Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Nope, meestal 95. Voor rondritjes, Ring enz dan wel eens 98 als ik juist moet tanken.
    Moet ik u kletsen komen geven?

Altijd 98 in zo motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Altijd 98 in zo motoren.
      +1 miljard..
      Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

• Buiten-in mijn geval- € 20 extra per tankbeurt merk ik geen verschil.

zelfs de porsche heeft geen -merkbaar- verschil. Op en naast circuit

Comment

Altijd 98 in zo motoren.
          98 zal het beste zijn, maar 95 voor daily verkeer zal wel geen erg zijn
          Hoe dan ook, vandaag al 150km gedaan met de 98, verschil is er toch... Denk toch maar terug op 98 overstappen

Comment

• Blijkbaar mogen wij hier geen reclame maken? Rara wie heeft ons topic over Heinz Car Performance laten weghalen?

Comment

• Goei vraag

soit aangezien dit topic over aanpassing gaat.

ferrodo remblokken of ebc blokken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Goei vraag

Bij nader inzien Ferrodo

Comment

Goei vraag

Op mijn Megane vind ik de EBC Yellows een beetje beter als de Ferrodo's 2500,wel voor circuit gebruik waar ik over spreek,de Pagid RS 29 zijn beter als beide voorgaande maar de Carbon Lorraine RC6 blokken zijn de beste die ik tot nu toe getest heb,volgende zijn de Endless MX72 blokken aan de beurt,deze zouden ook super moeten zijn..

Comment

• Die RS29 hebben we mee rond gereden op de porsche.
                    op circuit waren die echt super. Met gewoon rijden piepten die gelijk zot jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk Berichten
                      Blijkbaar mogen wij hier geen reclame maken? Rara wie heeft ons topic over Heinz Car Performance laten weghalen?
                      De andere tuners hier op het forum "spelen" mee op het forum, maar maken niet rechtstreeks reclame. Natuurlijk wel in hun banner, maar ze openen geen topic voor hun activiteiten.
                      Maar als reclame kan het wel tellen, ik weet waar ik zou gaan als het er ooit van zou komen.

Een forum heeft een lage drempel om vragen te stellen aan deze mensen.

Liefst bij iemand die open is en niet te veel wil laten blijken dat hij alleen zijn vak kent.

En nee, ik heb hier niks te zeggen, laat staan dat ik een topic zou (kunnen) verwijderen.

Comment

Blijkbaar mogen wij hier geen reclame maken? Rara wie heeft ons topic over Heinz Car Performance laten weghalen?
                        Iemand die hier al veel bijdragen heeft geleverd? Of iemand die alleen maar komt om reclame te maken? 17 berichten op 1j, erg constructief is dat niet...

edit:
                        Reglement:

9. Reclame (spam) in topics, per PM of aparte onderwerpen zijn verboden. Enkel in het onderschrift zal in beperkte mate reclame toegestaan zijn (zie punt 13)

Comment

• De concurrentie tussen chiptuners is groot maar de jaloezie is nog veel groter.

Comment

Die RS29 hebben we mee rond gereden op de porsche.
                            op circuit waren die echt super. Met gewoon rijden piepten die gelijk zot jammer genoeg.
                            Op de Megane mag je blokken steken wat je wil,ik heb nog nooit éne weten piepen bij mij

Comment

Niemand mag hier reclame maken, over wat dan ook (tezij in het onderschrift)

Jullie topic zal dus verwijderd zijn door een moderator, en terecht.

Dit is het topic dat handelt over chiptuning, heb je d'r iets over te zeggen dan doe je dat hier zoals iedereen, kan toch niet zo moeilijk zijn??
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambik22 Bekijk Berichten
                                Dank voor u antwoord, maar ik dacht naar Heinz in hasselt te gaan. Enige ervaring met dat bedrijf??
                                Het moet kapot.
                                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                  Op de Megane mag je blokken steken wat je wil,ik heb nog nooit éne weten piepen bij mij
                                  Piepende remmen is gewoon de resonantie van de schijf door ongelijke afslijting.

Comment

• ATH en Serge power langs elkaar . Is dat niet klanten van elkaar afsnoepen of samenwerken.

Comment

Piepende remmen is gewoon de resonantie van de schijf door ongelijke afslijting.
                                      Voila da wist ik nog ni.....

Comment

• Nen rc6 die nog niet volledig ingereden is klinkt als camionremmen
                                        scooby

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          Nen rc6 die nog niet volledig ingereden is klinkt als camionremmen
                                          Straf,bij mij hebben die nog geen piep gezegd

Comment

Working...
                                          X