Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Dat denk ik ook . als je alle geld begint op te tellen kan je makkelijk een M3 kopen
    Er is toch nog een groot verschil in BIV en jaarlijkse tax?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Dat denk ik ook . als je alle geld begint op te tellen kan je makkelijk een M3 kopen
      Voor €10.000 vind ge gene mint M3 ze

Comment

• En die zou je ook niet stock houden veronderstel ik
        1988 BMW e30 316

2000 Volvo C70 2.5T cabriolet

Comment

• M'n eigen kennende vind ik inderdaad sowieso wel dingen om aan te passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Voor €10.000 vind ge gene mint M3 ze
            Die van u was toch ook niet mint toen je hem kocht.
            Ik blijf erbij . Een e36 M3 had u meer plezier gegeven dan u huidige en voor 10K vind je wel een goed exemplaar misschien niet in showroomstaat maar mechanisch in orde.
            Last edited by BlackHorse; 31/10/2014, 16:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Die van u was toch ook niet mint toen je hem kocht.
              Ik blijf erbij . Een e36 M3 had u meer plezier gegeven dan u huidige en voor 10K vind je wel een goed exemplaar misschien niet in showroomstaat maar mechanisch in orde.
              In een E36 M3 krijg ik geen kleine hé. En zoals al gezegd, de running costs zijn een pak hoger dan een 'normale' 330i.
              En een E36 is ook een 3.2 liter, nog hogere taksen. Idem met verzekering, ga daar geen €1500 voor betalen ze.
              Nee nee, ik ben tevreden met mijn huidige kar, mooie middenweg vind ik.

Comment

In een E36 M3 krijg ik geen kleine hé. En zoals al gezegd, de running costs zijn een pak hoger dan een 'normale' 330i.
                En een E36 is ook een 3.2 liter, nog hogere taksen. Idem met verzekering, ga daar geen €1500 voor betalen ze.
                Nee nee, ik ben tevreden met mijn huidige kar, mooie middenweg vind ik.

Volvo V90 D4

Comment

• Thx kefkie je was me voor . Had die vraag wel verwacht.

Comment

• Ik ga die heus niet uit Noord-Amerika importeren ze

Comment

• bestonden alhier toch ook? heb dat alleszins al gezien aan de nurburgring
                      scooby

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                        bestonden alhier toch ook? heb dat alleszins al gezien aan de nurburgring
                        Enkel geproduceerd in Noord-Amerika, moet sowieso een import zijn dan.

Comment

• was in europa ook verkocht hoor voor zover ik weet:
                          http://suchen.mobile.de/auto/bmw-m3-...requence=DAILY
                          scooby

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                            was in europa ook verkocht hoor voor zover ik weet:
                            http://suchen.mobile.de/auto/bmw-m3-...requence=DAILY
                            Weird, dan heb ik me serieus mislezen precies. Ben die nog nooit tegenkomen op fora, 2ehands enz...
                            Maar ge zult wel gelijk hebben.

Comment

• E36 M3 sedan was inderdaad ook in België verkrijgbaar. Heb er vroeger wel enkele zien rondrijden hier in de regio. Maar zijn heel weinig verkocht geweest. Een beetje hetzelfde verhaal als de E90 M3.

My Dacia Logan 1.0 SCe 'Red Danger 335 Look'

Comment

• Werden idd ook hier verkocht. In top gear heeft er zelfs ooit eentje meegedaan
                                Volvo V90 D4

Comment

Weird, dan heb ik me serieus mislezen precies. Ben die nog nooit tegenkomen op fora, 2ehands enz...
                                  Maar ge zult wel gelijk hebben.
                                  Alle man, dan hebde dienen van Durmen nog niet gezien ofwa?
                                  Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                  Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Staat zelf enen te koop ze
                                    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...OR_FIVE&noec=1
                                    Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Alle man, dan hebde dienen van Durmen nog niet gezien ofwa?
                                      Nee, nog nooit ene zien bollen daar? Kom daar ook niet echt.

Comment

• Al paar keer aan de Colruyt gezien ook, rijdt een 50'er mee rond.
                                        Zwart kleur en wit interieur.
                                        Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Thx kefkie je was me voor . Had die vraag wel verwacht.
                                          Leuk voor jou dat hij dat doet, maar die was ik liever zelf ...

Comment

Working...
                                          X