Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PRIVACY maatregelen voor de rubriek "MIJN AUTO"

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PRIVACY maatregelen voor de rubriek "MIJN AUTO"

Beste leden,

We hebben -bij wijze van test- ervoor gekozen om de rubriek "mijn voertuig" tijdelijk af te schermen voor de niet-geregistreerde bezoekers. Om allerlei uiteenlopende redenen, is het voor sommige leden heel wat aangenamer dat hun voertuig en hun persoon niet zomaar te grabbel gegooid worden op het internet. Het probleem is er, omdat Google.be (u rule) ons forumpje érg goed indexeert. Voor sommigen is dat echter een valabel argument om hier geen thread te openen over hun exclusieve bolide en dat willen we natuurlijk ook weer niet!

We testen het nu in de praktijk en zien wel wat de gevolgen zullen zijn. Jezelf registreren is en blijft uiteindelijk maar een kleine drempel, maar 't maakt een wereld van verschil om bepaalde inhoud te kunnen afschermen.

In de praktijk, blijven niet-geregistreerde bezoekers wel de rubriek en de topics zien, maar bij het openen van een topic wordt gevraagd in te loggen, om de inhoud te kunnen bekijken. Op deze manier kunnen we nieuwe bezoekers toch een duidelijk beeld geven van de inhoud en opbouw van de site, zonder op die manier de inhoud van de topics te grabbel te gooien.

Ons lijkt dit alvast een ideaal compromis tussen privacy en de aantrekkingskracht van een publiek forum.

Met dank voor het lezen van deze boodschap, opmerkingen zijn zoals steeds welkom in het feedback forum.
Working...
X