Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    ik ken niks van trekhaken, wel van software.
    En wetgeving blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
      Zeg een vraagje die mij hier net werd gesteld door een journalist en waarop ik geen antwoord had, "hoeveel mensen zouden bereid zijn te betalen om hun wagen minder te laten vervuilen ? " dus stel we maken van je euro4 wagen een euro5 wagen en dat kost pakweg 600 euro, wie hier op het forum zou daartoe bereid zijn ?

Wie is er milieu bewust en wil betalen voor minder uitstoot ?

( graag enkel serieuze antwoorden, het is ook een serieuze vraag )
      Op enkele milieuactivisten na, denk ik dat er weinig mensen geld voor over hebben om het milieu te sparen.
      Hier op het forum denk ik niet dat je deze mensen gaat vinden.

Dit is een beetje zoals de uitspraken van: "de Belg kiest meer en meer voor de milieubewuste wagen". Die keuze wordt financieel gemaakt, een milieubewuste wagen is goedkoper in BIV en meestal goedkoper in aankoop. bv 316D vs 320D.
      Als de gemiddelde persoon mag kiezen tussen een milieuvriendelijke wagen van 20000€ met een verbruik van 8 liter, of een snellere, meer vervuilende wagen van 19000€ en een verbruik van 7 liter van hetzelfde merk/model, weet ik wel welke keuze gemaakt zal worden.

Mensen leggen ook geen zonnepannelen om kerncentrales te sluiten, maar wel omdat de overheid ze voor een groot deel betaalde, en omdat de rekening uiteindelijk in hun voordeel uitkomt.

Comment

• ik zou sowieso panelen leggen, ook al zijn die liggen gesubsidieerd
        ze kosten geen hol meer, en ik sta erachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Eerlijk gezegd vond ik het optreden van Bruno ook een klucht. Hij deed zich daar voor als spokesman voor de sector... Mocht men weten wat velen uit 'de sector' van hem denken dan zouden ze hem zeker niet als voorvechter van de sector zien.
          Ik vond dat Bruno het goed gedaan heeft en hij had tenminste het lef om op TV zijn uitleg te doen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
            Ik vond dat Bruno het goed gedaan heeft en hij had tenminste het lef om op TV zijn uitleg te doen....
            Vind ik ook. Niet vergeten dat het rechtstreeks uitgezonden werd. Had het zeker niet beter gedaan.

Comment

• Ik wel, ik had die interviewer een tonk op zijn muil gegeven. Zonder dank.
              CSL

Comment

• Staat hier nog ergens een link naar dat 'fragment'?
                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                  Staat hier nog ergens een link naar dat 'fragment'?
                  http://www.een.be/mediatheek/tag/126
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 57 reizen rond de wereld in 6178 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Of enkel het chiptuning fragment :

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2100085
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ik vind dat Bruno zich heel sereen en goed verdedigd heeft!
                      2.0 JTDm

Comment

• Ja kwam niet agressief/opdringerig over wat een pluspunt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Vind ik ook. Niet vergeten dat het rechtstreeks uitgezonden werd. Had het zeker niet beter gedaan.
                          Uiteraard had je het niet beter gedaan.

Bruno denkt te mogen tjoenen omdat die lijnbus nog veel méér doempt.

Jij denkt te mogen tjoenen omdat "Mag ik aan u een mes verkopen maar jij mag niemand doodsteken" uw slagzin is.
                          Dit toont nogmaals aan hoe erg het is gesteld met uw verantwoordelijkheidszin en kennis over strafrecht.

Het gaat hier niet over een mes maar over de noodzakelijke hulp die jij aanbiedt én levert bij het totstandkomen van iets illegaals.

Als jij denkt dat jij als 'tjoener' er mee weg komt met zulke uitspraken, dan heb je het toch grondig mis.

Comment

• Had je dat al niet eens gezegd?

Comment

Jij denkt te mogen tjoenen omdat "Mag ik aan u een mes verkopen maar jij mag niemand doodsteken" uw slagzin is.
                              Dit toont nogmaals aan hoe erg het is gesteld met uw verantwoordelijkheidszin en kennis over strafrecht.

Het gaat hier niet over een mes maar over de noodzakelijke hulp die jij aanbiedt én levert bij het totstandkomen van iets illegaals.

Als jij denkt dat jij als 'tjoener' er mee weg komt met zulke uitspraken, dan heb je het toch grondig mis.
                              En van u zien we enkel een reactie als ge denkt het beter te weten. Op vragen die u niet passen... Geen reactie, flauw ze!
                              Vaagje: Hebt ge uw getjoende auto al terug?

Comment

Lees nu al enige tijd mee in dit topic,maar dit moet er echt even af hoor; Zou u graag eens int echt ontmoeten,zoals vele hier denk ik.
                                Dan eens kijken wat ge te vertellen hebt,want zo hier op het forum hebt ge wel ne groten bek he
                                Denk dat ge wel wat minder hebt te vertellen als ge u eens kenbaar zou maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                  Lees nu al enige tijd mee in dit topic,maar dit moet er echt even af hoor; Zou u graag eens int echt ontmoeten,zoals vele hier denk ik.
                                  Dan eens kijken wat ge te vertellen hebt,want zo hier op het forum hebt ge wel ne groten bek he
                                  Denk dat ge wel wat minder hebt te vertellen als ge u eens kenbaar zou maken

Tuurlijk dat, in het leven buiten zijne pc is dat een enorm bedeesd manneken.
                                  Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                  Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Merk op dat de vertegenwoordiger van FOD Mobiliteit ZELF toegaf dat het wat de chiptuners betreft een grijze zone is.
                                    Maar als je tuningkind hier bezig leest, zijn het de grootste criminelen die er rondlopen...
                                    Een beetje perspectief aub.
                                    2.0 JTDm

Comment

• Geef hem nog een week en hij verkondigd dat alle chiptuners banden hebben met de islamitische staat...
                                      Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                      Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Toch zalig hoe tuningkid hier op z'n eentje de gemoederen blijft ophitsen.

My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• dat komt omdat er velen zijn die zich graag laten ophitsen.

Comment

Working...
                                          X