Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
    Dit is ook ronduit afschuwelijk, die radar sensoren in de gril.
    Tja, als je allerhande hulpmiddelen wil hebben omdat te kunnen besturen moet je toegevingen maken natuurlijk.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap een reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 52 reizen rond de wereld in 5474 dagen. Maar daar zal wel nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Ik vind de virtual cockpit in m'n golf ook een heel interessante toevoeging, ook hier is de bediening met knopjes op het stuur, maar dat is wel niet zo heel intuitief, moet je in het begin toch even op zoeken hoe het juist werkt.
      Hebt gij op uwe Golf Virtual Cockpit? Of Active Info Display? Dacht dat VW nog geen gebruik maakte van VC en wel van AID? Op mijne Tiguan is het dan ook AID.
      DS5 BlueHdi 180 '15.

Comment

oei wat is 't verschil? Het zal AID zijn idd denk ik.
        VW Golf 1.0 TSI DSG ComfortLine - http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...sg-comfortline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Brussel,

Ik vind het een lelijk ding, van binnen en buiten.
          De nieuwe A6 zal wel net zo lelijk worden.
          There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Tja, als je allerhande hulpmiddelen wil hebben omdat te kunnen besturen moet je toegevingen maken natuurlijk.
            Hulpmiddelen om vooral zelf niet te moeten sturen, wil je zeggen zeker?
            Met een beetje goede wil, kan het ook anders, hoor: bovenkant voorruit, koplambehuizing en achter het logo.
            Image result for lexus ls 500h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Hulpmiddelen om vooral zelf niet te moeten sturen, wil je zeggen zeker?
              Met een beetje goede wil, kan het ook anders, hoor: bovenkant voorruit, koplambehuizing en achter het logo.
              Image result for lexus ls 500h
              Lexus smoel lekker.
              There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
              X