Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    ATH en Serge power langs elkaar . Is dat niet klanten van elkaar afsnoepen of samenwerken.
    Die werken vrij nauw samen hoor...
    2012 Megane RS Trophy ------ SOLD
    M-Power

Comment

• Heren chiptuners,

Vraag namens een collega van me.

Een Mercedes C klasse 200 Kompressor (184pk?) Iemand hier ervaring mee? Wat zijn de te verkrijgen waarden? Het is een automaat (7 traps?)
      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Zelfde hier, maat heeft Mondeo 2.0 TDCi met 115 pk, BJ 2011, manuele. Hoeveel is daar uit te halen ? Op DVX staat 175 pk, zelfde als de 2 liters met 136 en 140 pk. Verschilt de 115 pk versie op nog een andere manier dan enkel software van de sterkere versies ? (bedoel hardwarematig zoals koppeling, remmen, etc etc)
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• http://communicatie.een.be/volt-duik...auto-chiptunen

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Schitterend

Comment

• Ai. Nu zou er toch wel reactie kunnen komen vanuit de uitvoerende macht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                Schitterend
                Heeft de VRT je niet uitgenodigd?
                Niemand die beter kan uitleggen waarom het verboden is...

Alhoewel: Volt duurt maar 45 min, je zou geen tijd genoeg hebben!
                Mine: Volvo V70 2.4D 2006
                Hers: Kia Cee'd 1.6CRDI 2013

Comment

• Tuningkid is back!

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                    Hier gaan na de uitzending van vanavond weer wat pagina's bijkomen peins 'k.

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Comment

• Weer zo'n reportage voor de zure, jaloerse mensen wel. Want "het rijk volk met bmw's" zijn illegaal bezig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        Weer zo'n reportage voor de zure, jaloerse mensen wel. Want "het rijk volk met bmw's" zijn illegaal bezig .
                        "rijk volk met porsches, McLarens" ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Tuningkid is back!
                          Tuningkid is back!

Comment

• Lap , ,twas in dit topic nu eens rustig ,ze hebben hem vrijgelaten..
                            Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                              "rijk volk met porsches, McLarens" ook...
                              Reportage voor jaloerse, zure mensen dus.

Konden net zo goed eens undercover gaan kijken hoeveel politieagenten/militairen met versleten-pensioen overal in't zwart gaan werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                Lap , ,twas in dit topic nu eens rustig ,ze hebben hem vrijgelaten..

Ja dat klopt. Oom agent van Willebroeks' toverbos heeft mij opgepakt en meteen op secreet gezet, welliswaar na een of andere klacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Ai. Nu zou er toch wel reactie kunnen komen vanuit de uitvoerende macht.
                                  Ze hebben al kinderen alcohol en drugs laten kopen en 2 dagen erna hoorde je er al niks meer van.

Als het een reportage gaat zijn zoals vorige week met die stappen teller.....amai mijn voeten.
                                  Zo redeneert een kind van 5 jaar.

.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Ze hebben al kinderen alcohol en drugs laten kopen en 2 dagen erna hoorde je er al niks meer van.

Als het een reportage gaat zijn zoals vorige week met die stappen teller.....amai mijn voeten.
                                    Zo redeneert een kind van 5 jaar.

.

Ah, wist ik niet. Dacht dat daar altijd veel reactie op kwam op zo dingen.

Comment

• Ik ga toch kijken,ben benieuwd wat voor uitleg ze gaan geven....
                                      Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        Ik ga toch kijken,ben benieuwd wat voor uitleg ze gaan geven....

Waar zit die Geert eigenlijk ? Op de vlucht naar het buitenland ?

Comment

• Had die geen rechtzaak gestart die bijna voorkomt?

Comment

Working...
                                          X