Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo C30

Een leuke aanwinst in de kleine-premium klasse: officieel Volvo C30

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,2279525

Knap !

Speciaal, maar mooi.

BMW 530d xDrive touring (E61 2009)

Comment

Comment

Comment

Zen achterste lijkt op de Micra.(zij-aanzicht)

Comment

Comment

Comment

De auto op de foto's ziet me er wel een pittig full-option dingetje uit. Een T4 of T5 ? De dubbele uitlaatjes lijken alleszins in die richting te wijzen...

Knappe opvolger van de 480.

Comment

Goh, de voorkant lijkt op een ingedeukte S40 en de achterkant is behoorlijk old fashion met die doorlopende lichten en grote achterruit, zo komt ie precies recht uit de jaren 80...

Maar tóch vind ik hem iets hebben; op de een of andere manier hebben die Zweden het weer voor mekaar gekregen om een klassieke, maar toch gedurfde wagen te creëren.. Chapeau!

Comment

Met welke motoren komt 'ie ?

Gokje :
                    • 1.6
                    • 1.8
                    • 2.0
                    • T5
                    • 1.6D
                    • 2.0D
                    • D5
                    Zoiets ?

Mooi motorenpallet om zich te meten met de A3, '1 en Sportcoupé. Al mist 'ie nog een topmotor om 't tegen de A3 3.2, S3, 130i en C 350 op te nemen. Blijft nog de vraag of het typische Volvo-cliëntele wel vraagt naar zo'n pk-monstertje ; de T5 lijkt me al pittig genoeg.

Comment

Een Volvo moet geen scheurijzer zijn,net zoals de Rover topmodellen (75 v8, 45 v6) is een power-in-reserve model meer dan genoeg,en dat is de T5 zeker en vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                        Een Volvo moet geen scheurijzer zijn,net zoals de Rover topmodellen (75 v8, 45 v6) is een power-in-reserve model meer dan genoeg,en dat is de T5 zeker en vast.
                        Die T5 zal idd wel goed vooruitgaan
                        Ik hoop dat ze er 300 pk gaan uithalen zoals in de S60/V70

Comment

Vergeet dat maar.

Dan zou 'ie C30 R gaan heten. De T5 zal, vermoed ik, net dezelfde motor zijn als in de S40/V50. Of misschien een klein beetje meer vermogen, om op papier toch bij de A3 3.2 aan te kunnen sluiten.

'k Vraag me trouwens af of er een C30 R zou komen. Volvo zit nog altijd met de zware kater van de S60/V70 R (de blokken blijven maar van de productieband rollen met minder vermogen dan opgegeven, alsof Volvo weet dat er teveel brokken zouden zijn als 'ie het volle pond van 300 pk zou leveren).

*denkt*

Eigenlijk moet die V8 toch ook in de kleinere modellen te lepelen vallen ?

Comment

Ik kijk al ruim een jaar met meer dan gewone belangstelling op z'n komst

Ik wil er eentje

Comment

Heinz geeft de T5 voor 790€ een krachtkuur van 240 naar 310pk en een koppel van 420Nm. Toch vrij behoorlijke specs lijkt me. Weet wel niet dat die blokken voor een dergelijk vermogen gemaakt zijn en de levensduur hard verkorten of niet. Of de D5 van 185pk naar 215pk en een koppel van 475Nm, dit ook voor 790€. Dan heb je toch serieuze spurtbommen veronderstel ik.
                              Last edited by Bmw3adept; 19/07/2006, 17:26.

Comment

Eindelijk !!!

Comment

Knap karretje maar die kunststoffen zijschorten storen me

Comment

De achterkant valt toch wat tegen, ik had liever de 2 trapeziumvormige pijpjes gezien, en de bumpers zouden een ander kleurtje mogen hebben zoals op de concept. Voor de rest hebben ze ook niet veel veranderd
                                    Skoda Octavia Combi GreenTec

Comment

Ziet er absoluut te smaken uit. Leuke verwijzing naar de 480 en consoorten

Comment

Ik was'm bijna vergeten, blij dat die er eindelijk is!! Volvo heeft echt iets nodig in die categorie.. Mooi vind ik hem niet op foto, maar ik ga zeker eens kijken als die in de showrooms zal staan.
                                        Ik ben nog benieuwder naar de prijs..

Comment

Working...
                                        X