Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vanbinnen subliem

vanbuiten hij heeft ne keer tussen de deur gezeten peisk

zo opeengestampt
    The relentless war on speed is nothing but an economic solution by politicians for problems they created themselves.

Comment

• Ik vind hem dik in orde! Enkel die spoiler op de cab staat me niet aan ... en die originele velgen trekken op geen kloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten

F*ck

Ik wil er eentje hebben.

Comment

• Ik vind dat stof in de deuren wel vet, TTTTTTT...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Ik vind dat stof in de deuren wel vet, TTTTTTT...
            Echt hè. Op een of andere manier vind ik dat een beetje retro, terug zoals in de jaren '80 ofzo.

Comment

• Ik wil er ook één Tijd dat er eens gewonnen wordt op Euromillions ofzo

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Ik vind hem te opgekropt, als ze hem iets langer hadden gemaakt (langere motorkap ), iets slanker zou hij nog mooier geweest zijn.
                  Dan gaat het concept van de TT verloren hé
                  Daarvoor hebben ze de R8 al uitgevonden.
                  Vorig model kon mij niet bekoren maar de huidige gaat de goede richting uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Ik vind hem dik in orde! Enkel die spoiler op de cab staat me niet aan ... en die originele velgen trekken op geen kloten.
                    Second that, en het interieur is helemaal
                    VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
                    Audi A6 Avant 2.0 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Ik vind hem dik in orde! Enkel die spoiler op de cab staat me niet aan ... en die originele velgen trekken op geen kloten.
                      da's ne grote kanshebber he?
                      voor welke zou je gaan?open of toe?

Comment

• waarom toch die spoiler!!! voor de rest zo mooi maar die spoiler doet alles stuk!

Comment

• Omdat het nodig zal zijn. Op de coupé vind ik het trouwens vet, enkel op de cabrio komt het verkeerd over

Comment

• Ik vind die achterspoiler op de coupé ook helemaal niet misstaan, wel integendeel!
                            BMW 530d xDrive touring (E61 2009)

Comment

• een spoiler op zich is niet verkeerd, maar heb je al die al eens goed in detail bekeken?? ga zondag is naar een tuning meeting, dan zie je op elke auto dit soort spoiler. Een spoiler is gepast bij deze wagen maar dan konden ze voor mij toch een veel beter oplossing voor vinden dan deze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                da's ne grote kanshebber he?
                                voor welke zou je gaan?open of toe?
                                De dichte variant staat op het lijstje maar toch niet bovenaan vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                  een spoiler op zich is niet verkeerd, maar heb je al die al eens goed in detail bekeken?? ga zondag is naar een tuning meeting, dan zie je op elke auto dit soort spoiler. Een spoiler is gepast bij deze wagen maar dan konden ze voor mij toch een veel beter oplossing voor vinden dan deze!
                                  Ik vind het een knappe spoiler, totaal niet te vergelijken met die mislukte spoilers op tuning meetings. Vind ik. Enkel op de cabrio oogt het ongelukkig.

Comment

• Ik vind die spoiler heel goed staan, zelfs op die cabrio. Vergeet niet dat die spoiler bij deze wagen moet zorgen voor voldoende neerwaartse druk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik vind die achterspoiler op de coupé ook helemaal niet misstaan, wel integendeel!
                                      'k vind het ook niet mis eigenlijk.. op de roadster wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Escuro Bekijk Berichten
                                        Dan gaat het concept van de TT verloren hé
                                        Daarvoor hebben ze de R8 al uitgevonden.
                                        Vorig model kon mij niet bekoren maar de huidige gaat de goede richting uit.
                                        Nee in mijn hoofd lijkt hij niet op de R8.

Comment

• http://pdfserver.datacase.ch/pdf/ama...te/TT_RS_d.pdf

de zwitserse prijslijst! wisselkoers is 0.6510 let op, gebruik het eerder als een indicatie, de echte prijs zal zeker een 5a10% lager liggen, want de mannen van Amag(de importeur van VAG) zijn ware dieven... (daarom dat m'n vader, tot hun grote frustratie, z'n wagens importeert vanuit Duitsland , wat ons echter al verdacht grote facturen heeft opgeleverd...)

Comment

Working...
                                          X