Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heinz vs. PPE

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
    Mijne is bij PPE gedaan,gaat ook van 136pk naar 191pk,en dat zonder enige roetuitstoot
    Misschien wel efkes erbij vermelden dat het bij jou om een BMW gaat (je reageerde op een VAG verhaal) en dat die 118d al OEM dicht in de buurt zit van 150pk ipv 136pk
    Dat maakt die 191pk, hoewel mooi natuurlijk, al iets minder impressionant

    Comment


    • #62
      Elke turbo aangedreven wagen , dus ook VAG TDI etc halen makkelijk meer dan opgegeven standaard
      Ten twijde is die winst niet zo impresionnant als jij wilt voordoen
      want een BMW 118d heeft normaal 143 pk ipv van de 136 fiscale aantrekkelijke pk's en dan is die 7 pk meer toch niet zo impressionant nee ??
      Bmw levert gewoon elke wagen op vol vermogen zo blijkt...
      Een 120D heeft normaal ook 177 pk, de mijne zogezegd 163 pk en die is toch ook geleverd met 180 pk ... Dat is 3 pk meer dan opgegeven en PPE heeft er een mooie 220 Pk uitgehaald...
      2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

      Comment


      • #63
        220? Is dat al?














        Comment


        • #64
          VAG TDI haalt inderdaad ook makkelijk meer vermogen.
          Meest tot nu toe was mijn eigen A3 2.0 CR TDI 136pk die had standaard 160.8pk.
          Hoogste pk dat wij tot nu (specifiek op vraag van klant voor iets meer te geven) hebben gehaald uit 2.0 CR TDI 136pk was 197pk en die had standaard 154pk. (Bij deze waarden moet je wel rekening houden met hogere slijtagefactor van de slijtagegevoelige onderdelen.)
          Een normale stage 1 tuning zit tussen de 180 en 185 pk voor een 6v en dat is volkomen veilig. Multitronic 10pk lager (ze hebben standaard al iets minder ook).
          Alle opgegeven vermogens gemeten op Dastek vermogenbank.
          The place for tailor made chiptuning!!!

          Audi A3 Ambition S-line 3.2 24V S-Tronic

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Keyserke Bekijk Berichten
            VAG TDI haalt inderdaad ook makkelijk meer vermogen.
            Meest tot nu toe was mijn eigen A3 2.0 CR TDI 136pk die had standaard 160.8pk.
            Hoogste pk dat wij tot nu (specifiek op vraag van klant voor iets meer te geven) hebben gehaald uit 2.0 CR TDI 136pk was 197pk en die had standaard 154pk. (Bij deze waarden moet je wel rekening houden met hogere slijtagefactor van de slijtagegevoelige onderdelen.)
            Een normale stage 1 tuning zit tussen de 180 en 185 pk voor een 6v en dat is volkomen veilig. Multitronic 10pk lager (ze hebben standaard al iets minder ook).
            Alle opgegeven vermogens gemeten op Dastek vermogenbank.
            Wat denk je uit de nieuwe VW Golf VI GTI veilig te kunnen halen met zjin standaard 211pk / 280nm ?
            2018 VW Golf 7.5 R

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              220? Is dat al?














              Ja ik weet het een gechipte A3 met scheve miltek is veel sneller....
              Maar dat was ie stock al he zeker
              2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                Ja ik weet het een gechipte A3 met scheve miltek is veel sneller....
                Maar dat was ie stock al he zeker
                Scheef is cool !

                Jammer dat je weer persoonlijk moest worden

                Comment


                • #68
                  Dat wou je toch???
                  je hebt het graag hard
                  2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

                  Comment


                  • #69
                    Odan.be en bmw, het is als de Rue D'Aerschot en syfilis

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                      Een 120D heeft normaal ook 177 pk, de mijne zogezegd 163 pk en die is toch ook geleverd met 180 pk ... Dat is 3 pk meer dan opgegeven en PPE heeft er een mooie 220 Pk uitgehaald...
                      De goeikoopste tuning : uw auto op een optimistische bank zetten. Direct 17 pk winst
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        als de Rue D'Aerschot en syfilis
                        Ow crap

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          De goeikoopste tuning : uw auto op een optimistische bank zetten. Direct 17 pk winst
                          tjeu serieus , als ge van iets de ballen afweet, houdt dan gewoon u bakkes he
                          2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            De goeikoopste tuning : uw auto op een optimistische bank zetten. Direct 17 pk winst
                            Zo deden ze dat bij Benelli ook zeker toen ze beslisten dat de Tornado 900 140pk had?

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Odan.be en bmw, het is als de Rue D'Aerschot en syfilis
                              Ik zie niet waar ik pro bmw of wat dan ook bezig was...

                              Ik stelde gewoon dat
                              1) Turbo aangedreven motoren altijd meer geven dan opgegeven, wat trouwens bevestigd wordt door elk gerenommeerd chiptuner (dus nogmaals tjeu, ZIP it)
                              2) Dat bmw enkel fiscaal voordelige wagen levert op papier... (136 en 163 pk)
                              wat ook bevestigd wordt door elke vermogensbank...

                              Dus dat heeft niks te maken met BMW fanatisme of optimistische rollenbanken...
                              want dat is bij de VAG groep evengoed zo... (om maar iets te noemen)
                              2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                tjeu serieus , als ge van iets de ballen afweet, houdt dan gewoon u bakkes he
                                Leer eens normaal doen Je zal merken dat dat ook zijn charmes heeft

                                Comment


                                • #76
                                  En On-topic:

                                  Ik kan niets anders dan PPE promoten,
                                  Stef is een vakman die tijd voor je neemt...(althans, dat is mijn ervaring)
                                  Aan de andere kant heb ik ook goede ervaringen met heinz, die ook al ne keer of 3 den tijd hebben genomen om mijn wagen op de bank te zetten , nog voor hij daadwerkelijk gechipt kon worden...
                                  2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Leer eens normaal doen Je zal merken dat dat ook zijn charmes heeft
                                    ik kan normaal doen, maar lege opmerkingen die kant nog wal raken, en op geen enkel degelijk argument gestoeld zijn.. stoten mij enorm tegen de borst ...

                                    Als je denkt dat de bank van PPE, heinz, en alle andere tuners waar ik ben geweest een Positieve bank hebben... onderbouw dat dan...
                                    Maar dat elke bank 17 pk zou liegen.... ik bedoel... HAHA

                                    En in't echt bijt ik ni ze
                                    2007 BMW E91 335i -Den Transporteur-

                                    Comment


                                    • #78
                                      Eén ding weet ik nog steeds niet... hoe berekenen ze eigenlijk de aandrijfverliezen? Is toch nodig om het juiste cijfer aan de krukas te kunnen weten?

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Eén ding weet ik nog steeds niet... hoe berekenen ze eigenlijk de aandrijfverliezen? Is toch nodig om het juiste cijfer aan de krukas te kunnen weten?
                                        Auto laten uitbollen op de bank.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                          Ik zie niet waar ik pro bmw of wat dan ook bezig was...
                                          D'r is niks mis met pro-bmw zijn, ik ben dat ook!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X