Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste activiteit

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laatste activiteit

Heb de indruk dat ik hier van alles aan het missen ben op het forum, vroeger kon men elk laatste bericht die geplaatst werd zien, sinds het nieuwe forum niet meer en kan er eerlijk gezegd niet aan wennen. Ik kom soms interessante topics tegen wanneer het eigenlijk al te laat is. In Tapatalk werkt het wel, maar daar duurt het veel te lang voor het geladen is. Is er de kans dat dit ooit nog terug komt? Was toch veel eenvoudiger om het forum te volgen.
    Het tabblad laatste activiteit zou op deze manier moeten werken denk ik, maar daar zie je gewoon maar enkele, maar zeker niet alles.

Je kan toch naar de ongelezen topics gaan?
    Bij mij gaat TT razendsnel om te laden hoor tenzij het een topic is met rond de 4000 posts.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Je kan toch naar de ongelezen topics gaan?
      Bij mij gaat TT razendsnel om te laden hoor tenzij het een topic is met rond de 4000 posts.
      Da zijn er soms zodanig veel da ik ni weet waar eerst te beginnen, ik ben hier ook ni alle dagen en lees graag de recentste berichten, gewoon ne lijst van de laatste berichten die geplaatst zijn, ideaal! Waar ik nu zit is het mobiel internet zeer slecht waardoor posts zeer traag laden in TT, maw gebruik ik liever de pc.

Comment

Maar diegene die bovenaan staan bij de nieuwe onderwerpen zijn ook de recentste.

In TT kan je al wat je niet interesseert er meteen uitfilteren en zo wordt het overzichtelijker.
        Als ik niet veel tijd heb doe ik dat en dan blijven alleen deze over die ik echt wil zien.

Als uw mobiel internet momenteel niet goed is kan je ook altijd naar wat goede muziek luisteren.
        Dat is minder stresserend.
        den borre

Int3x0r

Comment

Muziek is hier altijd aanwezig.

Ik snap die tabblad nieuwe onderwerpen eigenlijk ni, post op oudere topics worden daar toch ni weergegeven? En laat het dat juist zijn dat ik mis. Soms wordt er al is gereageerd op een oudere post en dan ja als je het ni volgt, dan heb je het al snel gemist.

Anders moet ik gewoon alle forum topic volgen, krijg ik daar een melding van wanneer er gereageerd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Muziek is hier altijd aanwezig.

Ik snap die tabblad nieuwe onderwerpen eigenlijk ni, posts op oudere topics worden daar toch ni weergegeven? En laat het dat juist zijn dat ik mis. Soms wordt er al is gereageerd op een oudere post en dan ja als je het ni volgt, dan heb je het al snel gemist.

Anders moet ik gewoon alle forum topics volgen, krijg ik daar een melding van wanneer er gereageerd is.

Comment

Oei wijzigen gaat hier ni ofwa, kheb geciteerd ipv gewijzigd.

Comment

Bij Nieuwe onderwerpen komen alle nieuwe posts te staan en al wat je niet hebt gelezen blijft daar ook staan.
                Tot als je ze gelezen hebt of het forum markeert als gelezen natuurlijk.
                Ideaal voor jou dus.
                den borre

Int3x0r

Comment

Idd, ik gebruik ook altijd "Nieuwe onderwerpen", makkelijker dan dat kan gewoon niet.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Gelukkig, ik vreesde ervoor dat dit uw laatste activiteit ging zijn op autoforum en er weer een petrolhead zijn biezen pakte.

Comment

Hehe nee hoor. Nieuwe onderwerpen ga ik vaak kijken, maar daarin komen niet de posts op oudere topics jammer genoeg. Gewoon een lijst van de laatste berichten zou gemakkelijk geweest zijn, gebruikte ik bij het vorige forum altijd. Zal voorlopig meer TT gebruiken dan, daar lukt het wel.

Comment

Ik begrijp Geert inderdaad, ik deed het vroeger net hetzelfde. Niet de meest recente topics openen, maar de meest recente berichten.
                        BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Ik kom hier enkel via tapatalk. Heb hebt toch de optie 'tijdlijn'? Daar komen alle topics langs waarin gepost is. Ik doe het enkel zo. Bladeren door de mappenstructuur heb ik nog nooit gedaan

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk Berichten
                            Ik begrijp Geert inderdaad, ik deed het vroeger net hetzelfde. Niet de meest recente topics openen, maar de meest recente berichten.
                            De gemakkelijkste manier!

Waarom gaat het via TT dan wel en via pc ni?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                              Ik kom hier enkel via tapatalk. Heb hebt toch de optie 'tijdlijn'? Daar komen alle topics langs waarin gepost is. Ik doe het enkel zo. Bladeren door de mappenstructuur heb ik nog nooit gedaan

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
                              Ik kijk ook vaak is via de pc, gewoon omdat ik sneller kan typen dan en dan zou het handig zijn moest die mogelijkheid er nog altijd zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                Hehe nee hoor. Nieuwe onderwerpen ga ik vaak kijken, maar daarin komen niet de posts op oudere topics jammer genoeg. Gewoon een lijst van de laatste berichten zou gemakkelijk geweest zijn, gebruikte ik bij het vorige forum altijd. Zal voorlopig meer TT gebruiken dan, daar lukt het wel.
                                Nieuwe onderweren is een lijst van topics waarin er recent nieuwe berichten werden geplaatst. Dat zijn zowel oude topics als nieuwe topics. Wanneer je dan op dat vinkje klikt kom je bij het oudste ongelezen bericht terecht en kan je makelijk alle nieuwe berichten in dat topic lezen.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Tja, ben ook niet meer mee hoor.

Het is zoals knight zegt.
                                  Het zijn niet alleen nieuwe topics die onder nieuwe onderwerpen staan.
                                  Het is hetzelfde als ongelezen berichten in TT.
                                  Maar....... op de pc kan je diegene die je niet interesseren niet apart deleten.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

Ik begrijp ook perfect wat hij bedoelt.
                                    Ik deed vroeger ook hetzelfde.
                                    je wil eigenlijk gewoon chronologisch alle berichten zien die binnen komen. En bij mijn weten kan dit momenteel niet meer op het forum.

Comment

En voor de minder ingewijden onder ons. Wat is precies TT?

Trouwens ook nog steeds het probleem dat oudere topics niet compleet laden.

Comment

Lol, ok dan.

TT is Tapatalk
                                        Een app die alle forums verzamelt zodat je snel kan navigeren tussen de verschillende forums die je volgt.

En ja, eens ze rond de 4000 posts zitten laden ze niet altijd maar als je het laat weten kunnen we van deze een nieuw topic maken.
                                        Last edited by Gixxer; 1 Week Geleden.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                        X