Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PEUGEOT Lovers

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

MX5?
    Ja ne Mazda MX-5 e. Spijtig da Peugeot zo niets in dienen aard heeft. Den RCZ ja ma die maken ze ni meer en is ook geen cabrio.
    Last edited by Geert; 19/05/2017, 16:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ja ne Mazda MX-5 e. Spijtig da Peugeot zo niets in dienen aard heeft. Den RCZ ja ma die maken ze ni meer en is ook geen cabrio.
      Wat is er mis met ne mazda dat ge ne peugeot wilt?
      Als ge gene MX5 wilt en zoiets in dat genre, koop dan ne Fiat spider
      DS5 BlueHdi 180 '15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wat is er mis met ne mazda dat ge ne peugeot wilt?
        Als ge gene MX5 wilt en zoiets in dat genre, koop dan ne Fiat spider
        Helemaal niets, ik zei dat die Peugeot 308 het alternatief was. Soms moet men moeilijke keuzes maken, veel te veel keuze! Maar zeer tevreden over de MX-5!
        Ik zou het zelf zien zitten om met een pick-up te rijden, eigenlijk zou ik voor elke dag van de week nen andere wagen moeten hebben.

Comment

• Wie niet
          DS5 BlueHdi 180 '15.

Comment

• Wat een lof voor de Pug
            Can a small French hatch from 1991 really compete against the greatest 911 ever made?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Wat een lof voor de Pug
              ik versta heel goed wat hij bedoelt, rijplezier heeft niks te maken met pk's, snelheid of wat weet ik nog allemaal.
              Heb vroeger een Clio3 RS gehad, goede wagen daar niet van, maar na een tijdje vond ik die niet speels genoeg meer.
              Nu heb ik een (licht aangepaste) 106 rallye en die raak ik maar niet beu, integendeel, da's altijd weer glimlachen

Comment

• Idd ,heb reed zelf 24 jaar geleden met een 106 XSi gereden ,vriend van me had een rallye, was nog puur rijden.

Comment

• of een Xsi ja, ook leuk :-)

Comment

• Een 505 break, in het obligate beige, met werkgerief op de portebagage.
                    Kan niet kapot.

Een van de weinige die niet de oversteek van de mediteranee gedaan heeft, waarschijnlijk
                    2016 Mercedes C200d kombi Avantgarde

Comment

• Die zie je hier niet meer rijden, behalve deze dan.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• PEUGEOT 604 sl (1976; 2,7 l/136 PS)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2015 - Mercedes GLA 200d (136pk) Urban in Cosmoszwart

Comment

• Peugeot 504 (1970)

Last edited by Jocar; 2 Weken Geleden.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Peugeot 404 (1960-1981)

Comment

• Peugeot 504 V6 Cabrio

Comment

• Peugeot 306 Cabrio

Comment

• Ne slappe krakende cabrio.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gaan met die banaan.
                                    2016 Mercedes C200d kombi Avantgarde

Comment

• blijft toch de mooiste van zijn tijd
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                      X