Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Al paar keer aan de Colruyt gezien ook, rijdt een 50'er mee rond.
    Zwart kleur en wit interieur.
    Die karren zijn vrij makkelijk te carjacken, hmmm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Die karren zijn vrij makkelijk te carjacken, hmmm...

Gekunt ook gewoon vragen voor een ritje he
      Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
      Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Ik vind de M3 sedans bruter. Zeker bij de E90 en nu ook bij de F30 M3. Liever dan een M4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ik vind de M3 sedans bruter. Zeker bij de E90 en nu ook bij de F30 M3. Liever dan een M4.
          Ik deel die mening compleet, zou altijd voor de sedan versie kiezen.

Sent from my iPad 2 using Tapatalk
          Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Ik vind de M3 sedans bruter. Zeker bij de E90 en nu ook bij de F30 M3. Liever dan een M4.
            Idem hier! Spijtig dat de E46 geen sedan had, zou vet geweest zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Gekunt ook gewoon vragen voor een ritje he
            Haja

Comment

• Net dit gelezen;

"This is my 1998 BMW 328i, equipped with an Eisenmann soundpipe. The first resonator has been replaced for straight pipes and the second resonator has been replaced by an Eisenmann Soundpipe. The exhaust has been converted from a single pipe midsection to a double pipe midsection, the OEM 328i rear-muffler has been replaced by a OEM 330i E46 muffler, which sounds more throaty than the 328i exhaust. Overall, the sound is not too overwhelming. At cruising speeds the car is as silent as OEM and on throttle it sounds mad. "

Die heeft nog een einddemper in combo met die soundpipe?! Ik snap er echt de ballen meer van.
              De 1e resonator (demper?) is vervangen door een straight pipe, en de 2e resonator (welke is dit?!) is vervangen door die soundpipe. En dan op het einde nog eens een OEM demper?!
              Kan iemand mij nu duidelijk uitleggen hoe die lijn juist opgebouwd staat?!
              Ik dacht zo; exhaust manifold => cat => middendemper (?) => einddemper.
              Klopt dit of niet?

Kan zijn dat ik een idioot ben, maar 't is enorm verwarrend.

Even met m'n 'Photoshop' skills een afbeelding aangepast om te zien of het klopt, zodat we allemaal duidelijk op hetzelfde 'spoor' zitten

En dit is een foto van die soundpipe;

Last edited by Prancing Moose; 01/11/2014, 14:05.

Comment

• ga naar skytune en zeg dat ge een rechte pijp wilt tussen oem einddemper en katalysator. Eventueel jaarlijks wisselen voor de keuring.
                1988 BMW e30 316

2000 Volvo C70 2.5T cabriolet

Comment

• Skytune lijkt mij idd het beste nog, zitten in Maldegem en leveren nog deftig werk.
                  Statistics

Comment

• Jeeps unlimited is goedkoper. Zit in aalst btw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      Jeeps unlimited is goedkoper. Zit in aalst btw.

Ik weet die zitten, zit schuinover de Mcdonalds van Wetteren.
                      Is 20min rijden, doet die alle merken?
                      Statistics

Comment

Ben daar gisteren nog geweest.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Ben daar gisteren nog geweest.
                          Bij hun of de Mcdo?
                          Statistics

Comment

Bij hun of de Mcdo?
                            Bij hun.
                            Kijken naar de 2 de hands.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Als ik tijd heb volgende zaterdag eens langsgaan, zou mijn einddemper willen veranderen
                              Statistics

Comment

Buizen op zich zijn redelijk universeel. Enkel de plooikes en diameter is anders. Dus ja.

Comment

Skytune lijkt mij idd het beste nog, zitten in Maldegem en leveren nog deftig werk.
                                  Ja ben er indertijd nog geweest voor een sierstuk, heb die bezig gezien, kan er wel wat van, en snel.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  ga naar skytune en zeg dat ge een rechte pijp wilt tussen oem einddemper en katalysator. Eventueel jaarlijks wisselen voor de keuring.
                                  Wel denk dat ik het zo ga doen, maar dan met een Eisenmann einddemper. Want ik wil de typische sound ook wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Ja ben er indertijd nog geweest voor een sierstuk, heb die bezig gezien, kan er wel wat van, en snel.

Wel denk dat ik het zo ga doen, maar dan met een Eisenmann einddemper. Want ik wil de typische sound ook wel.
                                    Dan is het best dat je die einddemper al koopt en dan meeneemt naar Skytune he.
                                    Statistics

Comment

Dan is het best dat je die einddemper al koopt en dan meeneemt naar Skytune he.
                                      Da's het plan hé
                                      Wel nog eens navragen of ik dat attest er dan bij krijg als ik die in DE bestel, anders mag ik nog eens naar de leverancier gaan.

Comment

• Maar al eens gedacht om Skytune te mailen of mss langsgaan en gewoon vragen welk geluid je wilt bekomen.
                                        Voor het zelfde geld kunnen zij dat bekomen aan de hand van hun zelf gemaakt potten
                                        Statistics

Comment

Maar al eens gedacht om Skytune te mailen of mss langsgaan en gewoon vragen welk geluid je wilt bekomen.
                                          Voor het zelfde geld kunnen zij dat bekomen aan de hand van hun zelf gemaakt potten
                                          Nog niet zo'n slecht idee, vragen kan nooit kwaad.

Comment

Working...
                                          X