Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan ik mijn signature wijzigen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe kan ik mijn signature wijzigen?

lukt me niet sinds het nieuwe forum.
    De signatures worden bij mij meestal niet getoond, toch niet op mn mac en iphone, wel op de ipad zie ik net, vreemd!
    VW Golf 1.0 TSI DSG ComfortLine - http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...sg-comfortline

Users setting, account naar beneden scrollen signature.
    Verwijs iedere off- topic, stok in het hoenderhok, persoonlijke aanval, ... naar dit topic...
    En laat het gesprek hier verder gaan...
    En laat dit een forum zijn...

Comment

Bedankt, zelfs nu heb ik 3 keer moeten kijken eer ik het zag, 't zit redelijk goed verstopt..
      VW Golf 1.0 TSI DSG ComfortLine - http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...sg-comfortline

Comment

Geen probleem sunking... heb ook moeten zoeken...
        Verwijs iedere off- topic, stok in het hoenderhok, persoonlijke aanval, ... naar dit topic...
        En laat het gesprek hier verder gaan...
        En laat dit een forum zijn...

Comment

Zit idd goed verstopt.
          Zal mss ook de reden zijn waarom sommigen hun signature niet meer aanpassen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De standaard instelling is precies dat je geen signatures ziet, dus ook niet die van uzelf. Ik zag pas signatures toen ik het forum bekeek zonder aangemeld te zijn.

Comment

Is zo sedert de "upgrade" van de forumsoftware ... wil je ze zien wanneer je ingelogd bent, dan zal je dat moeten aanpassen via : User Settings -> Account -> Conversation Detail Options -> vinkje zetten bij Show Signatures -> klik op Sla Veranderingen Op.

Comment

Volgens mij zijn er veel die hun eigen sig niet meer zien, want nu ik ze zelf terug kan zien van iedereen, valt het mij op dat er wel veel zijn van de jaren stillekes.
                Kunnen ze geen query doen op die database om dat voor iedereen aan te zetten, vroeger zag ook iedereen de signatures, dus dat lijkt mij wel een zinnige standaardinstelling.

Comment

Als je de functie niet inschakelt dan zie je niet meer ... ik heb niet meteen het gevoel dat ik wat mis : je bespaart jezelf een pak verouderde handtekeningen (o.a. ook van leden die niet meer online komen) én een vooral hoop onzin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Als je de functie niet inschakelt dan zie je ze niet meer, dat klopt ... maar, ik heb niet meteen het gevoel dat ik wat mis : je bespaart jezelf een pak verouderde handtekeningen (o.a. ook van leden die niet meer online komen) én een vooral hoop onzin.

Comment

Als ge ni te veel onzin wilt zien, kan je hier even goed wegblijven ik vind het wel een nuttige toevoeging die sigs maar met die nieuwe forum software wordt het nogal stiefmoederlijk behandeld.

Comment

Ik zie uwe sig nu ook en vooral die van Packard... word je gek van lol

Comment

Vind die van Packard wel speciaal, vooral als die autotjes niet gelijk rijden
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Ik zie uwe sig nu ook en vooral die van Packard... word je gek van lol
                            Waarom denkt ge dat sigs bij mij staan uitgevinkt

Comment

Denk da'k dat ook weer ga doen, want over het algemeen staat er niet veel in Behalve diegene die d'een Borre nog in gedachte heeft, dat vind ik wel schoon...

Comment

Er zouden er hier wat meer zoals hem mogen zijn.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ja 't was jij...

En inderdaad, dat klopt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Vind die van Packard wel speciaal, vooral als die autotjes niet gelijk rijden
                                    Staan op twee verschillende servers, vandaar dat je soms dat fenomeen krijgt.

P.P. is daar ondertussen ook gaan shoppen zag ik net.

Comment

Working...
                                    X