Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    Tis gewoon eerlijk mijn gedacht
    Meer van dat !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
      Ik waag me al aan een samenvatting :

" ...blabla gevaarlijk en controle en ... blabla ... verzekering niet gedekt en nieks krijgen en boete bovenop en blabla ... bla ... en niet eerijk tegenover mensen die de volle pot betalen aan rijtax en BIV ... en nieks garantie en auto kapot nieks meer waard en verbeurd en aangeslagen en kwijt ook ... bla bla en nog te zwijgen van de bijkomende kosten en ... "
      bla bla ....en toen had ik een vette klacht ingediend tegen de polies die me zei dat het niet mocht bla bla bla ... hele battery advocaten en bla bla bla.... tjoeningcommissie bl bla bla...en da komt tegen 2030 allemaal in orde hoor... bla bla ik doe wat IK wil, kuch kuch... dpf even uitboren brrr brrrr ... hoezo dat mag ook niet ? de inkt is ook op voor die factuur te printen, kom die morgen maar halen... bla bla bla .. ja hoor, met alles in orde hier.

Comment

• Tja, tevreden mensen gaan ze niet interviewen he. Enkel mensen die stukken hebben gehad en veel kabaal maken. Is toch altijd zo.

Comment

• Ze gaan geen tevreden mensen aan't woord laten he. Die willen ten eerste niet opvallen en hebben ten tweede geen reden voor kabaal te maken.

Comment

• Zouden we marcel de neut te zien krijgen ?

Comment

• Zouden we marcel de neut te zien krijgen ?

Comment

• Is't al gepasseerd? Ben just beginnen kijken, laatste dat ik zag was iets van dat de snelheidsteller niet overeen komt of zoiets.

Comment

• Neen, 't is nog niet gepasseerd.
                  Ik denk dat ze de nadruk gaan leggen op het feit dat er veel chiptuners niet waarschuwen voor de risico's en de wetgeving en veel minder op het chiptunen en de voor- en nadelen zelf.
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Denk het.... en geen marcel de neut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                      Neen, 't is nog niet gepasseerd.
                      Ik denk dat ze de nadruk gaan leggen op het feit dat er veel chiptuners niet waarschuwen voor de risico's en de wetgeving en veel minder op het chiptunen en de voor- en nadelen zelf.
                      Aha het begint!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        Tja, tevreden mensen gaan ze niet interviewen he. Enkel mensen die stukken hebben gehad en veel kabaal maken. Is toch altijd zo.
                        Ik heb ze nochtans niet gehoord van volt

Comment

• Den Bruno ze, nice!
                          Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                          Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Kijk eens aan....
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Den Bruno ze, nice!
                              Ja wie we daar hebben!

Comment

• Jaja, ne PPK van BMW, hij vergeet wel dat ook de remmen enz gewijzigd worden en die vermogenstoename bijlange niet zo groot is als bij tjoeners.

Comment

• Was dat nu TK die voor Bruno zat?
                                  Chapeau voor BR om eventjes op nationale tv hierover te willen discussieren
                                  Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                  Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                  Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                  Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Die uitspraak over die lijnbus vond ik wel goed, valt wel op dat die kerel van de overheid er niet op zit te wachten om het toe te staan
                                    Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Komt er dus op neer dat de overheid niets kan en zal doen, aangezien ze de verantwoordelijkheid bij de klant leggen. En daarmee is alles gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                        In elk geval niet in uw hut, want bij jullie mag dat wél in tegenstelling tot de rest van België.
                                        Je zit niet voor niets in een toverbos.
                                        Blijkbaar toch toverbos. Of wist je dit niet?

Comment

• Tegenover al die serieuze mensen vind ik TK een welgekomen afwisseling.

Comment

Working...
                                          X