Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motoren op hoge toerentallen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • motoren op hoge toerentallen

    komkommertijd en daarom tijd genoeg

    https://www.youtube.com/watch?v=jSej96-iP4U

    vooral de honda met 6 uitlaten geeft me serieus kippevel
    www.peugeotforum.be

  • #2
    https://www.youtube.com/watch?v=1_kwxzU4wL4

    nummer 3
    www.peugeotforum.be

    Comment


    • #3
      nog eens wat leven inblazen

      jag mk2 met V8 xjr motor en rechte uitlaatpijpen.... heerlijke sound

      https://www.youtube.com/watch?v=RMm_9R6ZUtM
      www.peugeotforum.be

      Comment


      • #4
        oldtimer racemotoren

        https://www.youtube.com/watch?v=TGfvGrL1KsM
        www.peugeotforum.be

        Comment


        • #5
          Een van de redenen waarom ik mijn hobbywagens gekocht heb beleving is alles.

          S38 tot 8000tpm met Eisenmann

          https://youtu.be/zLEnIzS6fKw

          S54 tot 9000 tpm met Eisenmann

          https://youtu.be/2FuE5Ha-f2Y

          Honda S2000 tot 9000tpm
          BMW F10 535Xi N55

          BMW E46 ///M3

          BMW E34 ///M5 3.8

          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            komkommertijd en daarom tijd genoeg

            https://www.youtube.com/watch?v=jSej96-iP4U

            vooral de honda met 6 uitlaten geeft me serieus kippevel
            Leuk

            De rgv250, en Walter Wolf destijds maakten ook wel heel veel toeren.
            Wat leuk was voor de rij beleving
            den borre


            "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


            Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

              Leuk

              De rgv250, en Walter Wolf destijds maakten ook wel heel veel toeren.
              Wat leuk was voor de rij beleving
              Mijn Aprilia RC 50 deed 11000tpm
              Daar is het allemaal mee begonnen.
              BMW F10 535Xi N55

              BMW E46 ///M3

              BMW E34 ///M5 3.8

              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


              Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

              Comment


              • #8
                als ge de motoren vrij hoort revven, of onder belasting...da's toch een heel ander geluid.
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • #9
                  Was dat zo een cross model dat je hier zelden zag?

                  Had zelf een MTX en MBX.
                  Een vriend had een AF1 Replica.
                  Dat waren machientjes destijds.

                  En ja er is een groot verschil tussen vrijloop en belasting.

                  Het geluid, de geur ... ❤️
                  den borre


                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                  Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                  Comment


                  • #10
                    zaten er vroeger op het school met mtx, en die aprilia's 50cc. Vooral die laatste was het van het en blijkbaar makkelijk op te voeren via de uitlaat.
                    www.peugeotforum.be

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      zaten er vroeger op het school met mtx, en die aprilia's 50cc. Vooral die laatste was het van het en blijkbaar makkelijk op te voeren via de uitlaat.
                      Mijn RC 50 was gewoon ipv een dellorto 12 carburateur een 19 erop en knallen maar, 90 ipv 45
                      BMW F10 535Xi N55

                      BMW E46 ///M3

                      BMW E34 ///M5 3.8

                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Was dat zo een cross model dat je hier zelden zag?

                        Had zelf een MTX en MBX.
                        Een vriend had een AF1 Replica.
                        Dat waren machientjes destijds.

                        En ja er is een groot verschil tussen vrijloop en belasting.

                        Het geluid, de geur ... ❤️
                        MBX en voor de mannen met echt veel poen, de AF1 Replica, de rest was voor 't plebs.

                        Comment


                        • #13
                          https://www.youtube.com/watch?v=aAANGDX_iW0

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

                            MBX en voor de mannen met echt veel poen, de AF1 Replica, de rest was voor 't plebs.
                            Het verschil tussen Honda en de rest was heel groot.

                            MTX vs Suzuki X en ER vs Yamaha DT

                            MBX vs Yamaha RD

                            Die anderen waren altijd precies 10 jaar oudere modellen.
                            Tot Aprilia er zich mee moeide.
                            den borre


                            "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                            Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Ls motor,.... als je morgen een autp hebtwaarvan de motor het niet doet....maakt niet uit wat het is,

                              V8, 4 cilinder, boxer , wankel....
                              Just LS swap it

                              Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

                              Comment


                              • #16
                                Atmo, hoge toeren en nog eens een mooi geluid?

                                Dan kan je niet voorbij de Judd motoren.

                                12.000 toeren met een V8

                                https://youtu.be/cyqJxXolico
                                Statistics

                                Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand


                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Atmo, hoge toeren en nog eens een mooi geluid?

                                  Dan kan je niet voorbij de Judd motoren.

                                  12.000 toeren met een V8

                                  https://youtu.be/cyqJxXolico
                                  Must ....resist .....ls swapping it......

                                  Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    Must ....resist .....ls swapping it......

                                    Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
                                    Co meting op de keuring is nog nooit zo boeiend geweest. Oortjes bloeden
                                    Statistics

                                    Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand


                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Atmo, hoge toeren en nog eens een mooi geluid?

                                      Dan kan je niet voorbij de Judd motoren.

                                      12.000 toeren met een V8

                                      https://youtu.be/cyqJxXolico


                                      Georg Plasa... helaas is hij heel kort daarop gecrasht in Italie

                                      https://gtspirit.com/2011/07/11/geor...limb-accident/

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten



                                        Georg Plasa... helaas is hij heel kort daarop gecrasht...

                                        https://gtspirit.com/2011/07/11/geor...limb-accident/
                                        Klopt
                                        The King of the mountain.

                                        Zijn E36 is ook zo een pareltje, gekocht door zijn beste vriend Klaus Wohlfahrth (de CEO van KW suspensions) na Georg zijn dood.
                                        Ze zijn als eerbetoon ermee naar Goodwood afgezakt en hebben er toch een top tijd mee gezet

                                        Statistics

                                        Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
                                        Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand


                                        Comment

                                        Working...
                                        X