rond de wereld in 5843 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik zit trouwens ook op de fora van enkele provinciale voetbalploegjes zoals Antwerp , Anderlecht , ... waar ik alles een beetje probeer te relativeren.

Comment

Ik zit trouwens ook op de fora van enkele provinciale voetbalploegjes zoals Antwerp , Anderlecht , ... waar ik alles een beetje probeer te relativeren.
              Lol dat ga ik moeten checken.

Comment

• Mss kan je aan die voetbalploegjes vragen of ze ook hier bij een chiptuningtopic komen verkondigen dat ze geen chips nodig hebben ;-)
                Hoe meer ziel, hoe meer...

Comment

• Zo om de maand lees ik alle posts van DBr ke , weinig programma's op TV die zo grappig zijn....

Comment

• Ja ik vind zelf dat het niet stoort allee toch niet gelijk tuningkid

Comment

Ik begrijp niet waarom sommige mensen steeds moeten uitpakken met het aantal pk dat hun al dan niet kleine hatchback voertuig heeft. 50 , 100 of 300 pk , in de file of aan het rode licht maakt dat voor de doorsnee weggebruiker erg weinig verschil. Nog steeds zeer tevreden over de 70 pk /1300 km per tank die ik ter beschikking heb.
                      En ik begrijp dat wel, net zoals JIJ heel tevreden bent over UW situatie zijn ZIJ heel tevreden over HUN situatie.

Iedereen tevreden. Goed, toch? Alleen blijven ZIJ er niet zo over doorneuten, alleen JIJ doet dat

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                      Ja ik vind zelf dat het niet stoort allee toch niet gelijk tuningkid
                      dbr2 is nog wel te pruimen, maar die TK was toch nog een klasse apart, zo heeft hij mij lang geleden deze PM gestuurd;

Tof hé? En dan krijg je x tijd erna melding van allerlei zoekertjessites en fora, dat ze uitleg willen over "illegale software" die je gebruikt, omdat ze een klacht hebben gekregen...van wie zou dié nu komen? Iemand die lekker laf achter een username wat gal zit te spuwen op internet...

Heb gewoon elke keer mijn facturen doorgestuurd van de officiële sites en garages waar ik mijn officiële apparatuur heb gekocht, en alles was dan in orde...maar toch, duidelijk een hoek af aan die persoon. Er is een verschil tussen wat geanimeerd discussieren op internet, en beginnen met dreigende taal te gebruiken in PM's, U gaan zwartmaken op andere websites, en dat soort dingen.

Maarja, het is niet dat de mods hier van zoiets wakkerliggen, natuurlijk, hé Atenza?
                      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                        ....maar die TK was toch nog een klasse apart, zo heeft hij mij lang geleden deze PM gestuurd;

Tof hé? En dan krijg je x tijd erna melding van allerlei zoekertjessites en fora, dat ze uitleg willen over "illegale software" die je gebruikt, omdat ze een klacht hebben gekregen...van wie zou dié nu komen? Iemand die lekker laf achter een username wat gal zit te spuwen op internet...

Heb gewoon elke keer mijn facturen doorgestuurd van de officiële sites en garages waar ik mijn officiële apparatuur heb gekocht, en alles was dan in orde...maar toch, duidelijk een hoek af aan die persoon. Er is een verschil tussen wat geanimeerd discussieren op internet, en beginnen met dreigende taal te gebruiken in PM's, U gaan zwartmaken op andere websites, en dat soort dingen.
                        Daar ben ik ook wel eens naar benieuwd welk officieel garage bedrijf jou verlinkt omdat je géén enkele uitgaande factuur hebt (een verkoopfactuur is iets anders dan een aankoopfactuur van Chinese Brol).

Er is een verschil tussen sluikwerk zonder zorgen, en zelfstandig zijn met alle wettelijke verplichtingen hé TooTall !

Comment

• *grabs popcorn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            *grabs popcorn

Maar genoeg off-topic...gisteren nog bij een collega gehoord dat zijn Subaru-dealer aanbood om via Prodrive te laten tunen, zou met behoud van garantie etc. zijn. Is hier iemand bekend mee? Nog nooit over gehoord, en mijn Google-fu is blijkbaar niet goed genoeg...
                            Mijn Skoda

Comment

Maar genoeg off-topic...gisteren nog bij een collega gehoord dat zijn Subaru-dealer aanbood om via Prodrive te laten tunen, zou met behoud van garantie etc. zijn. Is hier iemand bekend mee? Nog nooit over gehoord, en mijn Google-fu is blijkbaar niet goed genoeg...
                              Ik kan me vergissen, maar je moet eens bij jouw leverancier van jouw chinese uitleesapparatuur eens informeren naar die china-plug-and-china-play boxen voor Subaru. Ik meen dat ze die daar hebben. Die geven ook een officiële factuur mee bij je aankoop.

Comment

• Er zijn veel officiële merkverdelers die chiptuning aanraden, zeker als het om een versie van een motor gaat die om fiscale redenen gedowntuned is. Ik informeerde een tijd geleden eens telefonisch voor een auto en er werd mij vrijwel direct aangeraden om chiptuning te doen 'want die motor is zeer sterk en kan daar goed tegen...' Toen ik vroeg of dit legaal was en of ik nog garantie kreeg als de motor in de soep draaide werd het stil aan de andere kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Toen ik vroeg of dit legaal was en of ik nog garantie kreeg als de motor in de soep draaide werd het stil aan de andere kant.
                                  Dat was dan toch niet bij DVikx of die Brr prefromance want daar is da wél legaal.

Comment

• Aha. En zaken zoals Davo etc., is daar wel fabrieksgarantie op te krijgen?

EDIT net wat zitten opzoeken, blijkbaar niet. Zal het hem melden
                                    Mijn Skoda

Comment

En zaken zoals Davo etc., is daar wel fabrieksgarantie op te krijgen?
                                      Davo is niet te koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Er zijn veel officiële merkverdelers die chiptuning aanraden, zeker als het om een versie van een motor gaat die om fiscale redenen gedowntuned is. Ik informeerde een tijd geleden eens telefonisch voor een auto en er werd mij vrijwel direct aangeraden om chiptuning te doen 'want die motor is zeer sterk en kan daar goed tegen...' Toen ik vroeg of dit legaal was en of ik nog garantie kreeg als de motor in de soep draaide werd het stil aan de andere kant.
                                        mijn benz is via de officiele benz dealer gechipt en alle garantie bleef normaal
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          mijn benz is via de officiele benz dealer gechipt en alle garantie bleef normaal
                                          En, beroep moeten doen op uw garantie?

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

Working...
                                          X