Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte update

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Probeer ik het opnieuw dan krijg ik dit weer te zien:

Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59
    Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/node.php on line 3305

En zo gaat het maar door.

al geprobeerd om uit te loggen, cookies te verwijderen en opnieuw aan te loggen ?

Comment

• Denk dat die update waar verschillende zaken zijn misgelopen van net voor uwen tijd is, voorjaar 2011 vermoed ik.
      Foto's uploaden kon niet meer, zoekfunctie werkte niet meer zoals het hoort, ....

Ik zie wel net één van de redenen waarom het zo lang duurt voor alles in orde is, het is de laatste versie 5.2.5 die pas uit is sinds 16 november.
      Een iets oudere versie waar alle bugs uit zijn was misschien wel een betere optie geweest?
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (VERKOCHT: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

al geprobeerd om uit te loggen, cookies te verwijderen en opnieuw aan te loggen ?
        Ja al verschillende keren, zonder resultaat.
        Nobody's Tomorrow is guaranteed.

Comment

• Is dat al 5 jaar dat we geen foto's meer kunnen uploaden via het forum?
          Dat lijkt mij wel heel lang.
          Vind het vervelend dat de topics niet in chronologische volgorde staan.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Is dat al 5 jaar dat we geen foto's meer kunnen uploaden via het forum?
            Dat lijkt mij wel heel lang.
            Vind het vervelend dat de topics niet in chronologische volgorde staan.
            Of het al 5 jaar is weet ik niet, misschien nog wel langer.
            In het verleden kon je ook je bijlage foto zien in een later stadium niet meer, om vervolgens helemaal geen bijlagen meer te kunnen uploaden of verwijderen.

Comment

• Ik kan niet meer in een bepaald topic.
              Als ik er op klik krijg ik:
              "U heeft geen toegang tot deze pagina"
              "probeer opnieuw aan te melden of stuur een bericht naar de admin.
              (voor de update had ik nog wel toegang)
              Dan klik je op admin en typ je een gans bericht.
              En zodra je op versturen klikt:
              "admin has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her."

Zo geraak je dus nergens
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Hij is opeens stuk vlugger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                  Ik kan niet meer in een bepaald topic.
                  "admin has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her."

Zo geraak je dus nergens
                  Gewoon een bericht naar één van de beheerders / moderators sturen, die zullen je wel verder helpen denk ik.
                  Ik zit met hetzelfde "probleem", maar ik kan ook geen prive berichten sturen, dus kan niemand bereiken.
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (VERKOCHT: augustus 2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                    Ik kan niet meer in een bepaald topic.

Zo geraak je dus nergens
                    Ja, je stuurt beter iemand van ons rechtstreeks een bericht ipv via dat admin gedoe te gaan
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - ... : Renault Mégane RS (Megan Fox)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                      Ja, je stuurt beter iemand van ons rechtstreeks een bericht ipv via dat admin gedoe te gaan
                      Blijkbaar. Ondertussen heet Atenza me al een PB gestuurd en me verder geholpen. Waarvoor dank...
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Het blijft echt compleet onmogelijk om in welk "Merk Lovers" topic dan ook te komen.
                        Elke keer fout melding op fout melding.
                        Verder zijn er nog steeds multi topics waar het toch redelijk lang duurt voor het opent, en vaak is er dan een blauw draaiend symbooltje te zien of bovenin "Working" in een geel vakje.
                        Het begint nu wel heel lang te duren voor dat het allemaal eindelijk redelijk tot goed gaat werken.

Comment

• Raar, hier geen enkel probleem meer, alle topics openen tot nu toe zonder problemen.

Hopelijk word dit probleem voor jou (en waarschijnlijk ook nog enkele andere personen?) ook nog snel opgelost.

Comment

• Misschien best erbij vermelden welk systeem en welke browser Iceman, mochten er dan nog zijn die problemen hadden (of hebben) weten ze in welke richting ze moeten zoeken...
                            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Als je op "nieuwe berichten" klikt krijg je nog altijd een lijst waar geen logica inzit qua post tijd, dat is voor mij nog het grootste minpunt. Ook zijn sommige titels in 't oranje en andere (de meeste) in 't blauw, daar heb ik ook het raden naar het waarom ???

Comment

• "Meer dan de helft" van het forum is niet in te komen.
                                bv het M3/M4 topic in nieuwe auto's is niet in te komen, keer op keer fout meldingen.

Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59
                                Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/template/url.php on line 321

Het dit soort sh#t kom ik overal tegen op meer dan de helft van het forum als ik ergen op wil reageren.

uitloggen, Cookies verwijderen, het maakt allemaal niet uit, het blijft een drama.
                                Sommige delen van het forum werken als een speer zo snel en daar kan ik wat plaatsen, maar meer dan de helft van het forum is onmogelijk om wat te doen.

Comment

• Ach dit is weer duidelijk forum software voor Window sh#t.

Comment

• Geraak je als guest eigenlijk wel in de merk topics ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Als je op "nieuwe berichten" klikt krijg je nog altijd een lijst waar geen logica inzit qua post tijd, dat is voor mij nog het grootste minpunt. Ook zijn sommige titels in 't oranje en andere (de meeste) in 't blauw, daar heb ik ook het raden naar het waarom ???
                                      Idem hier
                                      Al heb ik ook het raden naar die groene blokjes onder het "soort member"

Comment

• normaal wel

ben door de update wel een stuk tijd rijker lol ben van de forumverslaving vanaf...nooit gedacht dat ik er vanaf ging geraken, net 5 dagen niet geforumd en ik miste het niet eens
                                        niet meer elk dood moment ff tapatalken (werkt toch niet) en schichtig rondkijken of het niet te veel opvalt voor collega's

hangt ook samen denk ik dat auto's me steeds minder gaan interesseren, nieuwe modellen doen me niet veel meer en de toekomst voospelt niet veel beters
                                        zelfs nog niet aan het rondzien of zin in 'de volgende'
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                          Geraak je als guest eigenlijk wel in de merk topics ?
                                          Als ik ingelogd ben kom ik wel in Merk topics, maar als ik dan veder wil in topics is het over.
                                          Uitgelogd kom ik er wel in maar daar heb ik niets aan, als ik in een bepaald topic ben en ik log dan in begint het zelfde gezeik weer met fout meldingen.

Comment

Working...
                                          X