Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En Red Bull met Honda in zee. Die hebben mooi de kat uit de boom gekeken.
    Kunnen dit jaar hun test case al mooi voorbereiden via Torro Rosso om dan volgend jaar met een rijpe motor te komen.

Bij Mclaren moet er sowieso dringend "iets" veranderen. En hopelijk blijft Vandoorne gespaard bij de grote kuis dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Kunnen dit jaar hun test case al mooi voorbereiden via Torro Rosso om dan volgend jaar met een rijpe motor te komen.

Bij Mclaren moet er sowieso dringend "iets" veranderen. En hopelijk blijft Vandoorne gespaard bij de grote kuis dan.
      Ja laat ons hopen. Presteert ook wel niet echt optimaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Ik zie niet in wat andere coureurs beter met deze auto kunnen dan Vandoorne, zelfs Alonso kan er geen potten mee breken.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik zie niet in wat andere coureurs beter met deze auto kunnen dan Vandoorne, zelfs Alonso kan er geen potten mee breken.
          Rijdt wel nagenoeg elke lap 0.4sec sneller dan Vandoorne... Ik als Vandoorne fan heb mijn hoop al een beetje opgegeven voor volgend seizoen, elke Q opnieuw geklopt worden door Alonso... en de spanjaard rijdt dan nog eens competitieve races.. (wissel eens de namen om in de resultaten van Australië en China en dan zou men zeggen amai Stoffel heeft schitterende prestaties geleverd)

Gerucht doet de ronde dat Sainz Vandoorne zal vervangen volgend seizoen bij mclaren omdat Ocon naar Renault zou gaan.

Het gerucht dat Vandoorne vervangen zou worden door Norris lijkt me meer van de pot gerukt want er is geen zekerheid dat die brit beter zal doen dan Vandoorne, de brit wordt enkel enorm opgehemeld door de britse pers maar dat is serieus overroepen.
          Last edited by Schnippy; 1 Week Geleden.

Comment

Alonso is nog steeds van de buiten categorie.
            Er gingen ook geruchten dat Alonso naar Renault zou kunnen gaan, maar het verhaal is dat Renault een Franse rijder in het team zou willen.
            De vraag is dan wie moet er wijken, Sainz of Hulkenberg.
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Vreemd toch want ze doen het beiden meer dan behoorlijk.

Comment

Working...
              X