Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heinz vs. PPE

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik reed zo'n 5-10min op topsnelheid op de autobaan, toen kreeg ik op de boordcomputer een motorstoring en het "opwarmlampje" begon te flikkeren. Ik ben daarna rustiger gaan rijden en heb de auto uitgezet. Ik heb hierna geen melding meer gehad. Iemand enig idee wat dit is? Moet ook zeggen dat de auto erg warm wordt bij normale temperaturen, je hoort meteen de ventilator draaien als je ergens 1min staat. Eerst had ik dit nooit.
    Scirocco 2.0tdi
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
      Ik reed zo'n 5-10min op topsnelheid op de autobaan, toen kreeg ik op de boordcomputer een motorstoring en het "opwarmlampje" begon te flikkeren. Ik ben daarna rustiger gaan rijden en heb de auto uitgezet. Ik heb hierna geen melding meer gehad. Iemand enig idee wat dit is? Moet ook zeggen dat de auto erg warm wordt bij normale temperaturen, je hoort meteen de ventilator draaien als je ergens 1min staat. Eerst had ik dit nooit.
      Logisch hoor....je blok krijgt nu best wel wat meer te verduren. Temperatuur ligt direct al wat hoger
      2001 BMW E39 540i Touring
      2000 Suzuki GSX-F 600

Comment

• Ik heb indertijd mn 525D laten chippen bij Heinz, ging voelbaar een stuk sneller, maar roette ook heviger bij volgas... op een warme zomerdag, ff wat stoplichtsprintjes gedaan op weg naar Gentse fietse... remmen voor de rode lichten en damn, ik dacht dat em in brand stond, mn uitlaat bleef maar fikken en roeten haha... spel moeten afzetten, minuutje laten afkoelen en dan terug doorgereden alsof er niks aan de hand was MickyMachien was er ook bij die dag, hemels

Nu is mn 3.0CDI gechipt bij PPE, volledig naar eigen wensen, super service en tot dusver geen problemen en al zeker gene roet... maar dat komt wss door de roetfilter die erin steekt ... benieuwd wanneer die es gaat ontploffen

Ochja, het went allemaal héééééééééééééél erg snel, geloof me vrij ! Blijft wel leuk natuurlijk om TDI'kes los te trekken met mn busje of zoals onlangs een super johnygebakje voor te blijven en zn blond vriendinneke vol ongeloof kijken naar mij bij de volgende lichten, heb haar een knipoog gegeven en ben er terug vandoor gestoven hahaha... moet pijn gedaan hebben voor die gast.... das onbetaalbaar natuurlijk, dus wel chippen ??? LOL
        Audi S3
        Mercedes Viano 3.0CDI X-Clusive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Logisch hoor....je blok krijgt nu best wel wat meer te verduren. Temperatuur ligt direct al wat hoger
          Daar ben ik tot nu toe wel tevreden van, tijdens de Ardennenrit ook goed gas gegeven en het viel toch allemaal goed mee qua temperatuur. De olie stond iets hoger vergeleken met vroeger na dergelijke ritjes, maar dan spreek ik over 2-3 °

Comment

Ik reed zo'n 5-10min op topsnelheid op de autobaan, toen kreeg ik op de boordcomputer een motorstoring en het "opwarmlampje" begon te flikkeren. Ik ben daarna rustiger gaan rijden en heb de auto uitgezet. Ik heb hierna geen melding meer gehad. Iemand enig idee wat dit is? Moet ook zeggen dat de auto erg warm wordt bij normale temperaturen, je hoort meteen de ventilator draaien als je ergens 1min staat. Eerst had ik dit nooit.
            Weer vakwerk van Heinz. 200% betrouwbaar zeiden ze zeker?
            Maar dit is dus niet normaal, ga ermee terug voor ge de motor kapot rijdt.
            Last edited by ddk; 09/07/2009, 11:45.
            My GTI is powered by Chuck Norris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Tiens, ik dacht dat de Multitronic niet te tunen was ?
              Dan nodig ik je toch eens uit voor een stoplichtsprintje
              136pk -> 172.7pk en daarbovenop nog iets zuiniger met een normale rijstijl..
              Audi A4 Avant 2.0 TDI S-Line Multitronic

Comment

• ben benieuwd wat het geeft na 150.000km
                Ich arbeite nur unter Druck, Ladedruck.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                  136pk -> 172.7pk en daarbovenop nog iets zuiniger met een normale rijstijl..
                  Bij ABT of Heinz en co?

En verder goed resultaat .?
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Zou toch eens laten nakijken... Ben net terug uit verlof en heb er 3200km opzitten met de A3 (Italy ). Eveneens een 2.0TDI CR 136pk. Mijn wagen staat afgesteld met een stage 1 (dus normale) op maat tuning die 187pk en 405Nm oplevert. Ik heb in Duitsland waar het toegelaten was altijd tussen 190-230 zitten rijden zonder enig probleem. Ik kan al denken wat het probleem is maar best dat je even langsgaat bij uw tuner.
                    The place for tailor made chiptuning!!!

Audi A3 Ambition S-line 3.2 24V S-Tronic

Comment

• Ik heb mijn vorige diesels altijd laten chippen bij Heinz en ben daar altijd zeer tevreden over geweest, geen roet of nix!!
                      3 stuks en nooit problemen mee gehad
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                        Bij ABT of Heinz en co?
                        En verder goed resultaat .?
                        Bij Apecbelgium en inderdaad wel een zeer goed resultaat!

Groeten,
                        Sven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                          Deal !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Deal !
                            Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keyserke Bekijk Berichten
                              Zou toch eens laten nakijken... Ben net terug uit verlof en heb er 3200km opzitten met de A3 (Italy ). Eveneens een 2.0TDI CR 136pk. Mijn wagen staat afgesteld met een stage 1 (dus normale) op maat tuning die 187pk en 405Nm oplevert. Ik heb in Duitsland waar het toegelaten was altijd tussen 190-230 zitten rijden zonder enig probleem. Ik kan al denken wat het probleem is maar best dat je even langsgaat bij uw tuner.
                              Ja ik had hun gemaild, zij zeiden dat ik het best bij de dealer kon langsgaan...aangezien ik anders 150km moet rijden. Heb dat nog altijd niet kunnen doen omdat ik een maand op vakantie ben geweest. Zou het een ernstig probleem zijn dan? Heb verder totaal geen problemen gehad ofzo, auto rijdt gewoon normaal en goed.
                              Scirocco 2.0tdi
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37222

Comment

Working...
                              X