Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    topsnelheid van 256km/u..
    Da's dus sneller dan een Macan S met 3,0-liter V6 biturbomotor met 340 pk ... je zou maar gek zijn om nog een Porsche op je oprit te willen ...

    Comment


    • #62
      Menne auto sta overal op internet! Er sta zelfs powered by dielis op..

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Da's dus sneller dan een Macan S met 3,0-liter V6 biturbomotor met 340 pk ... je zou maar gek zijn om nog een Porsche op je oprit te willen ...
        Met het verschil dat een macan dit wel deftig kan volhouden en er op voorzien is omdeze snelheden aan te kunnen.

        Op de teller zal een macan ook wel 270+ gaan.

        De 911 gaat volgens de boekskes 304, maar irl gaat de teller vlotjes tegen de 320.

        Want nogmaals het is een tellersnelheid. Precies moeilijk om te begrijpen voor sommige mensen

        Comment


        • #64
          Lijkt me logisch dat alles is doorgegeven aan autotaks (meer fiscale pk) en verzekering. Anders zou ie zijn auto niet met nummerplaat en al op internet zetten goed wetende dat die mannen forums als deze ook volgen om misbruiken op te sporen.

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            Lijkt me logisch dat alles is doorgegeven aan autotaks (meer fiscale pk) en verzekering. Anders zou ie zijn auto niet met nummerplaat en al op internet zetten goed wetende dat die mannen forums als deze ook volgen om misbruiken op te sporen.
            serieus? zijn er al zulke gevallen bekend?!

            aan die mannen: khem nog geen chips laten zetten

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
              serieus? zijn er al zulke gevallen bekend?!

              aan die mannen: khem nog geen chips laten zetten
              Tuningkid, die nu heel toevallig niet meer reageert, is hier ooit begonnen dat zijn 320d in beslag werd genomen

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                Lijkt me logisch dat alles is doorgegeven aan autotaks (meer fiscale pk)
                Fiscale PK is gebaseerd op de cilinderinhoud, deze is niet gewijzigd dacht ik ?

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  Fiscale PK is gebaseerd op de cilinderinhoud, deze is niet gewijzigd dacht ik ?
                  Deze is inderdaad niet gewijzigd..

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Tuningkid, die nu heel toevallig niet meer reageert, is hier ooit begonnen dat zijn 320d in beslag werd genomen
                    niet te schatten... gewoon omdat hij hem gechipt had?

                    kdacht dat "die mannen" met serieus zaken bezig waren, zoals btw carrousels e.a.!

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                      niet te schatten... gewoon omdat hij hem gechipt had?

                      kdacht dat "die mannen" met serieus zaken bezig waren, zoals btw carrousels e.a.!
                      Was niet waar dat verhaal, is nu gewoon bezig met zijn persoonlijke vendetta tegen Geert van DVX.

                      Comment


                      • #71
                        Klopt inderdaad , verkeersbelasting blijft gelijk. Je betaalde indertijd alleen maar meer BIV op een dieseltje van 175 pk 1600 cc dan op eentje van 90 pk 1600 cc zoals ie ingeschreven werd. Nu is dat voor Vlaanderen gebaseerd op Euro normen en CO2 uitstoot die waarschijnlijk wel veranderd zullen zijn na die tuning. Een kennis van mij heeft inderdaad ooit eens zoiets meegemaakt met de wegentaks (motor vervangen door één met meer cc en niet aangegeven).
                        Last edited by spitsmuis; 02/08/2014, 22:08.

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Was niet waar dat verhaal, is nu gewoon bezig met zijn persoonlijke vendetta tegen Geert van DVX.
                          ah ok, anders wel goed café-toogverhaal

                          Comment


                          • #73
                            Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....
                            Volgens de Belgische wet zijn grotere remmen onveilig en mogen ze bijgevolg niet geplaatst worden....lang leve Belgistan
                            Polo 6n 1.4

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                              Een kennis van mij heeft inderdaad ooit eens zoiets meegemaakt met de wegentaks (motor vervangen door één met meer cc en niet aangegeven).
                              Als het niet aangegeven was, hoe kan het dan geweten zijn ? ...

                              Denk dat de problemen pas beginnen als je het aangeeft.

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                Klopt inderdaad , verkeersbelasting blijft gelijk. Je betaalt alleen meer BIV op een dieseltje van 175 pk 1600 cc dan op eentje van 90 pk 1600 cc zoals ie ingeschreven werd. Een kennis van mij heeft inderdaad ooit eens zoiets meegemaakt met de wegentaks (motor vervangen door één met meer cc en niet aangegeven).
                                ja als je motor vervangt kunnen ze het zien aan het chassis-nr...

                                dus als je een chip steekt na 1 jaar bv., dan moet je m terug inschrijven voor de BIV? of wordt een BIV-toeslag opgemaakt?

                                Comment


                                • #76
                                  Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

                                  Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                  Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....
                                  Dat is zelfs ronduit misdadig en de chiptuner die deze vermogenswinst mogelijk heeft gemaakt is medeplichtig. Banden zijn ook niet gehomologeerd voor zo'n snelheden.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Banden zijn ook niet gehomologeerd voor zo'n snelheden.
                                    Ik had hier graag bewijzen van gehad..

                                    Comment


                                    • #78
                                      Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

                                      Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Dat is zelfs ronduit misdadig en de chiptuner die deze vermogenswinst mogelijk heeft gemaakt is medeplichtig. Banden zijn ook niet gehomologeerd voor zo'n snelheden.
                                      Y-banden man.

                                      Op banden moogde nooit besparen

                                      Reden dat de mini niet boven de 200 komt. Zijn continental rommelbanden met een max van 210

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                        Ik had hier graag bewijzen van gehad..
                                        Ik moet hier niks bewijzen want het is pure logica: uw standaard bandjes van uw A1 zijn niet gehomologeerd om zo'n geschifte snelheden boven 200km/h te halen. Dat kan je zien aan de snelheidsindex die op de banden staat.

                                        Je valt hier keer op keer zwaar door de mand kerel.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Snelheidsindex Y -> V max = 300 km/u.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X