Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Waarom niet? Gaat toch zoveel niet zijn? Verzekering gaat niet zoveel hoger zijn. Grootste probleem gaat zijn om te bepalen wat de nieuwe co² waarden gaan zijn aangezien daar toch ook de taksen op bepaald worden, niet?
    Grootste probleem gaat volgens mij zijn hoeveel pk's ge er extra uithaalde. Verschilt soms wel wat van tuner tot tuner. Ge kunt natuurlijk een dyno installeren bij de keuring, maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Dat klopt ook weer. In analogie heeft de regering ook héél veel geld verloren aan bv het niet legaliseren van de drugshandel.
      Bv al die nieuwe transportfirma's voor het vervoer van drugs, de loonkosten van de drug-koeriers, het extra brandstofverbruik van al die koerierdiensten, nieuwe arbeidsplaatsen voor het knippen/versnijden/verpakken. Niet te vergeten de extra tewerkstelling in klinieken door een overdosis,
      extra doden door slechte brol is goed voor begrafenisondernemers etc...etc...etc... Daar moet toch ook ergens een bel gaan rinkelen.
      Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Als we nu ook eens de leeftijdsgrens verlagen tot bv 12 jaar voor tabaksverkoop.
      En die regering maar zoeken naar oplossingen om de begroting rond te krijgen terwijl al de oplossingen hier aangereikt worden.
      En maar zagen over de snoep tax.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Grootste probleem gaat volgens mij zijn hoeveel pk's ge er extra uithaalde. Verschilt soms wel wat van tuner tot tuner. Ge kunt natuurlijk een dyno installeren bij de keuring, maar toch...
        Klopt,en iedere dag is verschillend qua luchtvochtigheid/temp. enz.,ieder jaar op de bank=ieder jaar een verschillende meting..
        Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• zeker kijken vanavond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
            zeker kijken vanavond
            't Zijn dus jouw collega's die in de reportage komen?
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Welke reportage? Mis ik hier iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Welke reportage? Mis ik hier iets?
                Vanavond in VOLT op de VRT ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Welke reportage? Mis ik hier iets?
                  Volt, 20:40 op één.

Comment

Ik vind dit op zijn minst grappig dat er een uitzending over de illegaliteit van chiptuning komt en laat dan Geert nu toevallig in het buitenland zitten....
                    Juist geland. Tfeest kan weer beginnen. Heb iets gemist precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Juist geland. Tfeest kan weer beginnen. Heb iets gemist precies.
                      Nee hoor,vnvd kijken naar VOLT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                        Nee hoor,vnvd kijken naar VOLT
                        Had het juist gelezen. Eerst tk zijn posts lezen en dan de rest ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Ga ook kijken. Denk dat tuningkid is gaan wenen bij de redactie van Volt...nu heb ik een hot item.
                          Kan goed zijn dat er de komende maanden in hogere rangen hier wat zal over gesproken worden. Vaststelling zal zijn dat het inderdaad niet mag, maar dat ze al heel veel geld hebben verloren door dit niet te legaliseren. En dan gaat er pas een belletje rinkelen bij onze regeringen...
                          Wordt vervolgt...

Hangt ervan af hoe ze dat geld gaan innen he. Gaan ze chiptuning actief opsporen en boetes heffen? Ik denk niet dat ze dat gaan legaliseren want het mag om te beginnen al niet van de constructeurs, om nog maar te zwijgen dan de papierwinkel die erbij komt kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Hangt ervan af hoe ze dat geld gaan innen he. Gaan ze chiptuning actief opsporen en boetes heffen? Ik denk niet dat ze dat gaan legaliseren want het mag om te beginnen al niet van de constructeurs, om nog maar te zwijgen dan de papierwinkel die erbij komt kijken.
                            Tjoening met tak en wortel uitroeien zodat iedereen definitief van die miserie verlost is.

Comment

• pff als mensen het willen, kun je ze toch niet tegenhouden
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Volt... zodra er een onderwerp aan bod komt waar je zelf wat vanaf weet, besef je pas hoe slecht dat programma is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Volt... zodra er een onderwerp aan bod komt waar je zelf wat vanaf weet, besef je pas hoe slecht dat programma is.
                                  Het is misschien allemaal opgezet spel ?

Comment

Tjoening met tak en wortel uitroeien zodat iedereen definitief van die miserie verlost is.
                                    Welke miserie? enige miserie dat ik zie is nu verzuurde mens waarbij ( zogezegd ) zijn auto in beslag genomen is. En die constant ligt te janken dat alles illegaal is.

Ik stel voor om. Tuningkid zijn naam te veranderen naar Marcel De Neut.

Comment

Gij hebt toch gene last van tjoening?

Ze kunnen wa harder rijden ja, maar elke auto gaat tegenwoordig snel.
                                      Vroeger: een diesel die 200 ging: wow, in minder dan 10 seconden naar 100: wow...
                                      En als en getjoende auto stuk gaat, moet gij dat toch niet betalen?
                                      En als ze u tegen 100 van uwe fiets rijden, of tegen 150, maakt weinig verschil hoor.

Een auto moet je besturen met gezond verstand, niet enkel getjoende of snelle wagens, maar ook een klein stadswagentje. Kan in verkeerde handen even gevaarlijk zijn als de snelste getjoende supercar!

Iemand doet met zen geld wat hij zelf wil, en als dat een mooie auto kopen om die dan te laten tunen is, is dat zijn goed recht.

Of zijn we een beetje jaloers?
                                      Of nee... ze hadden uw BMW afgepakt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        Welke miserie?
                                        Die eeuwige leugens, meer C02, meer fijnstof, bedrog, ontduikingen, ontplofte turbo's, misbruik van dealer-garanties, oplichting, snellere slijtage enz... enz... enz....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                          Iemand doet met zen geld wat hij zelf wil, en als dat een mooie auto kopen om die dan te laten tunen is, is dat zijn goed recht.
                                          Fout ! Dat is géén "goed recht" aangezien het verboden is.

Comment

Working...
                                          X