Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Toch wel deze is gecheckt geweest en geremapt enzo een vriend heeft een 320d en zou 7,x naar 100 moeten doen klopt ook totaal niet, veel te optimistisch bij die 2.0 diesels
    Met de juiste banden , juiste temp. omstandigheden , juiste launch techniek en powershiften lukt dat wel.

0-100km/h tijden moet je niet op blindstaren als je een wagen koopt.
    Last edited by BlackHorse; 24/11/2014, 17:29.

Comment

• Weet ik ik kijk naar 0-200 waardes

Comment

Weet ik ik kijk naar 0-200 waardes
        Ik éérder naar 100-200 is ook heel gemakkelijk te timen en de mechaniek zal er niet van afzien.

Comment

• Das waar het aanzetten zelf is belastend voor veel zaken. En iedere keer een andere waarde door ofwel anders schakelen ofwel natte ondergrond enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

0-100km/h tijden moet je niet op blindstaren als je een wagen koopt.

Anderzijds is het natuurlijk wel sneu wanneer je met je 320d geklopt wordt door een auto die drie keer minder kost omdat de waardes niet kloppen

Comment

• 0-100 interesseert mij ook niet. Hij moet enkel maar sneller zijn als diegene naast mij aan het licht
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• 0 -100 tijd is totaal onbelangrijk , het zal mij worst wezen dat diegene die naast mij staat eerst aan het volgende rode licht is. De actieradius met een volle tank is veel belangrijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  0 -100 tijd is totaal onbelangrijk , het zal mij worst wezen dat diegene die naast mij staat eerst aan het volgende rode licht is. De actieradius met een volle tank is veel belangrijker.
                  Waarom? Als de tank leeg is, tankt ge toch gewoon?
                  Als uw ego gekrenkt is omdat ge op uw bakkes zijt gegaan aan de lichten, dat repareert ge niet zomaar hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Als uw ego gekrenkt is omdat ge op uw bakkes zijt gegaan aan de lichten, dat repareert ge niet zomaar hoor!

Valt daar iets mee te winnnen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                      Valt daar iets mee te winnnen ?
                      Daar gaan we weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Daar gaan we weer...
                        Er valt eigenlijk niks te winnen met wat een steenezel ook kan .

Comment

• Ego is belangrijk !

Comment

Ego is belangrijk !
                            Ja jonguh !

Nee serieus, niet alles wa ik zeg is serieus bedoeld hé ...
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                              Er valt eigenlijk niks te winnen met wat een steenezel ook kan .
                              Groot gelijk! Waar zat ik met mijn gedachten, dit is een ecoforum waarbij zo zuinig mogelijk moet gereden worden!
                              Mijn excuses, kan ik u trakteren op een etentje met dbr2, zodat u samen met hem over Skoda kan praten en hoe zuinig deze wagens zijn?

Comment

• Liefst vegetarisch en biologisch!

Comment

0 -100 tijd is totaal onbelangrijk , het zal mij worst wezen dat diegene die naast mij staat eerst aan het volgende rode licht is. De actieradius met een volle tank is veel belangrijker.
                                  gaan tanken is niet fijn, maar een radius van +600km is te veel naar tijd
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Belangrijker misschien niet onmiddellijk. Maar zeker wel zo interessant.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• gewoon eens ter info.
                                      de nieuwe mercedes C250 heeft 211 pk /350 nm, diezelfde wagen is in de VS gelabeld als C300 en heeft daar 241pk / 370 nm
                                      je kan er dus enkel maar uit afleiden dat de fabrikanten chip tuning promoten...
                                      lets have some more member berries

Comment

• Grote fabrikanten mogen dat allemaal. Dat is net zoals die zogezegd fiscaal gedowntunede versies van 136/163pk bij veel merken. Bij een run op een testbank hebben die auto's ook allemaal 140/177pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Ik éérder naar 100-200 is ook heel gemakkelijk te timen en de mechaniek zal er niet van afzien.
                                          Vraag: als je een 100-200 meet, hoe doe je dat dan? Ga je 100 rijden, even wachten en rekenen vanaf je volgas vertrekt? Of trek je op van 70 en begin je te tellen vanals je naald de 100 passeert? Tussen beiden zal aardig verschil zitten.

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Anderzijds is het natuurlijk wel sneu wanneer je met je 320d geklopt wordt door een auto die drie keer minder kost omdat de waardes niet kloppen
                                          Denk je dat de waardes bij gelijk welk ander merk te halen zijn door jan met de pet? Tel er bij 99% gerust een volle seconde of meer bij.

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                          Als ik zou verliezen, dan is mijn ego zeker niet gekrenkt. Nee, dan stap ik uit en begin ik te flexen (double back bicep). Dat zal ze wel op hun plaats zetten!

Comment

Working...
                                          X