Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Mooie duitse autobaan, mooie zomerdag, lange versnellingsbak verhouding en gaan. Samen met een leon en mini cooper S
    heeft door tuning misschien meer dan 179 of 186 pk? is dat getest op testbank?
    Last edited by Steven231; 02/08/2014, 18:02.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
      Allemaal rustig blijven hé, het was maar een vraag... Zoals gezegd denk in niet dat ik garantie zal krijgen op de motor, eendert wat ze zeggen lijkt het mij onmogelijk om aan te tonen dat de fout bij de tuning ligt. Nu was ik stage 3 inderdaad niet van plan omdat me dat toch zeer veel pk winst lijkt en ik kan moeilijk geloven dat dit dan niet schadelijk kan zijn voor de motor. Zoveel marge bouwen ze nu toch ook weer niet in? Stage 1 lijkt mij zeker te overwegen en misschien dat ik zelf een sport luchtfilter en uitlaat kan plaatsen om er toch nog wat pk's uit te persen, op een veilige manier dan
      Waarom zou je daar een andere uitlaat opsteken? Zie het nut hier totaal niet van in... Je rijd wel "maar" met een 1.6 diesel eh!! Gewoon stage 1 en ander filterpaneel erin en voor de rest afblijven! Wel filter vervangen voor de tuning

      Mvg,
      BMW 118D E87 M-pack

      Comment


      • #43
        Ik nodig bij deze iedereen die dit niet geloofd aanwezig te zijn bij de volgende rondrit die word georganiseerd.. Ik zal dan speciaal tijd vrijmaken voor met iedereen afzonderlijk een testrit te maken.. Ibifaho zal mij bevestigen als ik zeg dat de originele werkelijke snelheid (193km/u) in 4de versnelling ook gaat (4400tpm) dan heb je de 5de nog over eh

        Comment


        • #44
          Een 5de die nog eens extra lang is, toch iet waar die eco karren goed voor zijn
          Statistics

          Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
          Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand


          Comment


          • #45
            Tot 4300tmp eh Namaz

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
              Waarom zou je daar een andere uitlaat opsteken? Zie het nut hier totaal niet van in... Je rijd wel "maar" met een 1.6 diesel eh!! Gewoon stage 1 en ander filterpaneel erin en voor de rest afblijven! Wel filter vervangen voor de tuning

              Mvg,
              Aangezien beter luchtinvoer + betere luchtafvoer = meer pk?
              Last: 2013 Ford Fiesta Trend 1.25i 44kw 60 pk benzine
              [B]Now: 2010 Audi A3 8P 1.6 TDI 105 PK

              Doctor said I need ritalin...
              I told him all I need is a stick shift

              Comment


              • #47
                De kosten dieje daarvoor moet maken zijn de winst niet waard imo

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  De kosten dieje daarvoor moet maken zijn de winst niet waard imo
                  Spreek je nu over chiptuning of het veranderen van de uitlaat er bij?
                  Dat kan inderdaad goed het geval zijn daarmee dat ik het hier vraag.

                  En met te blijven discussiëren of iemand al dan niet een zekere snelheid behaald heeft komen we niet echt verder he! (Niet naar jou gericht)
                  Last: 2013 Ford Fiesta Trend 1.25i 44kw 60 pk benzine
                  [B]Now: 2010 Audi A3 8P 1.6 TDI 105 PK

                  Doctor said I need ritalin...
                  I told him all I need is a stick shift

                  Comment


                  • #49
                    In principe zou ik graag zo veel mogelijk pk's uit mijn auto halen op een manier waarop ik geen bakken met geld moet uitgeven, de motor niet naar de KL**** rijd en toch liefst nog door de keuring geraak
                    Last: 2013 Ford Fiesta Trend 1.25i 44kw 60 pk benzine
                    [B]Now: 2010 Audi A3 8P 1.6 TDI 105 PK

                    Doctor said I need ritalin...
                    I told him all I need is a stick shift

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
                      Spreek je nu over chiptuning of het veranderen van de uitlaat er bij?
                      Dat kan inderdaad goed het geval zijn daarmee dat ik het hier vraag.

                      En met te blijven discussiëren of iemand al dan niet een zekere snelheid behaald heeft komen we niet echt verder he! (Niet naar jou gericht)
                      Voor die uitlaat.

                      stage 1 is zeker voldoende om nog een serieuze marge qua veiligheid over te hebben. Wel laten doen bij een goeie tuner. Geen filetjes plakker. Is bij mijn leon een beetje misgelopen

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
                        Aangezien beter luchtinvoer + betere luchtafvoer = meer pk?
                        Nu mag je uw winst in PK's eens raden bij een 1.6 diesel...
                        BMW 118D E87 M-pack

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                          Nu mag je uw winst in PK's eens raden bij een 1.6 diesel...
                          Welja veel gaat dat niet zijn, maar heb ik geen idee van hé. Anders zou ik de vraag ook niet stellen. Iedereen was ooit een noob
                          Last: 2013 Ford Fiesta Trend 1.25i 44kw 60 pk benzine
                          [B]Now: 2010 Audi A3 8P 1.6 TDI 105 PK

                          Doctor said I need ritalin...
                          I told him all I need is a stick shift

                          Comment


                          • #53
                            Gade op circuit rijden of enkel op straat wat extra vermogen gebruiken?

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Zeker een aanrader!! Ik heb zelf een audi a1 stage 3 en rij nu al bijna 85000 km zonder problemen.. Heb 179pk en 379 nm koppel.. Nog altijd originele remmen +origineel vliegwiel en koppeling.. Mijn rijstijl is zo extreem dat ik bij mezelf denk "da wilt precies ni kapot.. Heb in Duitsland (waar het mag) , een topsnelheid van 256km/u.. Audi kan dit in principe niet zien bij de 1.6tdi motoren.
                              Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....
                                Hier moek wel mee akkoord gaan

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                  Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....
                                  Ik rij ook niet alle dagen die snelheden..

                                  Comment


                                  • #57
                                    Zijn al die motorische veranderingen aan 1-CNW 164 doorgegegeven aan de verzekering en DIV ? Anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen denk ik....

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                      Zijn al die motorische veranderingen aan 1-CNW 164 doorgegegeven aan de verzekering en DIV ? Anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen denk ik....
                                      Dat is nogal logisch hé. Enfin doorgeven aan verzekering toch.
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                        Zijn al die motorische veranderingen aan 1-CNW 164 doorgegegeven aan de verzekering en DIV ? Anders zou je wel eens problemen kunnen krijgen denk ik....
                                        Man steekt gij gewoon tijd in het zoeken naar men nummerplaat?! Hoe zielig is da! Ja ge hebt gelijk.. Menne verzekeringsagent weet dit.. Kun je mij dit even laten weten wie dit is.. Ik ben nu de naam vergeten.. Nu ge toch bezig bent.. Sterk werk!

                                        Comment


                                        • #60
                                          dbr2 is Big Brother

                                          Comment

                                          Working...
                                          X