Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic!

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het grote chiptuning topic!

Alle info is welkom.

The red beast ==> My Dacia Logan 1.0 SCe '335 Look'

Wel, ik vraag me af welke data juist wordt aangepast.
    Ik lees in automagazines steeds over inspuitdruk, turbodruk, inspuitmoment enz...

Verder zijn er voor bepaalde wagens steeds softwareupdates. Stel, mijn auto is aangepast. Moet ik dan nog naar de garage als er een softwareupdate is? Want de mijne is toch al in topconditie... Of heb ik het mis?

Comment

Was te denken dat er direct een nieuw topic geopend werd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Was te denken dat er direct een nieuw topic geopend werd
        En wat denk je nu weer te bereiken met deze opmerking?
        De boel weer verzieken, een hoop offtopic gezever?

Indien het weer deze richting uit gaat heb ik altijd nog wat 'vrijwillig opgelegd forumverlof' in de aanbieding.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
          Wel, ik vraag me af welke data juist wordt aangepast.
          Ik lees in automagazines steeds over inspuitdruk, turbodruk, inspuitmoment enz...

Verder zijn er voor bepaalde wagens steeds softwareupdates. Stel, mijn auto is aangepast. Moet ik dan nog naar de garage als er een softwareupdate is? Want de mijne is toch al in topconditie... Of heb ik het mis?
          Als je een softwareupdate krijgt heeft dit een reden. Soms worden daar zaken in aangepast dat niets te maken hebben met de kenvelden die worden aangepast door een tuner.
          Dan kan je berusten op een tuner die maatwerk levert en een garantie service levert waardoor je kostenloos een nieuw programma kan laten ontwikkelen op deze update.
          Ga je bij iemand die files "op stock" heeft zit je nadien weer met een oudere software en is de update nutteloos geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Indien het weer deze richting uit gaat heb ik altijd nog wat 'vrijwillig opgelegd forumverlof' in de aanbieding.
            Goed dat een moderator het deze keer in het oog houdt. Fixeer je maar even op iemand anders dan iemand die een opmerking geeft zonder persoonlijke aanvallen ;-)
            Gezien je zo snel ingrijpt ben ik ervan overtuigd dat het deze keer een deftige topic zal blijven.

Comment

Ow zekers er heeft er hier iemand slecht geslapen denk ik

Comment

Houd t nu gewoon serieus en geen gebekvecht.
                Iedereen wil gewoon duidelijke info en geen welles nietes zever.
                Denk aan uw firma
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Zeer spijtig dat in het andere topic een hoop nuttige info zomaar werd verwijderd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Zeer spijtig dat in het andere topic een hoop nuttige info zomaar werd verwijderd...
                    wel die nuttige info bleken leugens te zijn, en de zaak is ondertussen al tot ieders blijheid volledig opgelost.

Comment

Ja want ik ben wel diegene die de boel verziekt, maar 't is goed, ik zwijg al.

Comment

maar 't is goed, ik zwijg al.
                        dat is ook weer nergens voor nodig, iedereen mag zijn mening geven, alleen zonder te schelden , we zijn hier toch allemaal autofreaks bijeen dus laat het ons vriendschappelijk houden ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brunol Bekijk Berichten
                          dat is ook weer nergens voor nodig, iedereen mag zijn mening geven, alleen zonder te schelden , we zijn hier toch allemaal autofreaks bijeen dus laat het ons vriendschappelijk houden ;-)
                          amen :-)

Comment

Volledig akkoord,hopelijk komt dat zot geval hem hier niet meer moeien ..
                            Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Atenza?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                'T is niet dat ik schelde hé, maar ik snap wat je bedoelt.
                                Maar ik word direct de mond gesnoerd omdat ik even zeverde, terwijl bepaalde personen zoals een tuningkid persoonlijk aanvallen op bv Geert, maar dat mag dan allemaal.
                                Anyway, in juni ergens post ik hier wel m'n grafiek en ervaring van de tuning die ik ga laten doen, en voor de rest lees ik wel mee.

Comment

Maar ik word direct de mond gesnoerd omdat ik even zeverde, terwijl bepaalde personen zoals een tuningkid persoonlijk aanvallen op bv Geert, maar dat mag dan allemaal.
                                  Geert "valt" ook aan op sommige statements.
                                  Bepaalde individuen en orakels voelen zich nogal wreed op hun tenen getrapt als er waarheden als een koe worden neergeschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                    Geert "valt" ook aan op sommige statements.
                                    Bepaalde individuen en orakels voelen zich nogal wreed op hun tenen getrapt als er waarheden als een koe worden neergeschreven.
                                    Waarheden als een koe. Kan inderdaad zijn, en sommige feiten zullen ook weer zijn, maar altijd spijtig dat er nooit met concrete bewijzen word afgekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Spijtig genoeg is deze post reeds achterhaald ...
                                      Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

En nu ontopic
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                        X