Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Had die geen rechtzaak gestart die bijna voorkomt?
    Oei, dan moet ik eens dringend mijn brievenbus leegmaken. De deurwaarder is misschien langs geweest voor een dagvaarding te laten betekenen.

Bedankt voor de tip zeg !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Waar zit die Geert eigenlijk ? Op de vlucht naar het buitenland ?

Jongeuh ,moet dat nu echt ? laat diene mens en ons gerust ,met uw onnozele praat altijd..
      Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
        Jongeuh ,moet dat nu echt ? laat diene mens en ons gerust ,met uw onnozele praat altijd..

Ik vind dit op zijn minst grappig dat er een uitzending over de illegaliteit van chiptuning komt en laat dan Geert nu toevallig in het buitenland zitten....

Comment

• Was hier volgens mij pas nog.

Comment

Ik vind dit op zijn minst grappig dat er een uitzending over de illegaliteit van chiptuning komt en laat dan Geert nu toevallig in het buitenland zitten....

Jajakom, moven jong ...altijd dit topic komen vervuilen met prietpraat waar niemand een boodschap aan heeft ,wete wat je moet doen,ne keer gaan fappen,dat zal u opluchten..verzuurde mens,leg liever eens uit hoe het nu zit met uw inbeslag genomen bmw..

Comment

• Geert is 2 weken met congé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Geert is 2 weken met congé.
                Ah oke. Ik was al ongerust.

Comment

• Ik ben niet mee

Wat is de historiek hier?
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
                    Ik ben niet mee

Wat is de historiek hier?
                    Begin bij het begin,

Comment

altijd dit topic komen vervuilen met prietpraat waar niemand een boodschap aan heeft
                      Voor sommigen zal dat inderdaad zo zijn.

Voor anderen zijn dan weer de reacties op de post van tuningkid "prietpraat waar niemand een boodschap aan heeft".

Hoe dan ook, ik vermoed dat je ondertussen ook wel al door hebt dat tuningkid niet gaat wegblijven omdat jij je ongenoegen uit over zijn posts ...
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Snap niet wat er zo moeilijk aan is, tk gewoon negeren. Maar da's hier echt onmogelijk precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Snap niet wat er zo moeilijk aan is, tk gewoon negeren. Maar da's hier echt onmogelijk precies
                          Ok,zal ik doen,ben eens benieuwd wat er zal naar boven komen in VOLT

Comment

Ok,zal ik doen,ben eens benieuwd wat er zal naar boven komen in VOLT
                            Deal, en als het u niet lukt trakteerde mij op een uitgebreid ritje in de M5

Ben ook benieuwd, maar ik verwacht er niet veel van.

Comment

• Ga ook kijken. Denk dat tuningkid is gaan wenen bij de redactie van Volt...nu heb ik een hot item.
                              Kan goed zijn dat er de komende maanden in hogere rangen hier wat zal over gesproken worden. Vaststelling zal zijn dat het inderdaad niet mag, maar dat ze al heel veel geld hebben verloren door dit niet te legaliseren. En dan gaat er pas een belletje rinkelen bij onze regeringen...
                              Wordt vervolgt...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 54 reizen rond de wereld in 5740 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Ga ook kijken. Denk dat tuningkid is gaan wenen bij de redactie van Volt...nu heb ik een hot item.
                                Kan goed zijn dat er de komende maanden in hogere rangen hier wat zal over gesproken worden. Vaststelling zal zijn dat het inderdaad niet mag, maar dat ze al heel veel geld hebben verloren door dit niet te legaliseren. En dan gaat er pas een belletje rinkelen bij onze regeringen...
                                Wordt vervolgt...
                                Dat klopt ook weer. In analogie heeft de regering ook héél veel geld verloren aan bv het niet legaliseren van de drugshandel.
                                Bv al die nieuwe transportfirma's voor het vervoer van drugs, de loonkosten van de drug-koeriers, het extra brandstofverbruik van al die koerierdiensten, nieuwe arbeidsplaatsen voor het knippen/versnijden/verpakken. Niet te vergeten de extra tewerkstelling in klinieken door een overdosis,
                                extra doden door slechte brol is goed voor begrafenisondernemers etc...etc...etc... Daar moet toch ook ergens een bel gaan rinkelen.

Comment

• Dat is onzin, spijtig genoeg weet je't zelf.

Er is inderdaad veel geld te verdienen in het legaliseren hiervan. Iets meer taks, iets meer verzekering (uwe 320d upgraden naar pk's 325d, ook taks evenhoog),...

Comment

• Dat weet ik nog zo niet, arbre.

Diegene die bereid zijn om meer tax en verzekering te betalen na chiptuning, lijken mij in de (grote) minderheid.
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      Dat is onzin, spijtig genoeg weet je't zelf.

Er is inderdaad veel geld te verdienen in het legaliseren hiervan. Iets meer taks, iets meer verzekering (uwe 320d upgraden naar pk's 325d, ook taks evenhoog),...
                                      Als we nu ook eens de leeftijdsgrens verlagen tot bv 12 jaar voor tabaksverkoop.

Comment

• Waarom niet? Gaat toch zoveel niet zijn? Verzekering gaat niet zoveel hoger zijn. Grootste probleem gaat zijn om te bepalen wat de nieuwe co² waarden gaan zijn aangezien daar toch ook de taksen op bepaald worden, niet?

Comment

Als we nu ook eens de leeftijdsgrens verlagen tot bv 12 jaar voor tabaksverkoop.

Opnieuw onzin, maar kom. Snap nu ook bijna waarom mensen je niet graag hebben.

Comment

Working...
                                          X