Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte update

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Ik moet nog altijd opnieuw inloggen... en op een iPad is dit forum helemaal niet meer leesbaar.
    What a mess...
    Hier werkt het forum wel op iPad
    Groeten Jan

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

minder verbruiken dan 15 liter = cilinders te weinig
    Lancia Gamma Coupé 2500 ie 1981
    Camaro rs convertible 1968
    Nissan 370Z 2011
    Corvette 1984

Comment

• Hoe krijg je de avatar weer zichtbaar?
      Groeten Jan

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

minder verbruiken dan 15 liter = cilinders te weinig
      Lancia Gamma Coupé 2500 ie 1981
      Camaro rs convertible 1968
      Nissan 370Z 2011
      Corvette 1984

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
        Hoe krijg je de avatar weer zichtbaar?
        Opnieuw toevoegen en dat moet lukken
        "Laten we lekker link gaan doen/Let's get dangerous"
        Current Bikes: '14 Ducati Monster 796 & '00 Kawasaki ER-5 Current Car: '12 Basic Premium Rommel Eend

Comment

• Wat ik vervelend vind: op tapatalk -> deelgenomen staat niet meer chronologisch, dus moet massa's scrollen

Comment

• Er lijkt iets meer gang in te zitten als je door het forum browsed.
            Nobody's Tomorrow is guaranteed.

Comment

• Ik wil meer banners lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
                Er lijkt iets meer gang in te zitten als je door het forum browsed.
                Nieuwe server sinds een paar dagen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Statistics

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand

Comment

• Ondanks de nieuwe server, is het nog steeds niet mogelijk om in een heleboel forums te komen.
                  Ondanks dat andere er vrij recentelijk wat in hebben geplaatst.
                  Ferrari Lover is echt niet in te komen, krijg steeds rijen met fout meldingen.
                  Wil een gave F40 foto plaatsen maar is gewoon niet mogelijk.
                  En zo zijn er nog vele meer waar niet in te komen is.

Comment

• Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59
                    Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/node.php on line 3305

Fatal error: Uncaught Exception: MySQL server has gone away in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php:120 Stack trace: #0 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php(101): vB_dB_Query_Update->doUpdates() #1 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/assertor.php(296): vB_dB_Query_Update->execSQL() #2 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/assertor.php(531): vB_dB_Assertor->assertQuery('user', Array) #3 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/user.php(916): vB_dB_Assertor->update('user', Array, Array) #4 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/mail.php(436): vB_Library_User->updateEmailFloodTime() #5 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/mail.php(132): vB_Mail->send() #6 /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/exception/database.php(40): vB_Mail::vbmail('dbmaster@exampl...', 'Database Error', '\n\t\t in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php on line 120

Comment

• Ja die melding heb ik ook, das vorige vrijdag allemaal al op mail gezet naar de IT dienst.

Statistics

Comment

• Tot nu toe heb ik nog bij geen enkel topic problemen gehad, maar pm's versturen lukt blijkbaar niet.
                        Ofwel krijg ik gewoon een witte pagina en kan ik niks doen, ofwel loopt het mis als ik het bericht wil versturen.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (VERKOCHT: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010

Comment

• Het is te hopen want de nieuwe update is verschrikkelijk.
                          Ik wou daarnet een foto uploaden en krijg voortdurend "invalid file". Het is thans een gewone .jpg met een vrij lage resolutie (812x76
                          Ik kan ook in een aantal topics niet meer in hoewel ik wel zie dat er een update geplaatst is (undergroud)
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Tot nu toe heb ik nog bij geen enkel topic problemen gehad, maar pm's versturen lukt blijkbaar niet.
                            Ofwel krijg ik gewoon een witte pagina en kan ik niks doen, ofwel loopt het mis als ik het bericht wil versturen.
                            Probeer dan eens wat in het Ferrari Lovers te posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Probeer dan eens wat in het Ferrari Lovers te posten.
                              Net gedaan. :/
                              2006 Volkswagen Phaeton
                              1980 Porsche 928S

Comment

• Leuk dat jij er in komt, om de één of andere onverklaarbare reden is het Ferrari Lovers topic niet te openen door mijn, ik kom er gewoonweg niet in en krijg steeds tal van foutmeldingen.

Nu dit weer: Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/node.php on line 3286

Comment

• Probeer ik het opnieuw dan krijg ik dit weer te zien:

Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59
                                  Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww_ssd/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/node.php on line 3305

En zo gaat het maar door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns
                                    Het is te hopen want de nieuwe update is verschrikkelijk.
                                    Ik wou daarnet een foto uploaden en krijg voortdurend "invalid file". Het is thans een gewone .jpg met een vrij lage resolutie (812x76
                                    Ik kan ook in een aantal topics niet meer in hoewel ik wel zie dat er een update geplaatst is (undergroud)
                                    Dat heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken. Enkel via Tapatalk of een converter zoals tinypic kan dit

Statistics

Comment

• Ik kan gewoon in dat Ferrari lovers topic, geen probleem.
                                      Een poging om in dat topic iets te posten heb ik nog niet gedaan.
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (VERKOCHT: augustus 2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Dat heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken. Enkel via Tapatalk of een converter zoals tinypic kan dit

Dat heeft wel degelijk gewerkt, tot bij een vorige update van het forum, daarna heeft het niet meer gewerkt, zoals verschillende zaken die sinds die update in de soep zijn gedraaid.

Maar als het toch nooit meer zal werken is het misschien beter om die optie gewoon uit te schakelen, of is dat niet mogelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                          Dat heeft wel degelijk gewerkt, tot bij een vorige update van het forum, daarna heeft het niet meer gewerkt, zoals verschillende zaken die sinds die update in de soep zijn gedraaid.

Maar als het toch nooit meer zal werken is het misschien beter om die optie gewoon uit te schakelen, of is dat niet mogelijk?
                                          Ik heb het nooit geweten dat het kon en zit hier van 2011. Denk niet dat die functie eruit kan.

Op andere forums waar ik zit werkt dat ook niet

Statistics

Comment

Working...
                                          X