Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DS 7 Crossback (2017)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto van de open kofferruimte zou ik wel eens willen zien.
    Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Dat goud is zowat de enige kleur waarin hij mooi is. Dus goede keuze. Is dat met de 8-trapsautomaat?
      8 idd, zeer zacht in de omschakeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stri Bekijk Berichten

8 idd, zeer zacht in de omschakeling
        Was ook een must, want die 6-traps in de DS5 was alles behalve aangenaam. Nu met de DSG 7 voel ik zelfs nog niet wanneer hij overschakelt. Bij 8 trappen dan al zeker helemaal niet meer. Alez, is te hopen.

Comment

• Twee nieuwe motorversies en nieuwe opties voor DS 7 Crossback

De DS7 Crossback wordt bereikbaarder door de komst van een nieuwe motor aan de onderkant van het assortiment. De 1.2 PureTech wordt tegelijk geïntroduceerd met de automaatversie van de BlueHDi.

De DS 7 Crossback is vanaf nu te bestellen met twee nieuwe motoren. Het benzine-aanbod wordt aangevuld met de 1.2 PureTech-motor met 130 pk en is gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak. Voor dieselrijders is de komst van de 1.5 BlueHDi met achttraps automaat goed nieuws. Deze motor was al verkrijgbaar met een handmatige versnellingsbak.

Naast de nieuwe motorversies voegt DS twee nieuwe opties toe aan het assortiment. Met Park Pilot is volledig automatisch inparkeren mogelijk. Dat betekent dat de auto niet alleen zelf stuurt, maar ook remt en gas geeft bij het manoeuvreren. De tweede nieuwe optie is een standkachel, waarmee de auto voorverwarmd kan worden. Deze optie is alleen te bestellen op de dieseluitvoeringen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Morgen testrit met eentje probeer de foto van de koffer niet te vergeten.

Comment

• Dat van het parkeren had ik thans al gelezen dat het erop zat voordat de eerste modellen geleverd waren. Dus vind het vreemd dat ze nu van een nieuwe optie spreken.

Comment

• musketier velgen voor ds7

Comment

Dat van het parkeren had ik thans al gelezen dat het erop zat voordat de eerste modellen geleverd waren. Dus vind het vreemd dat ze nu van een nieuwe optie spreken.
                  Stond inderdaad op de initiële prijslijst, maar nadien ging het er weer af...
                  Citroën DS5 BlueHDi (180 pk) - 03/2014

Comment

Was ook een must, want die 6-traps in de DS5 was alles behalve aangenaam. Nu met de DSG 7 voel ik zelfs nog niet wanneer hij overschakelt. Bij 8 trappen dan al zeker helemaal niet meer. Alez, is te hopen.
                    Het is wel een Aisin gebleven, dus qua werking toch anders dan de DSG, maar ik neem aan dat de 8-traps versie fel verbeterde tegenover de 6-traps versie
                    Citroën DS5 BlueHDi (180 pk) - 03/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iubitu Bekijk Berichten

Het is wel een Aisin gebleven, dus qua werking toch anders dan de DSG, maar ik neem aan dat de 8-traps versie fel verbeterde tegenover de 6-traps versie
                      Ik ga er vanuit hoe meer trappen hoe soepeler hij schakelt. De DS5 schakelde om ziek van te worden. Die voelde ge gelijk nen elestiek door de versnellingen gaan. De collega die er nu mee rijdt, die vervloekt hem ook. Die is trouwens alweer naar de garage. Ze krijgen de Ad-Blue niet gereset en hij kan nog 1000km rijden. Bij elk merk kunt ge gewoon bij tanken. Bij de DS5 kunt ge ook gewoon bij tanken ZOLANG dat lampke UREA niet brand. Op het moment dat da brandt, moogt ge nog zoveel AdBlue bij kappen als ge maar wilt, na 2400km zal die niet meer starten. Daarvoor moet ge naar de garage om te resetten en dat krijgen ze dus niet meer voor mekaar :-).

Wat mij betreft mag die auto aan de wall-of-shame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iubitu Bekijk Berichten

Stond inderdaad op de initiële prijslijst, maar nadien ging het er weer af...
                        Dat is zo een beetje zoals bij mij. In alle boekjes en catalogen stond dat de auto carplay had, maar die was nergens te vinden. Blijkbaar moet men dat bij de aflevering op 'enable' zetten via de pc van de garage. Maar toen werkte dat nog niet Dus iets aanbieden wat er niet is of niet werkt

Comment

• Auto rijdt zeer goed. Automaat werkt zacht adaptieve cc met stuurcorrectie gaat vlot wel niet tot de limiet gedreven. Achteraan verbazend veel voetruimte gezien de buitenafmeting. Comfort is zeker oke. In overweging wegen als er een opvolger nodig is voor de huidige gezinswagen. Was een diesel in so chic uitvoering met opera interieur

Comment

Working...
                          X