Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Run flat of geen run flat

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• George_S
    started a topic Run flat of geen run flat

Run flat of geen run flat

De vraag is duidelijk: run flat or not to run flat.
    Vraag betreft de x3 of x5 die 40k km per jaar doet.

Persoonlijk houd ik van comfort, maar ik bestelde toch de run flat. Nu twijfel ik...

• Doa
    replied
    nog nooit nodig gehad maar blij dat benzen wel zo'n klein reserve wiel hebben

Leave a comment:

• sunking
    replied
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...de-lekke-band/

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    voor uw BMW? kan je dat opbergen onder de koffervloer?
    Ja, voor de BMW. Neen, geen plaats onder de koffervloer. Los in de koffer, deed ik bij m'n E91 ook.

Leave a comment:

• sunking
    replied
    voor uw BMW? kan je dat opbergen onder de koffervloer?

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Vermits ik komende zomer een drietal weken door Frankrijk ga rijden en ik liever zelf de controle heb over een lekke band dan beroep te moeten doen op een pechverhelpingsdienst, heb ik gisteren een 17" alu noodloopwieltje besteld. Zou net moeten passen i.c.m. de M-sport remmen.

Ook met de magazijnier nog gepraat over de beruchte RFT's. Hij bevestigde ook nog eens de verhalen over gebroken velgen en dat BMW stilaan terugkomt van RFT door meer en meer modellen aan te bieden zonder RFT.

Leave a comment:

• Senna4ever
    replied
    Maar dan zal daar wel geen ster band opzitten waarop de hele ophanging berekend is
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Voor 70 euro extra krijg je bij Dacia een volwaardig reservewiel (geen noodloopwiel) met sleutel en krik. Onze premium merken zouden daar beter een voorbeeld aan nemen.
    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik heb nu nog recht op twee jaar gratis BMW Service Mobility (5 jaar bij aankoop van een nieuwe wagen). Maar daarna is 't gedaan, en ik heb een lekke band toch liever zelf in de hand.
    Bij mij blijft dat levenslang zolang het onderhoud bij een officiële garage gebeurd.

Leave a comment:

• On_Slow
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
    Jamaar, bij andere merken krijg je doorgaans 4 volwaardige wielen. Reeds gemonteerd.
    en een hoop andere brol erbij zodat hij onnoemelijk zwaar wordt en ze dan maar besparen op het reservewiel.

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Ik heb nu nog recht op twee jaar gratis BMW Service Mobility (5 jaar bij aankoop van een nieuwe wagen). Maar daarna is 't gedaan, en ik heb een lekke band toch liever zelf in de hand.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Ik heb niks en ben afhankelijk van de pechdiensten.
    Tot nu toe al 2x heel snel geholpen.

Leave a comment:

• George_S
    replied
    Dank je.

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
    Jamaar, bij andere merken krijg je doorgaans 4 volwaardige wielen. Reeds gemonteerd.
    Amai, da's een keigoei!

Leave a comment:

• George_S
    replied

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Voor 70 euro extra krijg je bij Dacia een volwaardig reservewiel (geen noodloopwiel) met sleutel en krik. Onze premium merken zouden daar beter een voorbeeld aan nemen.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Ik heb tot nu toe in al mijn auto's een reservewiel gehad (ook nu in de Megane) en hoop eerlijk gezegd dat dat in de toekomst ook nog mogelijk gaat zijn.

Anders lijkt het mij beter om een echt reparatiesetje te kopen ipv die brol die ze standaard bij de auto leveren.

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Die kitjes zijn inderdaad niet goed. Het beste is nog altijd een reservewiel. Maar ja, dat kost geld hé.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...-lekke-banden/

Leave a comment:

• sunking
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Mwah, er is altijd wel plaats voor een kleine opblaaskit. Die heb ik ook in de MX-5 liggen, neemt nauwelijks plaats in.
    Zo goed zijn die kitjes blijkbaar toch niet.
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...-lekke-banden/

Leave a comment:

• sunking
    replied
    DUS, conclusie, RFT gewoon afvoeren? Wil er iemand dat eens gaan uitleggen in München aub.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Toen ik mijn 3-reeks had, heb ik uiteindelijk ook niet geswitched naar non-RFT, omdat er geen plaats is voor een reservewiel. Da's het probleem, je bent bijna verplicht om RFT te nemen, tenzij als je het niet erg vindt om je te laten takelen als je dan toch eens plat rijdt.
    Mwah, er is altijd wel plaats voor een kleine opblaaskit. Die heb ik ook in de MX-5 liggen, neemt nauwelijks plaats in.

Leave a comment:

Working...
X