Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slechte update

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Voor de update had je +100 nieuwe onderwerpen op een paar uur.
    Na 5 weken hebben ze dat nog niet eens gehaald.
    Zal dan toch meer zijn dan enkel de layout?
    +1
    Als het zo verder gaat, dan sterft dit forum aan een stille dood

Comment

Het kan gewoon onmogelijk werken zo. Je kan immers niet zien of er een nieuwe post is want daar zit vertraging op, er kan dus al geen discussie ontstaan.
      Naast al die fouten en de vertraging lijkt de functionaliteit ook nergens naar. Het is nergens zo, op geen enkel forum, dat je op de laatste post terecht komt in plaats van op de nieuwste. Waar haal je zoiets uit?
      Lay-out moet zo minimalistisch en functioneel mogelijk zijn, zo weinig mogelijk zinloze plaats verspild. Het omgekeerde van wat het is nu. Er was een prima voorbeeld van hoe het moest, hoe is het mogelijk van precies het omgekeerde te doen?
      Redelijk gênant om een perfect werkend forum zo te beschadigen, het is er gewoon mee gedaan eigenlijk. De schade is nu nog omkeerbaar denk ik maar dat zal niet lang meer zo blijven. Alle baat bij dus om het zo snel mogelijk over te laten aan een firma die wel thuis is in dergelijke materie. Hoeveel gaat dat kosten? Twee keer niets.

Op een haperend forum dat op sterven na dood is reclame plaatsen die openklapt waardoor je door het haperende forum verkeerd klikt en ongewild op de adverteerderswebsite terecht komt is echt wel onbeleefd en dom. En dat bij mensen die de laatste jaren al geterroriseerd worden door ongepaste pop-upreclame. Ik hoop dat er niet teveel verdiend wordt aan die reclame -dat zal alleszins gedaan zijn nu- want het is op zich een reden om hier weg te blijven.

Proficiat!
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Wat mij het meest van al stoort is als ik wil zien of er nieuwe posts zijn in bv. Advies, ik dit eerst moet openen telkens.
        Ze laten overal het laatste onderwerp zien maar zet er dan ook een datum en tijd aanduiding bij zoals op elk ander forum..

Comment

Yep....dit forum trekt op geen kl*ten meer...normaal lees ik hier elke dag maar de laatste weken ben ik er maar enkele keren meer op geweest.....
          Spijtig,zeer spijtig want ik las hier altijd zeer graag mee.
          Dan maar iets anders zoeken zeker..... veel zal hier niet meer veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            Yep....dit forum trekt op geen kl*ten meer...normaal lees ik hier elke dag maar de laatste weken ben ik er maar enkele keren meer op geweest.....
            Spijtig,zeer spijtig want ik las hier altijd zeer graag mee.
            Dan maar iets anders zoeken zeker..... veel zal hier niet meer veranderen.
            Ik kom maar heel af en toe nog is kijken om te zien of de problemen opgelost zijn want ik vind niets meer terug, of zeer moeilijk.
            Vraag mij af waarom er moest veranderd worden, alles werkte toch perfect? Een opfrissing van de layout zonder wijziging van de werking had veel beter geweest.

Comment

Omdat de oude software verouderd was misschien, en dat de oude versie misschien niet langer updates kreeg... in de oude versie zaten ook fouten (de zoek functie werkte al een hele tijd niet meer enz...)
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Windows 98 krijgt ook geen ondersteuning meer hé.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wie beheert dit eigelijk, wat je kan hier wel feedback geven maar je krijgt nooit een reactie of mededeling dat ze er mee bezig zijn of op de hoogte zijn of dergelijke..

Comment

Hmm, dan heb je niet alles gelezen.
                    Ze zijn er wel degelijk mee bezig hoor.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Hmm, dan heb je niet alles gelezen.
                      Ze zijn er wel degelijk mee bezig hoor.
                      Als ze er echt mee bezig waren hadden ze de oude versie wel even terug opgezet en de nieuwe versie op 1 of ander testomgeving gezet alvorens hier te experimenteren. Deze "bugs" zijn gewoon belachelijk. .

Plasti Dip België - Verwijderbare Rubbercoatings
                      AF lid? Stuur me een privébericht en ontvang een kortingscode (5%).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                        Als ze er echt mee bezig waren hadden ze de oude versie wel even terug opgezet en de nieuwe versie op 1 of ander testomgeving gezet alvorens hier te experimenteren. Deze "bugs" zijn gewoon belachelijk. .
                        Dat ze er verkeerd aan begonnen zijn klopt maar dat weten we al weken.
                        Maar het komt wel goed.
                        den borre

Int3x0r

Comment

Ondertussen komen hier wel al veel mensen niet meer hoor. Ik post ook nog heel weinig. Je kan geen discussie meer voeren. Is een enorme achteruitgang. Kan me niet voorstellen dat dit terug zo goed komt als de oude layout.

Comment

Je kan terug inloggen op Tapatalk.
                            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Ondertussen komen hier wel al veel mensen niet meer hoor. Ik post ook nog heel weinig. Je kan geen discussie meer voeren. Is een enorme achteruitgang. Kan me niet voorstellen dat dit terug zo goed komt als de oude layout.
                              Ik vind het ook heel onoverzichtelijk.....

Comment

Waar is het oude forum ?
                                http://www.photo-host.org/images/2016/12/21/M9mx7G.jpg
                                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                                  nostalgie zoals ook ...

Comment

Is er eigenlijk iemand bezig om het forum terug op rails te krijgen?
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW E38 728i 1999
                                    BMW F10 520da 2012

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -> sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                                      Is er eigenlijk iemand bezig om het forum terug op rails te krijgen?
                                      Ja hoor
                                      den borre

Int3x0r

Comment

Eindelijk terug op het forum via Tapatalk!! Lol echt een maand nie op't forum geweest omdat dat niet meer mogelijk was via Tapatalk. Hoorde ook dat hierdoor de activiteit op't forum serieus gedaale was. Hopelijk betert dat dan vanaf nu!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn
                                          Eindelijk terug op het forum via Tapatalk!! Lol echt een maand nie op't forum geweest omdat dat niet meer mogelijk was via Tapatalk. Hoorde ook dat hierdoor de activiteit op't forum serieus gedaale was. Hopelijk betert dat dan vanaf nu!

Ja dat was een hele soep maar met verenigende krachten is dit stuk al grotendeels opgelost.
                                          Nu nog een paar plug-ins herinstalleren.

Zo zie je maar dat er hier heel wat TT gebruikers zitten.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X