Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Snap ook niet waarom die perse 3 dingen in een aflevering willen hebben. Doe 1 ding fatsoenlijk. Test bvb de eco-tuning van BR en confronteer met de resultaten, meet effectief de Nox en trek conclusies.
    Dit was eigenlijk onzin. En ertegen optreden gaat niemand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Of gij ze nu verwittigd of niet, dit maakt niet uit en zal u niet uitsluiten van vervolging. De wet prevaleert op uw eigen regeltjes in uw hutje.
      Gij moogt nog zoveel vertellen als ge wilt, uw handelingen zijn en blijven strafbaar.

Ahn nee he man, die van de overheid heeft dat ook bevestigd. Dus uwe zever komt nu ook tot zijn einde, de KLANT is verantwoordelijk, de chiptuner moet het gewoon zeggen.
      Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
      Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        @tk. Herken je mijn uitdrukking en vgl vanop het forum? Blijkbaar heeft diene laatste zelfs aan nen undercover gezegd dat hij het niet mag doen LOL

Bij deze. Waar is uw uitspraak dat ik mensen iets wijsmaak en hen niet verwittig???
        Ik ga het anders zeggen want ge snapt het nog steeds niet. Als ge ze toch verwittigd, waarom voert ge het dan toch uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Ahn nee he man, die van de overheid heeft dat ook bevestigd. Dus uwe zever komt nu ook tot zijn einde, de KLANT is verantwoordelijk, de chiptuner moet het gewoon zeggen.
          Een woordvoerder is nog steeds geen jurist !

Comment

Ik ga het anders zeggen want ge snapt het nog steeds niet. Als ge ze toch verwittigd, waarom voert ge het dan toch uit ?

Omdat die mensen naar't circuit willen en daar tekort komen met hun 316i. Geert loopt mensen altijd achterna als ze toch de openbare weg oprijden maar hij is altijd te laat...

Comment

Blijf maar verder dromen. Ge hebt het hier wel degelijk over diensten en noodzakelijk hulp. Het gaat niet enkel over een product dat los verkocht wordt.

Comment

• Kerel echt?
                Ik ga ervan uit dat een woordvoerder weet wat hij zegt, dus ook zijn dossier kent. Bij deze zijn Bruno, Geert en al hun collega's dus wel in hun recht, mits ze op voorhand de info geven aan klanten.
                Dus sorry man, hier stopt het voor u, u eigen vriendjes van de overheid hebben het nu zelf toegegeven. Mss u pijlen richten op de klanten?
                Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                  Omdat die mensen naar't circuit willen en daar tekort komen met hun 316i. Geert loopt mensen altijd achterna als ze toch de openbare weg oprijden maar hij is altijd te laat...
                  Dat hij dan minder rookt. Zijn conditie is ook niet meer wat het geweest is.

Comment

• Dan is de wet hier fout en moet ze dringend aangepast worden.

Comment

Blijf maar verder dromen. Ge hebt het hier wel degelijk over diensten en noodzakelijk hulp. Het gaat niet enkel over een product dat los verkocht wordt.
                      De diensten zijn niet strafbaar he, tuners zijn niet verantwoordelijk voor de daden van de klant, en das maar meer als normaal.
                      En ben blij dat het in deze reportage ook duidelijk is geworden
                      Statistics

Comment

Kerel echt?
                        Ik ga ervan uit dat een woordvoerder weet wat hij zegt, dus ook zijn dossier kent. Bij deze zijn Bruno, Geert en al hun collega's dus wel in hun recht, mits ze op voorhand de info geven aan klanten.
                        Dus sorry man, hier stopt het voor u, u eigen vriendjes van de overheid hebben het nu zelf toegegeven. Mss u pijlen richten op de klanten?
                        Ik ken mijn dossier ook en ze zijn niet in hun recht !

Comment

De diensten zijn niet strafbaar he, tuners zijn niet verantwoordelijk voor de daden van de klant, en das maar meer als normaal.
                          Ik stel voor dat ge eens contact neemt met een advocaat
                          Het eerste gesprek is altijd gratis. Wel duidelijk zijn in uwen uitleg hé ! Niet over een keukenmes/moord beginnen hé.

Comment

• Ik heb iets anders gehoord
                            Statistics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Idem over Big break kits, ja meneer maar die achter u kan niet inschatten dat jij dan rapper stilstaat....
                              Al straf dat er nog sportwagens verkocht mogen worden:
                              a) ze kunnen minstens het dubbele van de maximaal toegelaten snelheid rijden
                              b) stoppen sneller dan alle andere wagens
                              c) hebben een hogere uitstoot.
                              d) roetuitstoot, omdat sportwagens spontaan in de fik vliegen
                              (moest per se afsluiten met een mopje)

Comment

• Tuningkid was jij die nederlander in Volt?
                                Waarom zo liberaal gezind?
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Iemand de reportage gezien? Was niet thuis.

Comment

Ik stel voor dat ge eens contact neemt met een advocaat
                                    Het eerste gesprek is altijd gratis. Wel duidelijk zijn in uwen uitleg hé ! Niet over een keukenmes/moord beginnen hé.
                                    Waarom? Heb ik iets misdaan?

Niet gefrustreerd lopen he, er is nog een mooie wereld buiten die van tuning.
                                    Statistics

Comment

• Bruno op tv sie haha...
                                      was er toevallig nr ah kijken,wist er niet van en keek zelden of nooit nr volt...

inhoudelijk idd ook wat op honger blijven zitten hoor... Allessinds schoon dat Bruno op het voorplan durft en wil treden...

betreft "tuningloser";
                                      heb katalysator van mn wagen verwijderd...
                                      Mijn uitstoot stinkt nu naar de pure naft en heb er zeker 10pk bij...
                                      zelf gedaan hoor, chiptuner wou me niet helpen...

Ga je mij nu ook gaan pesten?
                                      Anders moet je een pv laten opmaken op basis v mijn getuigenis...?
                                      ik rijd nu wel illegaal rond hoor...

haha...
                                      gefrustreerde ziel
                                      Last edited by Fred-RS; 24/09/2014, 21:38.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid spotnamen worden trouwens altijd met een kleine letter geschreven
                                      ->
                                      Vandaar dat het tuningkid is dus...

Comment

Ja, super reportage. Zeer gedetailleerd. Lijnbussen, Leterme, Di Rupo, 260 kmh tegen een boom....

Comment

• voila
                                          marcel de neut heeft gesproken......

Comment

Working...
                                          X