Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2017)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Löwe
    started a topic Audi RS3 (2017)

Audi RS3 (2017)

Audi heeft de RS3 berline voorgesteld. Hij beschikt over een nieuw vijfcilinderblok dat 400 pk en 480 Nm levert. De motor is bekend uit de TT RS. 0 naar 100 gaat in 4,1 seconden.
    Vmax kan optioneel tot 280 km/u worden opgetrokken. Het model krijgt standaard een zeventraps S tronic en 19 inch velgen. Keramische remmen zijn optioneel.
    De RS3 berline wordt in de zomer van 2017 gelanceerd in de VS en China. Een Europese startdatum of info over de Sportback is niet bekendgemaakt.

• The Pretender
    replied

Leave a comment:

• The Pretender
    replied
    HGP-turbo Audi RS3 Sportback 606 pk.

http://www.autobild.de/artikel/hgp-r...-13720191.html

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Ik pak u werk af

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
    Haha, ben met vakantie, jij mag dat!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Ik pak u werk af

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Klopt allemaal hierboven.

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten

Passend voor een 'fin de carrière' auto! Zo ga je er geen twee in BE tegenkomen...
    Bij mijn weten staat de teller op 5 Audi's over de hele wereld met dit kleur. Deze inclusief.

Leave a comment:

• Velarian
    replied
    Polar Blue -> Audi Exclusive

Passend voor een 'fin de carrière' auto! Zo ga je er geen twee in BE tegenkomen...

Leave a comment:

• Namaz
    replied

Speciale kleur inderdaad! Welke kleur is dat Metaxa? Customized? En is dat pareleffect?
    Misschien heb je dit reeds meegedeeld maar heb de 18 pagina's niet overlopen - scusi.
    Polar Blue -> Audi Exclusive

Leave a comment:

• Velarian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
    Dat exclusive kleurtje blijft machtig.
    Speciale kleur inderdaad! Welke kleur is dat Metaxa? Customized? En is dat pareleffect?
    Misschien heb je dit reeds meegedeeld maar heb de 18 pagina's niet overlopen - scusi.

Leave a comment:

• Speedhunter
    replied
    Dat exclusive kleurtje blijft machtig.

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Het spel is luid... Zelf zonder sportuitlaat.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
    Inderdaad nog geen slecht gedacht, hoe vergaat het jou trouwens met de wagen. T'is hier redelijk stil op dit forum. Nog geen filmpje van jou wagen Metaxa ? Benieuwd hoe hij klinkt zonder sportuitlaat... weinig te vinden trouwens.
    Prima! Rijdt goed hé maar rij er te weinig mee voor het ogenblik om hem beter te leren kennen. Is/was ook helemaal niet de bedoeling om daar dagelijks me buiten te komen. Het is een wagen die aangekocht is voor het eind van mijn beroepscarrière "te vieren" dat er binnen een 3-tal jaar zit aan te komen en voor na de activiteiten een wagen te hebben waar we ons mee kunnen uitleven.

Je gaat hier niet veel foto's of video vinden van mijn wagen, doe/hou ik bewust zo. We zullen hier nog wel even een detail foto plaatsen.

(waarschijnlijk één van de weinigen met gele callipers).

Ik vind het geluid zonder sportuitlaat in dynamic méér dan voldoende. Het blijkt trouwens niet echt veel te verschillen met ééntje mét sportuitlaat. Naar het schijnt is het zelfs een fractie van een frequentie lager maar met dezelfde db.
    Last edited by Metaxa; 15/06/2018, 19:54.

Leave a comment:

• Doohie
    replied
    Inderdaad nog geen slecht gedacht, hoe vergaat het jou trouwens met de wagen. T'is hier redelijk stil op dit forum. Nog geen filmpje van jou wagen Metaxa ? Benieuwd hoe hij klinkt zonder sportuitlaat... weinig te vinden trouwens.
    Last edited by Doohie; 15/06/2018, 18:55.

Leave a comment:

• The Pretender
    replied

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Slimme keuze, gezien het aantal wagens met keyless-entry die aan de lopende band gestolen worden.
    Precies, enige reden, daarom geen keyless-entry genomen daar we dit op de Allroad wel nog hadden aangevinkt.

Leave a comment:

• David67
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Neen, bewust voor gekozen.
    Slimme keuze, gezien het aantal wagens met keyless-entry die aan de lopende band gestolen worden.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied

Ouderwetse sleutel? Is daar een specifieke reden voor of is dit omdat dit een lager RS model is vergeleken met RS4 enz ?
    Neen, bewust voor gekozen.

Leave a comment:

• Velarian
    replied
    Zaterdag een mooie rit mee kunnen doen. Helemaal weg van zijn motor karakter.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
    Ouderwetse sleutel? Is daar een specifieke reden voor of is dit omdat dit een lager RS model is vergeleken met RS4 enz ?

Leave a comment:

• The Pretender
    replied

Leave a comment:

Working...
X