Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Mijn Elektrische auto" toevoegen

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Mijn Elektrische auto" toevoegen

Is het geen handig idee om de elektrische auto's te groeperen in een categorie Mijn Elektrische auto? Nu staan deze voornamelijk allemaal in Mijn Amerikaanse auto en andere ipv dat het handig zou zijn dat de liefhebbers hier dan kunnen groeperen.

ik hoor het wel
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    Is het geen handig idee om de elektrische auto's te groeperen in een categorie Mijn Elektrische auto? Nu staan deze voornamelijk allemaal in Mijn Amerikaanse auto en andere ipv dat het handig zou zijn dat de liefhebbers hier dan kunnen groeperen.

ik hoor het wel
    Zoals bij Autominded bedoel je? Daar werkt dat omdat er een paar zijn. Hier op AF is 1 topic (BMWMB?) in mijn auto's dat elektrisch is.

Lijkt me nog wat weinig hiervoor.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

Andre12345678910 rijdt ook elektrisch. ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 55 reizen rond de wereld in 5843 dagen. Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Als dat elektrisch toestel van Franse makelij is, zet je dat bij de Franse wagens, is dat made in Japan, bij Japanse wagens, enz...
        Lijkt me toch niet zo moeilijk.

Anders moet je heel de boel omgooien naar slechts een paar sub-menu's, Elektrische wagens, Diesels, Benzine, LPG, enz...
        Een kat gaat daar zijn jongen nooit meer terug vinden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Aangezien er steeds meer en meer automaten zijn wil ik ook een sub voor "mijn handgeschakelde wagen"!

Comment

Hehe

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Statistics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
              Aangezien er steeds meer en meer automaten zijn wil ik ook een sub voor "mijn handgeschakelde wagen"!
              Het zal dan wel “handgeschakelde Japanse wagen” worden.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

.Straks staat wooter hier nog terug, laat maar zo.

Comment

wat zijn we met zen allen weer positief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                    wat zijn we met zen allen weer positief
                    Denk dat het eerder aan u ligt, ik zie hier niks verkeerd staan.
                    Statistics

Comment

Ik ook niet. En idd, op autominded moest dit wel gebeuren, elke post werd daar verziekt door zaken van de Muskias te aanbidden.

Nu kan je daar trg het kaf van het koren scheiden en de groene jongens achter een virtueel muurtje over bloemetjes en plantjes laten praten terwijl wij het kunnen hebben over kinderarbeid in cobalt mijnen die voor hen, het elektrische volk, hun leven geven.
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

die jongen is hier niet en blijft de talk of the town

waar het hart van vol is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                          Ik ook niet. En idd, op autominded moest dit wel gebeuren, elke post werd daar verziekt door zaken van de Muskias te aanbidden.

Nu kan je daar trg het kaf van het koren scheiden en de groene jongens achter een virtueel muurtje over bloemetjes en plantjes laten praten terwijl wij het kunnen hebben over kinderarbeid in cobalt mijnen die voor hen, het elektrische volk, hun leven geven.
                          haha, zo iets ja.

Soit, tot nader orde houden we het zoals het is. Topic mag dicht.
                          Statistics

Comment

Working...
                          X