Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda lovers

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • ICEFARMER
    started a topic Honda lovers

    Honda lovers



    Het viel mij op dat er op geen Honda topic meer is.
    Daar er toch wel enkele wagens zijn die mij aanspreken vond ik dat er terug een topic geopend moest worden.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ik weet ze stonden hier al dikwijls,maar zijn nog steeds prachtig om terug te zien

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Last edited by ICEFARMER; 10/12/2007, 02:29.

  • The Pretender
    replied
    Starring: Honda Civic Type-R.

    Leave a comment:


  • The Pretender
    replied
    Honda Element.

    Leave a comment:


  • The Pretender
    replied
    What a difference 51 years makes Contrasting view of Honda N360, 1967and Honda N-One, 2018. Honda have recently revised their Kei-car.









    Leave a comment:


  • David67
    replied
    Misschien nog te doen voor een kleine Jap, maar ik zie me daar zelf niet inzitten. Denk dat ik dan een schoenlepel nodig heb.

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Honda Z600 (1970 - 1974)

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Honda S800 (1966 - 1970)

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Honda Accord (1986)

    In 1976 werd de Accord door Honda in eerste instantie als tweedeurs hatchback geïntroduceerd. Een jaar later werd de vierdeurs sedan aan het gamma toegevoegd. De tweede generatie van de Accord volgde zes jaar later en had een primeur te pakken: het was de eerste auto van een Japans merk die (ook) in Amerika werd geproduceerd. Hij rolde daar in 1982 voor het eerst van de band in Honda's Marysville Auto Plant in Ohio.

    Deze tweede generatie werd in september 1981 aan het publiek gepresenteerd. Gelijk verscheen er naast de hatchback de vierdeurs sedan. Leverbaar was een 1.6 of 1.8 met daarbij verschillende uitrustingsniveau's. Zo was de LX standaard uitgerust met airco, cruise control, een cassette-radio en een digitale klok. Een EX werd standaard aangedreven door een viertraps automaat. Met een leeggewicht van 1.000 kilogram was de Accord lichter en daardoor ook zuiniger dan concurrenten.




    Leave a comment:


  • The Pretender
    replied

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    HONDA PRELUDE 1 (1979-1982)

    Het kleine Japanse merk Honda komt op de Personenauto RAI van 1979 met een nieuwe coupé, die de toon zet voor de komende generatie automodellen van Honda: de Prelude. De stoere, ruim vier meter lange coupé is gebaseerd op de Accord.
    Aan de ergonomie van het dashboard is bijzonder veel aandacht besteed. Alle meters en bedieningselementen moeten overzichtelijk en makkelijk te bedienen zijn. Opvallend is de gecombineerde snelheidsmeter/toerenteller. Aan de rechterzijde van het instrumentarium is een radio met zeer compacte afmetingen direct onder handbereik geplaatst. Standaard wordt een elektrisch bediend schuifdak van transparante kunststof gemonteerd, met verschuifbare zonwering.
    Onder de motorkap werkt een 1,6-liter viercilinder met 80 pk. Daarmee haalt de sportieve Prelude een topsnelheid van ruim 160 km/h. De klant heeft keuze uit een handgeschakelde vijfbak of een 2-traps Hondamatic, Honda’s eigen automaat. In 1982 wordt de oer-Prelude opgevolgd door de tweede generatie, met nieuwe motoren en een nieuw design.










    Leave a comment:


  • The Pretender
    replied
    Starring: Acura NSX GT3.

    Leave a comment:


  • The Pretender
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Honda Civic 1(1972-1979)



    Zo'n één heeft mijn moeder nog gehad, motor liep als een tierelier maar de body was kuit verrot.

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Honda Civic 1(1972-1979)









    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    De Honda Accord Aerodeck is waarschijnlijk één van de opmerkelijkste auto’s uit de geschiedenis van de middenklasser. Driedeurs shooting brakes met klapkoplampen waren destijds sowieso uiterst zeldzaam.

    De Accord Aerodeck was een opvallende variant van de derde generatie van de Honda Accord, die tussen 1986 en 1989 wereldwijd te koop was. Bij een snelle blik kon je de Aerodeck wellicht nog aanzien voor een Civic uit die tijd, maar een nadere inspectie leert dat de auto aan alle kanten een stuk groter is dan z'n populaire broertje. Z'n lengte wordt geaccentueerd door het extra zijruitje; de bovenkant van de achterklep bestaat eveneens uit glas. Het scharnierpunt bevindt zich daardoor ver naar voren.

    Ook met de neus is iets opmerkelijks aan de hand. De klapkoplampen geven de Aerodeck een nadrukkelijk sportief aanzien en onderscheiden hem duidelijk van de sedan- en hatchbackversies van Honda's D-segmenter. Althans, in Europa. Elders op de wereld, waaronder ook in Japan en de VS, kreeg ook de vierdeurs Accord deze neus. Voor de Amerikanen was het een troostprijs, want de markante Aerodeck ging aan die markt voorbij.

    De naam 'Aerodeck' bleef overigens niet voorbehouden aan deze auto en kwam later terug op reguliere stationwagenversies van de Accord en Civic. De shooting-brake-Accord bleef een unieke verschijning in z'n segment en heeft tot op heden eigenlijk geen soortgenoten.











    Leave a comment:


  • ikbenben
    replied

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    fast family coupe

    volgens mij houden ze ervan de mensen een glimlach om de mond te toveren

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied



    Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Gixxer
    replied
    Vooral in de "lovers" topics gaat het mis, als ze al kunnen geopend worden.

    Leave a comment:


  • Ralphke
    replied
    Jammer dat ik quasi geen foto's meer zie via TT!

    Verstuurd met de postduif.

    Leave a comment:

Working...
X