Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar kan je dit laten doen in be?

Comment

• demper laat je afkomen van amerika.

daarna geef ik de demper en de auto een weekje af bij jeeps unlimited.
      en maakt dan een uitlaat op maat

maar ik denk het makkelijkste om legaal te blijven is zo een cutout. tussen 2 flensen monteren.
      dan nog een gewone buis van dezelfde maat laten maken ook met 2 flensen.
      ga je naar de keuring, ff de gewone buis ertussen.
      van de keuring terug, de cutouts eronder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Gohja, langs de ene kant, gaat wel cheap zijn, maar €290 en het versterkt eerder het motorgeluid ipv daar een 'eigen' geluid aan te geven zoals de typische 'rasp' van een Eisenmann.
        Eens informeren bij de Guy naar die optie.
        Vraag mij dan af of een remap aan te raden is, aangezien ik dan een hogere 'flow' ga krijgen.
        Remap op een 330i is weggegooid geld tenzij je daar vanalles aan veranderd op motorisch vlak.
        Koop u madam beter wat bling bling met dat geld .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Remap op een 330i is weggegooid geld tenzij je daar vanalles aan veranderd op motorisch vlak.
          Koop u madam beter wat bling bling met dat geld .
          Ja, er werd me aangeraden indien open uitlaat + CAI, een remap uitvoeren.

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          of koop uzelf een set KONI's
          Heb daar al dempers en veren onderzitten van €1500, 't zal wel gaan zeker

Comment

• Met een atmo motor moet je bijna tevreden zijn met hetgeen je koopt, nadien 30-40 pk bijkrijgen kost je een fortuin zo ken ik iemand die er bijna 10k aangaf voor 30 pk erbij.

Comment

• En wat gaat die remap opleveren? Een iets betere gasrespons en 10pk meer wat je nog niet ééns voelt. Dan kun je evengoed shell vpower tanken gedurende jaren.

Comment

• sperdifferentieel
                andere overbrengingsratio
                Big brake upgrade ?
                agressive alignment ?
                camshafts

zoveel mogelijkheden

Comment

En wat gaat die remap opleveren? Een iets betere gasrespons en 10pk meer wat je nog niet ééns voelt. Dan kun je evengoed shell vpower tanken gedurende jaren.
                  Shell V Power brengt geen bal op, al getest op de bank
                  De garage waar ik ga raad me dat aan, en die vragen ze soms om een paar dagen mee te gaan om circuitwagens te onderhouden, da's niet de 1e de beste
                  Heeft onlangs een carbon CAI op een E46 M3 geïnstalleerd, 13 pk winst. Getest op de dyno voor en na.
                  Stock remap zonder aanpassingen levert al 15 - 20 pk op, doe daar een open lijn en CAI bij en ge komt aan 40 pk.
                  Idem bij de importeur van Eisenmann, raadde dat ook aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    sperdifferentieel
                    andere overbrengingsratio
                    Big brake upgrade ?
                    agressive alignment ?
                    camshafts

zoveel mogelijkheden
                    Sperdif is nog het interessantste
                    Remmen zijn al voldoende voor mij, bijten goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                      Met een atmo motor moet je bijna tevreden zijn met hetgeen je koopt, nadien 30-40 pk bijkrijgen kost je een fortuin zo ken ik iemand die er bijna 10k aangaf voor 30 pk erbij.
                      Ik ben ik tevreden ze, het ging me in de 1e plaats om een sportievere sound

Comment

Shell V Power brengt geen bal op, al getest op de bank
                        De garage waar ik ga raad me dat aan, en die vragen ze soms om een paar dagen mee te gaan om circuitwagens te onderhouden, da's niet de 1e de beste
                        Heeft onlangs een carbon CAI op een E46 M3 geïnstalleerd, 13 pk winst. Getest op de dyno voor en na.
                        Stock remap zonder aanpassingen levert al 15 - 20 pk op, doe daar een open lijn en CAI bij en ge komt aan 40 pk.
                        Idem bij de importeur van Eisenmann, raadde dat ook aan.
                        Dus dan kom je aan +260pk . Moeilijk te geloven.

Comment

Dus dan kom je aan +260pk . Moeilijk te geloven.
                          Ge moet gij mij ook niet geloven
                          Vergeet niet dat ge dan ongeveer €3500 - €4000 verder zit hé.
                          Last edited by Prancing Moose; 30/10/2014, 17:13.

Comment

• @Bimmer had je niet beter een m3 gekocht dan die stock perfect staat .

Comment

Sperdif is nog het interessantste
                              Remmen zijn al voldoende voor mij, bijten goed.
                              Big brake kitje is ook per definitie rode kaart op keuring.

Comment

@Bimmer had je niet beter een m3 gekocht dan die stock perfect staat .
                                Ik ga dat allemaal niet doen ze
                                M'n originele vraag ging over een uitlaat hé
                                M3 heeft te hoge running costs, zeker nu ik aan een bouw begin.
                                Denk dat ik gewoon voor die soundpipe cat back zal gaan, en dan gewoon even switch voor de keuring.
                                Behoud ik het originele geluid, en ben ik maar €300 armer. En een lichtjes betere flow, maar nog niet genoeg om een remap te moeten doen. Ik zal dan misschien met die soundpipe van 220 naar 225 pk gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Big brake kitje is ook per definitie rode kaart op keuring.
                                  Aah voila se, ga ik dan zeker niet doen dan. Is nog wel wat meer werk dan gewoon even een uitlaat swappen denk ik.

Comment

• Originele pot openslijpen, rechte perfo buis inlassen, wat rockwool er rond proppen, terug dichtlassen en klaar is kees. Goedkoop en dezelfde sound.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

@Bimmer had je niet beter een m3 gekocht dan die stock perfect staat .
                                      Dat denk ik ook . als je alle geld begint op te tellen kan je makkelijk een M3 kopen
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                      X