Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte update

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

nostalgie zoals ook ...

Man, man, ik mis dat nog altijd, was zo gemakkelijk en zo'n gewoonte geworden Ze besparen bij de VRT op de verkeerde dingen imo.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2015 - Mercedes GLA 200d (136pk) Urban in Cosmoszwart

Comment

Ziet er goed uit Al Anus, niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
        Als ze er echt mee bezig waren hadden ze de oude versie wel even terug opgezet en de nieuwe versie op 1 of ander testomgeving gezet alvorens hier te experimenteren. Deze "bugs" zijn gewoon belachelijk. .
        Wij zijn jammer genoeg niet in de macht om de oude versie terug te zetten.

Tpt is gelukkig sinds kort terug online.

Met de komst van de nieuwe server zullen de meeste overige problemen worden opgelost
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - ... : Renault Mégane RS (Megan Fox)

Comment

Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59
          Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/node.php on line 3305

Fatal error: Uncaught Exception: MySQL server has gone away in /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php:120 Stack trace: #0 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php(101): vB_dB_Query_Update->doUpdates() #1 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/assertor.php(296): vB_dB_Query_Update->execSQL() #2 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/assertor.php(531): vB_dB_Assertor->assertQuery('user', Array) #3 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/library/user.php(916): vB_dB_Assertor->update('user', Array, Array) #4 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/mail.php(436): vB_Library_User->updateEmailFloodTime() #5 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/mail.php(132): vB_Mail->send() #6 /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/exception/database.php(40): vB_Mail::vbmail('dbmaster@exampl...', 'Database Error', '\n\t\t\tDatabase er...', true, 'dbmast in /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/core/vb/db/query/update.php on line 120

Nobody's Tomorrow is guaranteed.

Comment

Warning: session_start(): Unable to clear session lock record in /var/vwww/autoforumnlv3.moniteurautomobile.be/www/includes/vb5/frontend/controller/page.php on line 59

Heb ik ook al dikwijls gezien, dat krijg ik wanneer het forum traag draait en je geduld opbrengt om te wachten...
            Ik stel me eigenlijk de vraag of ze er nu en dan aan sleutelen, soms gaat het opvallend sneller, dan weer opvallend traag, in elk geval... Als eraan gewerkt wordt doe je er goed aan om het forum eventjes op non-actief te zetten, dat verlaagt de load op de servers en de frustraties bij de gebruikers.
            BMW MMMM

Comment

Op dit ogenblik van schrijven draait het forum heel goed (of relatief gezien), want 'k kan voor het eerst sinds weken weer snel navigeren en berichten plaatsen!
              BMW MMMM

Comment

Er zijn tig forums waar met geen mogelijkheid in te komen is.
                Nobody's Tomorrow is guaranteed.

Comment

Hmmm.... hier blijft het extreem traag gaan. Ik mis het oude forum...
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW E38 728i 1999
                  BMW F10 520da 2012

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -> sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Met snelheid van het forum heb ik vooral problemen als ik de smartphone gebruik, met de computer is dat veel minder het geval.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (VERKOCHT: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010

Comment

Storende reclame kan weeral, maar het forum goed laten werken blijkbaar niet ,mijn geduld raakt op.
                      Groeten Jan

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

minder verbruiken dan 15 liter = cilinders te weinig
                      Lancia Gamma Coupé 2500 ie 1981
                      Camaro rs convertible 1968
                      Nissan 370Z 2011
                      Corvette 1984

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                        Storende reclame kan weeral, maar het forum goed laten werken blijkbaar niet ,mijn geduld raakt op.
                        Reclame, ça va, maar om de 4 klikken een degoutante pop-up met Mazda of Honda reclame sluiten steekt ferm tegen.

Comment

Blij dat niet alleen ik het storend vind
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Heb hier nog geen extra reclame gezien...

https://adblockplus.org/nl/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Merci, werkt!

Comment

Ik moet nog altijd opnieuw inloggen... en op een iPad is dit forum helemaal niet meer leesbaar.
                                What a mess...

Comment

Dingen die ik jammer vind:
                                  -je hebt niet meer de tab waar je de laatste reacties ziet. Dit vind ik wel handig als ik om het uur eens op AF kwam, kon ik gemakkelijk zien wat er laatste uur van activiteit was op het forum & in welke topics.
                                  -Alles gaat nog een beetje traag maar is al veel beter
                                  -foto's updaten is een miserie. Ik wou een verkooptopic openen maar ben er mee gestopt toen voor de 4e maal er een error kwam met foto's te uploaden.

Vooral het 1e vind ik jammer want het beperkt (in mijn zicht) veel, je mist nu het globale overview..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Ik moet nog altijd opnieuw inloggen... en op een iPad is dit forum helemaal niet meer leesbaar.
                                    What a mess...
                                    Leuk.
                                    Op Android met Chrome geen probleem...
                                    Nooit moeten weten van die Apple-hype.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC

Werkt toch niet overal op?
                                      Kom nooit op het forum via pc.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                        What a mess...
                                        Je moet eens kijken of er www.autoforum.be staat. Als de www er niet staat moet je steeds opnieuw inloggen, met www er voor niet meer
                                        "Laten we lekker link gaan doen/Let's get dangerous"
                                        Current Bikes: '14 Ducati Monster 796 & '00 Kawasaki ER-5 Current Car: '12 Basic Premium Rommel Eend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Dingen die ik jammer vind:
                                          -je hebt niet meer de tab waar je de laatste reacties ziet. Dit vind ik wel handig als ik om het uur eens op AF kwam, kon ik gemakkelijk zien wat er laatste uur van activiteit was op het forum & in welke topics.
                                          -Alles gaat nog een beetje traag maar is al veel beter
                                          -foto's updaten is een miserie. Ik wou een verkooptopic openen maar ben er mee gestopt toen voor de 4e maal er een error kwam met foto's te uploaden.

Vooral het 1e vind ik jammer want het beperkt (in mijn zicht) veel, je mist nu het globale overview..
                                          Het is ook dat wat ik het meest mis.

Groeten Jan

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

minder verbruiken dan 15 liter = cilinders te weinig
                                          Lancia Gamma Coupé 2500 ie 1981
                                          Camaro rs convertible 1968
                                          Nissan 370Z 2011
                                          Corvette 1984

Comment

Working...
                                          X